Bu sabah nedense kargalar bokunu yemeden kalkmıştım. Kıvırcık hala uyuyordu. Uykucu marul nolacak. Aklıma süper bir fikir geldi. Tabi ya ben niye düşünemedim. Atalarımız ne demiş doğru saat bile günde iki kere yanlış gösterirmiş. Bi dk ya o söz böyle değildi herneyse. Bir anda Ecemin üzerine atladım pardon abandım. Amacım onu ezmek değildi. Hayır ya o kadar canileşmedim ezmek istesem çöp öğütücüye atarım. Amacıma ulaşmıştım esneyerek birazda söverek çipik gözlerini araladı.
E- Allah tependen baksın öykü, sumocular gelip ezsin seni !!
Ö - Amin! Cümlemize! Iyi peki bende sana kağanın kapıda seni beklediğini söylemeye gelmiştim ama sen o tatlı uykunu bölme gitmesini söylerim ben.
E- neeeeeee!?!?!?!!??kağan mı geldi?
Ö-Yooooo; ))))
E - Gerizekalı!
Ö - hey alip laflarına dikkat et ve beni dinle aklıma süper bi fikir geldi. Akşam eski birkaç arkadaşı toplayıp minik bir parti düzenleyelim.
E - amaç?
Ö- odunsun. Insan eski arkadaşlarını görmek istemez mi? Hem aramızda ilk kez biriyle çıkan sensin. Bunu da kutlamıd oluruz.
E- Iyi fikir. Kalkıp hazırlıklara başlamalıyız. Ama önce üstünden kalkan lazım sanırım.
~~~~6 saat sonra~~~~~
Ecemin ağzından
Tamamdır. Her şey hazır.Ee Öykü giyinmemişsin kuzum.
Ö- Tamam şimdi giyiyor Mommy. 2 dk ye hazırım.
(Kısık sesle)
Hıh 2 dk miş. Senin dünyadaki 2 dk bizde 30 dk ya denk geliyor cnm. Bari bu sırada Kağan la konuşayım.
E - Alo aşkım!
K- Efendim bitanem!
E- Napıyosun ?
K - Evde Kuzey le masa tenisi oynuyorum aşkım. Şans dile!
E - Peki aşkım başarılar!
Demeye kalmadan Öykü yanımda bitti. Lanet olsun bu kız ne çabuk giyinmişti? Kağan la konuşmamıda kesmişti. Tam o sırada zil çaldı. Telefonu masaya koyup kapıyı açtım. Gelen Ecesu ve İlke'ydi. Ay çok özlemişim eşek sıpasını. İlke'ydi diyorum tabi ki. Ecesu yu daha geçen hafta gördüm.
Önce İlke'ye sarıldım. Yanağından öpmeye şoka giren İlke'ydi Öykü içeri götürdü. Sonra Ecesu ya "Aşkımm" diyerek sarıldım. Hep beraber içeri gelecekten o sırada zil tekrar çaldı. Gelen Emine ydi. Onu da içeri aldık ve artık parti başlasın.
~~~~~~ 1 saat sonra~~~~~
Öykünün ağzından
Ahh bi saattir hepimiz dans ediyoruz. Çok yorulduk. Herkes koltuklara yayılmış soluklanıyodu. Yeterince eğlenmiştik. Ama Oha olamaz. Tam o sırada bi dakka o ne yaa?! Bi koku var ama şuan algılamam Off durumda. Arkama dönmemle Ecemin ayağa fırlaması bir oldu. Sanırım bu yanık kokusuydu. Anında hola çıktım. Garajdan geliyordu koku. Yangın çıkmıştı. Mumdan çıkmış yangın sahip çıkalım dedeye demeden garaja koştuk. Yolun yarısında kara dumanlarla karşılaştık. Ecem, ilke , emine ve Ecesu öksürmeye başladılar. Ben de onlara katıldım. Her birimiz yavaş yavaş yere yığıldık. Ağlıyordum. Korkuyordum. Yavaş yavaş gözlerim yanmaya başladığında Ecemin ve diğer arkadaşlarımın yerde bilinçsizce yatışı ve adımı haykıran çok tanıdık bir ses bıraktım ardımda.
Multide ilke.ARKİLER BIZ GELDİK. KISA BIR BÖLÜM OLDU BİLİYORUZ AMA AFFINIZA SIĞINIYORUZ. BİZİ ÖZLEYİN LANETLİLER♡♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥PAZARTESİ LANETİ ♥
RandomYazar-Pazartesi laneti bir aşka dönüşürse neler olur? Öykü-Elinin körü olur! Yazar-Sen sus Öykü!Herneyse nerde kalmıştım? Ecem-Pazartesi lanetinde! Yazar-Saol Ecem♥Karşılıksız bir aşk zamanla karşılık bulurmu? Kuzey-Bulur yazar hanım bulur! Yazar...