❗OGÓLNE INFORMACJE❗
Musiałaś pilnie wracać do Polski. Twoja babcia trawiła w ciężkim stanie do szpitala i musiałaś na jakiś czas wyjechać aby być przy swoich bliskich w tych trudnych chwilach.
═───────◇───────═
Midoriya Izuku
- Deku Wszystko dobrze?
- Ta,jest spoko...
- Przecież widzimy że coś jest nie tak, jesteśmy twoimi przyjaciółmi. Możesz nam powiedzieć.
- Uraraka ma rację. Pomożemy Ci jeżeli coś się stało.
Cały Dekusquad usiadł dookoła stolika Midoriyi. On tylko mazał twoje inicjały na marginesie.
- Tęsknię za nią...
- Za kim?
- Za moją przyjaciółką. Wyjechała na długo za granicę do rodziny i strasznie tęsknię.
- Mówisz o tej [T/I]?
- Skąd wiesz?
- Bez przerwy o niej mówisz. Odkąd ją spotkałeś ciągle tylko ona, ona, ona. Nie możesz iść do kina z nami bo jedziesz z [T/I] na rolki. Iść się pouczyć też nie możesz bo [T/I] dostała dwóje z matematyki i dajesz jej korki.
- Serio tak dużo o niej mówię?
- Niestety, ale Ochako ma rację. Mówisz o niej za często, czasami mam wrażenie...
-...że się w niej zakochałeś.
Dokończył Todoroki.
- Sam nie wiem, w sumie od jakiegoś czasu myślę o niej coraz częściej no i kiedy łapie mnie za rękę czuję to przyjemne łaskotanie w brzuchu oraz wypieki na policzkach.
- To znaczy, że ją kochasz! Super, jak już będziecie razem to koniecznie musisz nam ją przedstawić.
Gdy tylko Urarak wspomniała o waszym związku na twarzy Izuku pojawił się rumieniec. Chłopaki poklepali go po plech i życzyli powodzenia.
═───────◇───────═
Bakugo Katsuki
- ZDYCHAJ!
Kolejne zdjęcie poleciało na ziemię. Było to ostatnie na którym byłaś ty i on. Załamany usiadł na podłogę bawiąc się kawałkami szkła. Był na Ciebie wściekły, a jednocześnie było mu smutno. Czuł się samotny.
- Katsuki gówniarzu co ty tam robisz?!
- Spieprzaj wiedźmo!
- Jak ty mnie nazwałeś?!
Nie odpowiedział. Skłoniło to jego matkę do sprawdzenia co się dzieje.
- Co ty tu odwalasz?! Co to za bajzel?! Coś ty zrobił?!
- Zostawiła mnie...
CZYTASZ
PLUS ULTRA || PREFERENCJE I SCENARIUSZ BNHA ||
RandomPrzeżyj swoją własną historię u boku jednej z postaci z BNHA. Midoriya czy Bakugo? Todoroki czy Dabi? Aizawa czy Keigo? To już zależy od Ciebie! Twoja historia, Twój wybór! Odnowiona wersja poprzednich preferencji. Niektóre rozdziały będą te same...