4-PARTİDE İLK ÖPÜCÜk

313 15 9
                                    

Hala şaşkındık. Annemiz ve babamızın bizim gözümüzde ideal evlilik kriterlerine uyan tek çiftti. İkimizde onlar gibi bir evliliğimiz olsun istiyorduk.

Ecem bana nazaran daha duygusaldı. Bu yüzden durumu bana göre daha kötüydü. Sürekli ağlıyor ve bize ne olacağını soruyordu. Ona teselli etmek istercesine sarıldım herşeyin iyi olacağını söyledim. Biraz toparlandıktan sonra bir taksi çağırdık. Butik eve biraz uzaktı. Ecem yolda ağlamaktan yorgun düştüğü için uyumuştu.

Bende tam uykuya dalacakken telefonum çaldı. Arayan ilkokuldan biriydi.

Ö - Efendim Ecesu.

E - Öykü nasılsın aşkım.

Ö - İdare eder sen.

E - İyiyim bende ama senin sesin kötü geliyor birşeymi oldu.

Ö - Annemle babam boşanmaya karar vermişler.

E - inanmıyorum şaka yapıyorsun değil mi?

Ö - Keşke Ecesu keşke şaka olsaydı. Sen niye aradın? Kötü birşey yok değil mi?

E - Yok canım herşey yolunda. Sadece bu akşam evimde bir parti veriyorum. Sizde gelin diye aradım.

Ö - Durumları biliyorsun Ecesu. Gelmeyelim biz.

E - Ya lütfen gelin. Hem moralini düzelir. Lütfen lütfen lütfennn.

Ö - Kelimeleri uzatarak konuşmaya devam edersen gelmeyiz.

E - kim? kim uzatıyormuş kelimeleri? ben mi? vallaha montaj.

Ö - Off tamam tamam saat kaçta?

E-Sekiz gibi gelin siz.

Ö - Tamam canım görüşürüz.

E - Görüşürüz.

Şoföre dönüp alışveriş merkezine gitmesini istedim. Biz genelde partiye falan gitmediğimiz için elbise almaya gerek duymuyorduk. Ancak bu partiye gitmeliydik. Taksi durunca Ecemi uyandırdım. Parayı ödeyip Taksi den indik. Ecem şaşkınca bana bakıyordu. Ona Ecesuyla olan konuşmamızı anlattım. Önce itiraz etti daha sonra oda moralini yükseltmek için gittiğimizi anlayınca el mahkum kabul etti.

Hemen bir mağazaya girdik ve ilk gördüğümüz elbiseleri aldık. Ben siyah sexy bir elbise alırken ecem beyaz bir elmise tercih etti. Ardından kuaföre gidip saçımızı yaptırdık. Ben topuz yaptırdım Ecem de su dalgası yaptırdı. Hızla eve gidip hazırlandık ve yola koyulduk. Ecesu nun evine gelince resmen ağzımın suyu aktı. Halkulade bir evleri vardı. Ecesu yu bulup ayaküstü konuştuk. Biraz sonra yorulup havuzun kenarına oturduk. O eşşek kadar topuklu ları gidersek olacağı bu. Benim uykum gelmişti ve bu partide uyuyamazdım. Hızla tuvalete gidip yüzüme su çarptım. Iyi ki makyaj yapmamışım ya. Geri dönüp ne göreyim. Ecem bizim Piç lerle oturuyo. Ben bunları parçalarına ayırmazmıyım. Lime lime doğramazmıyım.

Ö- Ecem hayırdır bu itler le ne işin var senin.

E- öykücüm araba hakkında konuşuyorduk masrafları falan yani.

Ö- Kızım bu Piç lerle ne diye konuşuyorsun.

Y- laflarına dikkat et orospu yoksa seni bütün gece üşenmeden s"""""m.

Bu bana ne didi. Seni dedi üşenmeden didi s""""m didi. Al dedi git dedi çocuklarını dedi. Ay hatlar karıştı.

Ö- seni Piç kurusu erkek orospu su. Seni Abaza lara yem ederim. Gece gündüz on posta dönerim. Parçalarına ayırıp köpeklere

Diyemeden dudakkarıyla beni susturdu. Benim onu itip Osmanlı tokadını yapıştırmam gerekiyordu. Neden yapamıyorum? Sanki bedenim kaskatı kesildi. Hareket edemiyorum. Sonunda benden ayrılıp kulağıma eyildi.

Y- Adım Kuzey öykü hanım. İsmimi hiç unutma. Bu dudakları unutma. Çünkü sen ne zaman çok konuşsan bu dudaklar seni susturacak.

OMG o ne didi. Alenen seni tekrar öpecem didi. Arkasını dönüp giderken ardında intikam la yanıp tutuşan bir Öykü Çınar bıraktı. İntikamım çok acı olacak.

Merhaba Arkiler. Multide siyah elbise öykünün beyaza Ecemin. Umarım beğenmişsinizdir. Öpücüklendiniz.

♥PAZARTESİ LANETİ ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin