Aut: Tu podobna sytuacja co do ciebie jednak rolę się odwracają i teraz to twój/twoja partner/partnerka przemieniła się w 6 letnie dziecko, a ty musisz się nim/nią zająć.
Midoriya IzukuZ nim było tak samo jak z tobą. Od razu złapaliście wspólną wieź i na prawdę dobrze spędziliście razem czas. Chłopczyk bardzo lubił się z tobą bawić i oglądać programy o bohaterach, a ty wręcz kochałaś słuchać jak z iskierkami w oczach opowiada o All Mightu i innych bohaterach
═───────◇───────═
Bakugo Katsuki
Nie sądziłaś że z blondyna był aż taki podróżnik. Spodziewałaś się że już od dziecka był mocno nadpobudliwy, ale nie sądziłaś że spędzisz z nim cały dzień poza domem.
═───────◇───────═
Todoroki
Chłopak... o dziwo był dość mocno otwarty. Bardzo dużo się uśmiechał i często lubił się przytulać. Kompletnie nie przypominał swojej starszej wersji. Jego ulubioną czynnością z tobą okazało się gra w piłkę. Podczas małego meczu praktycznie cały czas się śmiał przez co twoje serduszko dosłownie miękkło.
═───────◇───────═
Kirishima Ejiro
Większość dnia spędziliście na zabawie w rycerza i księżniczkę. On kazał ci wchodzić na jakąś wysokość, a sam pokonywał twoje pluszaki, które na potrzeby zabawy stały się złymi potworami, przed którymi musiał ochraniać cię twój mały bohater. Nie było to nic dziwnego. Od zawsze jego priorytetem była ochrona cię i sprawianie abyś nie była smutna.
═───────◇───────═
Kaminari Denki
Nikogo to raczej nie zdziw jak powiem że Kaminari to dosłownie dziecko z ADHD. Nawet na chwilę nie mogłaś go spuścić z oka bo w ułamku sekundy był w stanie znałeść się na drugim końcu miasta i narażać swoje życie dla zabawy. Przy nim modliłaś się abyście nigdy nie wpadli bo jakby wasze dziecko było takie jak on teraz...prędko byś sobie strzeliła kulkę w łeb
═───────◇───────═
Hitoshi Shinso
Większość swojego dziecięcego dnia Histoshi bardziej niż na zabawie z tobą spędził na zabawie z zwierzętami. Okazało się że za dziecka nie lubił tylko kotów, a wszystkie żyjące istoty oprócz ludzi. Nawet ty nie byłaś w stanie go do siebie przekonać przez co do wielu czynności takich jak jedzenie musiałaś go zmuszać siłą
═───────◇───────═
Tamaki Amajiki
Tamaki był strasznie nieśmiały i wrażliwy. Na początku nie byłaś w stanie do niego dotrzeć, ale z czasem udało ci się go jakoś przekupić na swoją stronę. Jednak przez jego introwertyczny charakter większość dnia siedzieliście w domu czytając książki i grając w gry planszowe.
═───────◇───────═
Aizawa Shota
Młodsza wersja Aizawy była dla ciebie jedna wielka enigmą. Może nie był aż tak wyczerpany życiem jak jego starsza wersja, ale i tak był...strasznie ponurym dzieckiem. Mało co go fascynowało i mało kiedy się uśmiechał. Nie miał też jakiś określonych hobby, które chciał z twoją pomocą rozwijać. Po prostu całymi dniami leniuchował i pomimo że starałaś się z całych sił zachęcić go do zabawy on i tak większość czasu przeleżał na kanapie przed kreskówkami
═───────◇───────═
Keigo Takami
Keigo strasznie polubił spacer z tobą. Może dla tego że w między czasie udało mu się naciągnąć cię na zatrzymywanie się przy praktycznie każdym sklepie i kupowanie czego tylko sobie zamarzył jednak mimo że za każdym wyciągnięciem portfela twoje serduszko pękało na milion kawałków, widząc radość chłopca jakoś nie mogłaś mu odmówić. Szczególnie radość sprawiła mu nowa figurka Endevora która chłopak sobie upatrzył.
═───────◇───────═
Dabi
Kiedy zobaczyłaś małego Dabiego spodziewałaś się że będzie to dziecięcy piroman. Nie było tak. Mimo wszystko był naprawdę uroczym dzieckiem kochającym gry w piłkę nożną i popisywanie się szczególnie przed tobą swoimi umiejętnościami. Nie było chwili aby nie zaczepiał cię tylko po to aby pokazać ci kolejna sztuczkę którą się nauczył.
═───────◇───────═
Shigaraki Tomura
Mały Tomura to było jednym słowem najsłodszy widok jaki mogłaś zobaczyć. Był naprawdę spokojny i dość nieśmiały, ale dalej uroczy jak nie wiem.
Dodatkowo sama dziwiłaś się że chłopak był aż tak posłuszny. To doświadczenie potwierdziło że on napewno nie urodził się zły, tylko coś w jego życiu musiało go zniszczyć i sprowadzić na drogę zła. Gdybyś znała go od małego i ktoś powiedział ci że będzie kiedyś mordercą nigdy byś mu w to nie uwierzyła.
Przez tą myśl postanowiłaś sprawić by przynajmniej ten jeden dzień gdy na nowo jest dzieckiem był dla niego najlepszym dniem w życiu.═───────◇───────═
Chisaki Kai
Chisaki od małego był strasznie pedantycznym dzieckiem. Nie pozwalał ci abyś go dotykała pomimo że bardzo chciałaś (bez skojarzeń), sprzątał wszytskie swoje zabawki odrazu po zakończeniu zabawy i nawet pomagał ci w zmywaniu po jedzeniu bo jak to on stwierdził "Ty zrobisz to źle"
Nie narzekałaś bo dzięki temu miałaś mały domowy robot sprzątający co było ci na rękę.
═───────◇───────═
Himiko Toga
Himiko nie mogłaś nawet na chwilę zostawić samej bo jak dobrze się domyślasz, zaraz znajdowała jakieś niebezpieczne lub obrzydliwe przedmioty czy zwierzęta do "zabawy".
Mimo to, Toga umiała być urocza tylko po prostu na swój sposób.
CZYTASZ
PLUS ULTRA || PREFERENCJE I SCENARIUSZ BNHA ||
RandomPrzeżyj swoją własną historię u boku jednej z postaci z BNHA. Midoriya czy Bakugo? Todoroki czy Dabi? Aizawa czy Keigo? To już zależy od Ciebie! Twoja historia, Twój wybór! Odnowiona wersja poprzednich preferencji. Niektóre rozdziały będą te same...