Bölüm 6
*Sen masumiyetini kaybetmedin onlar olmayan şereflerini bir kez daha kaybetti...*Alaz bir kaç saat daha benim yanımda durmuş ardından da şirketteki işlerini halletmek için gitmişti.
Ben ise Uğur'un gelmesini bekliyordum. Kapının çalmasıyla hızla gidip kapıyı açtım.
Uğur elinde poşetlerle bana gülümseyerek bakıp kollarını açtı. Önce tereddüt etsem de dayanamayarak ona zıplayarak sarıldım.
Ardından ondan ayrılıp içeri girmesini sağladım.
O da ayakkabılarını çıkarıp içeri girdi ve ellerindeki poşetleri mutfağa bıraktı.
"Evet... Şimdi harika planlarım var. Acaba hangisinden başlasak?"
"Ne planı?"
O bana sinsice gülümseyip sırtındaki çantayı çıkarıp salona geçti ve çantasının içindekileri orta sehpaya çıkarttı.
İçinden bir sürü bakım malzemesi , toka ve birer panduf ve komik birer pijama çıktı.
"Bugün kardeş günü yapacağız! Ve sen benim bu yakışıklı ve çekici yüzüme bakım yapacaksın. Sonra kızlar beğenmiyor."
Yapmaya çalıştığı şey her şey normal gibi davranmaktı. Ne olduğunu bile sormamıştı ve bu beni o kadar mutlu etmişti ki.
"Ben bakım yapmaktan anlamam ki."
"Kızım internet ne güne duruyor? Hem ben bir sürü abur cubur aldım. Sivilce çıkmasın diye bir şeyler de yaparız."
Ardından hızla salondan çıkıp odaya gitti ve elinde bir yorgan ve iki yastıkla döndü.
Koltuğu açarak yastığı ve yorganı oraya bıraktı ve ardından tekrar mutfağa girdi.
"Öyle durmak yerine gel de şu yiyecekleri hazırlayalım."
Bende durduğum yerde dikilmeyi bırakıp arkasından mutfağa girdim ve o cipsleri tabağa dökerken bende dolaptan kocaman iki bardak çıkararak salona götürdüm ve orta sehpadakileri boşaltıp bardakları oraya koydum.
Uğur da arkamdan gelip tabakları sehpaya koymaya başlamıştı.
"Ben diğer şeyleri getiririm sen pijamanı giy. Eminim çok beğeneceksin. Ama zaten beğenmek zorundasın çünkü onlara maaşımın yarısını yatırdım."
Dediği şeye gülerek pijamamı alıp odaya girdim ve üzerimi değiştirdim. Şu an o kadar iyi hissediyordum ki. Sabahki zombi halimden eser kalmamıştı 5 dakikada.
Üzerimdeki pijamaya aynadan bir bakış atıp içeriye geçtim. Uğur'un da üzerini değiştirdiğini ve o pijamayı giydiğini gördüğümde dudaklarımdan küçük bir kıkırtı döküldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efulim (Koruma Serisi - 1)
Action"Neden hayatıma bu kadar geciktin , Efulim ?" Dünya'nın dört bir yanına tüm Dünya'dan gizlenmiş ÖAK , AÖA gibi askeri birimler tam 10 yıl önce ilk çocuk öğrenci alımlarını yapmıştı. Bir süre dikkatlerini çeken bir çok çocuğu yakından takip edip aral...