Midoriya Izuku
- Ooo patrz! To właśnie mój ulubiony moment!
- Oglądałem go już milion razy. Można powiedzieć że...
Miłą rozmowę przerwała matka chłopaka. Spojrzeliście na nią zaskoczeni.
- Izuku? Nic nie mówiłeś że przyprowadzisz...przyjaciółkę?
- Yhm w sumie to, to było spontaniczne spotkanie. Nudziło nam się więc zaprosiłem ją do nas. Nie przeszkadza Ci to?
- Nie, nie wręcz przeciwnie. Tylko tak nie wypada trzymać dame o głodzie. Wy sobie siedzicie, a ja pójdę zrobić kanapki i herbate.
Kobieta wyszła zostawiając was samych.
- Nie mówiłaś, że jesteś głodna
- Bo nie jestem, ale wolę się nie kłócić
- Jeśli czegoś potrzebujesz to możesz mi powiedzieć. Jestem na każde twoje zawołanie
Słowa wypowiedziane przez Izuku spowodowały, że na twoich policzkach pojawiły się rumieńce. Złapałaś za pierwsza lepszą poduszkę i uderzyłaś nią Midoriye. Chłopak nie wiedząc co się dzieje spanikował i złapał cię w tali przez co oboje wyladowaliście na innych poduszkach. Właśnie w tym momencie do pokoju weszła Inko.
- Ups... Przepraszam, nie chciałam wam przeszkadzać. Zostawiam herbatkę i zostawiam was samych gołąbeczki.
- Al..le...e J...a i Izu.. ku nie...nie jesteśmy raze..em
Byłaś cała czerwona tak samo jak Deku. Jego matce chwilę zajęło zrozumienie co mówisz, ale gdy uporała się z zagadką lekko się zaśmiała.
- Wybacz, nie chciałam cię speszyć. Po prostu wyglacie razem tak słodko.
- Mamo....proszę....
Mruknął Izuku, którego ta sytuacja doprowadzała do zawału. Pani Midoriya opuściła pokój, A wy po tym zdarzeniu siedzieliście w niezręcznej ciszy.
═───────◇───────═
Bakugo Katsuki
Zadzwoniłaś do drzwi domu rodziny Bakugo. W ręku trzymałaś podręcznik do angielskiego Katsukiego. Długo nie pomyślałaś, bo po dosłownie paru sekundach usłyszałaś kroki i klucz.
- [...] A pozatym nie mów do mnie takim tonem gówniarzu!
Blond włosa kobieta spojrzała na ciebie. Na początku jej wzrok był dość przerażający, ale po ujżeniu ciebie złagodniał.
- Dzień dobry...Katsuki w domu?
- Bachorze! Jakaś dziewczyna do ciebie!
- Jaka?!
- [Niska/Wysoka], [K/W] włosy, [K/O] oczy.
- Kurwa, To [T/I]!
Chwilę po tym dało się usłyszeć hałas z góry. Katsuki wręcz błyskawicznie znalazł się przy tobie.
CZYTASZ
PLUS ULTRA || PREFERENCJE I SCENARIUSZ BNHA ||
RandomPrzeżyj swoją własną historię u boku jednej z postaci z BNHA. Midoriya czy Bakugo? Todoroki czy Dabi? Aizawa czy Keigo? To już zależy od Ciebie! Twoja historia, Twój wybór! Odnowiona wersja poprzednich preferencji. Niektóre rozdziały będą te same...