Multide Ecesu var. İyi okumalar.
Öykünün ağzıyla_
Allahım sana geliyorum. Sıkıldım. Bunaldım. Kaç haftadır evimde tam altı çocukla yaşıyorum. Kağan ve Kuzey Ecesu taburcu olunca bizde kalmaya başladılar. Ecesuyu zaten tek başına bırakmadık. Ailesi bir hafta önce yurt dışına çıkmak zorunda kaldı. Berk ve aras bizi ziyarete geldikleri için bizde kalıyorlar. İlke bu kadar erkeğin arasında sizi tek bırakmam dedi ve bizde kalmaya başladı. Ecesu felç geçirdiğini öğrendiğinden beri suratsız ecesu moduna büründü. Herneyse sırf ecesu gülsün diye sürekli istediği şeyleri yapıyorum ama diğerlerine ne oluyor yahu? Biri acıktım der biri susadım der diğeri oram ağrıyo der. Yeter be yeter. Ben zaten sinirli bir yapıya sahibim. Bunlarda beni iyice asabi yaptı. Yakında haberlere çıkmazsam iyi.
ŞOK ŞOK ŞOK CİNNET GEÇİREN Ö.Ç. ARKADAŞLARINI KATLETTİ.
Yani yakında gazetede okursanız şaşırmayın diye söylüyorum.
Ecesu- Öykü!
Ö- Ecesu!
Ecesu-Öykü!
Ö-Ecesu!
Ecesu-Yeter!
Ö- Bencede!
Ecesu-Biz niye bağırarak konuşuyoruz?!
Ö-Bilmiyorum!
Ecesu-Bağırma o zaman!
Ö-Tamam! Yani tamam noldu tatlım!
Ecesu-Şu salak Berk'i al başımdan!
Ö-Ya birkere de kavga etmeyin ya.
Bunlar kaç haftadır böyle haberiniz var mı? Aras'la İlke bir bunlar iki. Hayır yani ben Kuzey'le bu kadar kavga etmiyorum. Evet arasıra atışıyoruz ama iyiyiz. Ben niye bunları anlatıyorum ki ya?!
Ö-Berk rahat bırak Ecesu'yu. Bak çikolata veririm.
B-Birincisi o bana sataşıyor. İkincisi çikolata yemiyorum ben!
Ö-Yahu kız cinnet geçirecek birazdan. Uzak dur yukarı çık spor yap. Bilgisayar oyunu oyna. Ne bileyim çık dışarı Votka'yla Peri'yle oyna.
B-Ya banane o kalksın gitsin ben hayatta git-
Allah belenı versin diyeceğim ama vermiş vereceği kadar kotan doldu. Ecesununda gözleri doldu. Bizim salağında salaklık kapasitesi doldu.
E- Elimde olsa giderdim. Emin ol koşarak giderdim.
Bitanem ya sesi titriyor bide.
B-Ecesu ben çok özür dilerim salaklığım tavan yaptı yine çok çok özür dilerim.
E-Özür dileme. Hayatında kaç tane felç insan gördün ki sende haklısın.
Ö-Berk sen Votka'yı ve Peri'yi dolaştırmaya çıksana. Hadi bizde Ecesu'yla tırnaklarımızı süsleyelim.
Ayıptır söylemesi halamız sağolsun tırnak tasarımı yapmayıda az buçuk biliyoruz. Ecesu ağlamamak için kendini zor tutuyordu. Hızla yukarı çıkıp oje setimi aldım ve jet hızıyla aşağı inip ecesunun karşısına oturdum.
Ö-Seç bakalım renklerini.
Ecesu elini ojelerin üzerinde gezdirdi ve eline turuncu ,mavi ,yeşil ,siyah ve beyaz ojeleri alıp bana uzattı. Bir tırnağını tamamen siyaha boyadım. Üzerine mavi ve toruncuyla çizgiler yaptım. Diğer parmağına geçtim bu sefer tırnağını masmavi boyayıp üzerine beyazla kedi suratı yaptım. Diğer parmağa geçtim. Bunuda turuncuya boyadım üzerine siyahla uğur böceği çizdim. Sonra diğer tırnağına beyazla çizgiler yapıp kare kare çizgiler yaptım. Karelerin içlerini yeşile boyadım. Son parmağınıda yeşile boyayıp üzerine siyahla öpücük atan yüz çizdim. Diğer elinede aynı işlemi uyguladım ve kurumaya bıraktım. Ecesu'yla konuşmaya başladık. Havadan sudan konuşurken bir anda o lanet muşmula suratlının konusu açıldı tamam yakışıklı olabilir ama lanet pislik.
E-Sen kuzeyi seviyor musun?
Ö-Nerden çıkartıyorsun böyle şeyleri ya?
E-Ona nasıl baktığını görüyorum. Sonun benim gibi olnasın. Seviyorsan git söyle. Sonra çok üzülürsün.
Ecesu lisede bir çocuğa tutulmuştu. Her konuşmamızda ona açılmak istediğini ama bir türlü açılamadığını söylüyordu. Çocuk bir ay okula gelmedi. Ecesu kahroldu. Böyle basitçe söylediğime bakmayın. Aylarca güldüremedik. Gerçi sonra bir yıl Almanya da yaşadı. Lise sonda çocuk geri döndü. Ecesuya ulaşamadık. Dolayısıyla haberde veremedik. Geri döndüğünde çok geçti. Çocuğu bulamadık. Gel zaman git zaman unuttu. Hala o çocuğu delicesine seviyor. Aptal aşık. Arasıra böyle hatırlayıp üzülüyor.
Ö-Aaa eski eskide kaldı. Hadi saçlarını yapalım sonra makyajda yaparız. Hayır kelimesini kabul etmiyorum.
İşte bu! Güldürdüm Cecesuyu. Aras sağolsun dilime dolandı.
Yine jet hızıyla yukarı çıktım maşayı fırçayı birde makyaj malzemelerini alıp aşağı indim. Önce saçlarını açtım ve taradım sonra hafif ıslatıp işime başladım saçını yandan tutturup iri dalgalarla şekil verdim. Makyaja sıra gelince mavi buğulu bir göz makyajı ve parlatıcı ile işimi tamamladım. Sonrada Ecesu'yu asansörden üst kata çıkardım ve dolabın önüne tekerlekli sandalyesini park ettim.
Ö- Evet! Seç bakalım.
E-Saçmalama öykü. Hayatta olmaz!
Ö- Ecesu lütfen.
E- Hayır, olmaz!
Ö- O zaman Berk'le yalnız bir gece geçirmek zorunda kalırsın. Çünkü Emine'nin evinde bir parti var. Madem elbise giymek istemiyorsun Berk'inde gelesi yoktu zaten. Beraber takılırsınız.
Şimdi kabul etmede görelim Ecesu Hanım.
E- Of' tamam! Şu pembeli elbiseyi giyeyim bitsin bu çile. Ancak partiden sonra bana emri vaki yapmanın cezasını çekeceksin.
Ö- Sen gelmeyi kabul ettin ya gerisi önemli değil.
Tamam Ecesu'yu ikna ettim geriye partiyi yapacak olan Emine'ye haber vermek kaldı. Kızcağız süpriz parti için hazırlık yapsın bari.
Telefonumu alıp Ecesu'dan uzaklaştım. Rehberden Emine'yi bulup ara tuşuna bastım.
Ö- Emine nasılsın? Sağol bende iyiyim. Ecesu'yu senin partin için hazırlıyorum. Biliyorum sanada süpriz oldu ama hemen birinin parti yapması gerekiyordu. Benimde aklıma sen geldin.
Emine- Tamam da neden parti yapmam gerekiyor ve neden bana öğlenin üçünde haber veriyorsun?
Ö- Biliyorum daha erken haber vermem gerekirdi ama Ecesu'yu dışarı çıkarmak zorundayız.Bu yüzden önce herkese parti var diye mesaj atıyorsun. Sonra da parti hazırlıklarına başlıyorsun.
Emine- Tamam. Ben hallederim. Sizde akşam sekiz gibi gelirsiniz.
Ö- Tamamdır. Çok sağol arki.
Evet! Parti tamam.Ecesu'yu ikna ettim. Hadi bakalım bindik bi alamete gidiyoz gıyamete!
Merhaba lanetliler! Biliyoruz bizi çok özlediniz. Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Ecem ve benim elerime hepimizin beynine sağlık. Bizi özleyin lanetliler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥PAZARTESİ LANETİ ♥
RandomYazar-Pazartesi laneti bir aşka dönüşürse neler olur? Öykü-Elinin körü olur! Yazar-Sen sus Öykü!Herneyse nerde kalmıştım? Ecem-Pazartesi lanetinde! Yazar-Saol Ecem♥Karşılıksız bir aşk zamanla karşılık bulurmu? Kuzey-Bulur yazar hanım bulur! Yazar...