Benim Kuzey'i acilen kıskandırmam lazım.
Kahveler geldiğinde Ahmet en seslisinden bir yudum aldı . İğrenç . Kahve bardağını masaya koyduğunda bardak devrildi ve benim bardağıma çarptı . Ve beklenen son kahve üzerime döküldü. Çığlık çığlığa tuvalete koştum.
"Lanet olası kahve! Lanet olası etek ! LANET OLASI PAZARTESİ !! ""Sakar olmanın pazartesi ile bir alakası yok ." Diyen Kuzey'in içinde soğukluğu ve samimiyeti birarada bulunduran sesi ile hızla arkama döndüm. Kuzey tam dibime ilişmişti.
Kuzey-Hayırdır küçük cadı yandın mı?
Öykü-Hayır öylesine bağırdım. Manyak mısın sen ya?
Kuzey-Aslında bu kıskandırma çabaların boşuna.
Öykü-Ne demezsin seni kıskandırmak için geldim zaten. Mal ya. Seni niye kıskandırayım ki ben. Hayır kimsin yani?
Kuzey-Doğru ben kimim ki? Senin için neyim ben? Söylesene Öykü senin için kimim ben?!
Öykü-Sana bağırma hakkını kim veriyor ya? Sana bir şey söyliyim mi? Sen benim sevgimi haketmiyorsun. Çünkü korkaksın .
Kuzey-Bu da mı korkakça ?
Dedi ve birden beni duvara itip dudaklarıma yapıştı . Öpüşü sert ve bir o kadar da nazikti. Sanki beni incitmekten Korkuyordu. Elindeki bir kuş gibiydim . Ne beni sıkabiliyordu ne de serbest bırkabiliyordu . Kendimi bir saniyeligine sadece ona bıraktım ve onun tütün ve nane karışımı muhteşem kokusunu içime çektim. İşte huzur bu. İşte ait olduğum yer. Kuzey benden ayrılınca ona fırsat bırakmadan konuşmaya başladım.
Öykü-Sarhoşken beni sevdiğini söyleyecek kadar şuursuzsun.
Kuzey-Senin yanındayken içmeyeceğim.
Öykü-Söylediğimden çıkarttığın tek şey bu mu?
Kuzey-Yanılıyorsunuz Öykü Hanım. Eğer korkak olsaydım. Bunu yapmazdım.
Dediği anda beni kolumdan tuttu ve dışarı çıkardı. Hızlı adımlarla-Beni de arkasından sürükleyerek-Ahmetin olduğu masaya getirdi beni. Ahmet'e dönüp
Kuzey-Bak koçum bu kıza bir daha yaklaşırsan seni öldürmekle kalmam. Diri diri yakarım.
Ahmet-Sana noluyo....
Ahmet daha cümlesini tamamlayamadan yumruğu yedi. Evet resmen yedi. Baya baya kırılma sesi geldi. Kuzey Ahmet'in yüzüne bakıp son kez küfür ettikten sonra çantamı alıp yine beni sürükleyerek restoranttan çıkarttı. Evet Ahmet'e yumruk atması hoş bir davranış değildi ama çok seksiydi dostum.
Kuzey-Kafandaki sapıkça düşünceleri at hemen.
Öykü-Ne sapıkça düşüncesi ya yok ben sadece birazcık şey olduğunu düşündüm.
Kuzey-Ne olduğumu düşündün:)
Öykü- Seksi.
Kuzey-Peki böylede seksi miyim?
Der demez dudaklarıma yapıştı. Uzun bir öpüşmenin ardından ayrıldığımızda
Öykü-Kesinlikle.
Diye cevap verdim ve beraber sahil kenarında yürümeye başladık.HEM DE SARMAŞ DOLAŞ:)♥♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥PAZARTESİ LANETİ ♥
CasualeYazar-Pazartesi laneti bir aşka dönüşürse neler olur? Öykü-Elinin körü olur! Yazar-Sen sus Öykü!Herneyse nerde kalmıştım? Ecem-Pazartesi lanetinde! Yazar-Saol Ecem♥Karşılıksız bir aşk zamanla karşılık bulurmu? Kuzey-Bulur yazar hanım bulur! Yazar...