0. Zapowiedź i wprowadzenie oraz kilka informacji

73 5 2
                                    

Witam Was w nowej książce/opowiadaniu (jak komu pasuje) 

Po pierwsze... bardzo mi miło, że tu zajrzeliście. Również mam nadzieję, że zatrzymacie się tu na dłuższą chwilę i polubicie Darlin'.. To pierwsza tego typu książka, więc jeśli nie będziecie się z czymś zgadzać lub coś będzie niezgodne z prawdą z góry przepraszam, chociaż postaram się, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik. Zrobiłam duży research i jestem z tego całkiem zadowolona, a moja wena czuję się odrobinę pobudzona i zaspokojona ;) 

Po drugie... aby ułatwić Wam wczucie się w klimat Darlin' stworzyłam playlistę na Spotify, przy której piszę/pisałam tą pracę. Linka do niej wrzucę Wam na tablicy ogłoszeń na moim profilu, bardzo zapraszam Was do zerknięcia :) Dodatkowo u góry macie zwiastun, który mam nadzieję, że Wam się spodoba i spowoduję, że wrócicie tu jeszcze nie raz.

Po trzecie... oczywiście muszę jeszcze raz napisać ostrzeżenie.. A więc:


UWAGA

Opowiadanie zawiera treści nieodpowiednie dla niektórych użytkowników. Poruszane są drażliwe/nieprzyjemne tematy, które dla niektórych osób mogą być obraźliwe, lub poruszające.


Naprawdę chciałabym Wam przypomnieć, że czytacie to na własną odpowiedzialność :) 

A teraz.. 

Serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z historią, która poruszy wasz układ nerwowy..

Love, J XXX

Darlin' //hsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz