Ecemin dediği şeyle şaşkınlığın everestini yaşarken Kağan yıkılmış bakışlarla eceme bakıyordu. Gözlerinden damla damla yaşlar süzülürken ecem tekrar konuşmaya başladı.
E-Hayır diyemeyeceğime göre tabikide EVET!
Kağan duyduğu cevabın karşısında uzaylı görmüş masum köylü bakışları atmaya başladı. Birkaç saniye duraksayıp etrafa mal bakışlar attıktan sonra Ecem'in üstüne atladı. Uzun bir süre havada döndürdükten sonra bırakıp soluklandı. Sonrası malum.Iptıs çıptıs eğlence başladı. Herkes yani kızlar dışında herkes kafayı bulmaya başlamıştı. Gece her zamanki gibi geç saaterde bitti.Kuzey sarhoşluğun nirvanasındayken onu taşımak bana kalmıştı. Çünkü arası ilke taşıyordu ve kızın vışı çıkmıştı resmen, kağanı da ecem taşıyordu. Yolda yürürken kuzey bir şeyler sayıklamaya başladı.
K-Sen neden bu kadar güzelsin ? Melek gibi temiz beyaz ve güzelsin. Neden beni görmüyorsun ey peri kızı.
Şaşkınlıktan yere düştüm. Tabi kuzeyde yanıma. Bizim gerizekalılar düştüğümüzü görünce yanımıza geldiler ve yardım ettiler. Gerçi dengemi sağladıktan sonra defolup gittiler ama onlara sövemeyecek kadar şaşkındım. Benden hoşlanıyordu. KUZEY BENDEN HOŞLANIYORDU. Tamam bu gayet normal. Hayır, hayır bu normal degil. Bir dakika ya Kuzey benden hoşlanıyorda ben bunu nasıl anlamadım. Başından beri tavırları normaldi. Bana olması gerektiğinden de soğuk davranıyordu. Sarhoşluk onu savunmasız bırakmıştı. İçindeki tüm duygular hapishanelerinden kurtulup gün yüzüne çıkmıştı. Muhtemelen kendine geldiğinde hiçbir şey hatırlamayacaktı. Ben de hiç duymamışım gibi yapacaktım.
Hep beraber arabalara yerleşince hain kardeşim ve arkadaşlarım yüzünden yine ve yine Kuzeyin yanına oturdum. Bu seferde sarılıp uykusuna devam eden sarhoşçuk yüzünden fazlasıyla rahatsızdım.Kısa bir süre sonra herkes evlerine dağılmıştı. Biz de kızlarla eve girer girmez ayakkabılarımızı fırlatırcasına yere savurduk. Ecesuyu yatırıp banyoda işkerimi bitirdikten sonra ben de yatağıma yattım ama uyumam mümkün değildi.
Duygularım çok karmaşıktı ve bir türlü dizginleyip bir sıraya sokamıyordum. Kuzey benden hoşlanıyordu. Ancak bunu sadece sarhoşken dile getirmişti. Ben mi? Evet ondan hoşlanıyordum. Başta ukala ve sinir bozucu olsada şimdiki sert mizacı beni ona çekiyordu. Uyku yavaş yavaş bedenimi ele geçirirken kuzeyin sert yüzü gözümün önüne geldi ve bizde ecemler gibi olabilecek miyiz? Sorusu beynimdeki küçük kitaplıkta asılı kaldı.
ECEMCİĞİN AĞZINDAN♥♥♥♥♥♥
Hala inanamıyorum. Parmağımdaki yüzüğe bakıp aptal aptal sırıtıyorum. Sonunda gerçek aşkımı bulmuştum. Evlileğe ilk adımıda atmıştım. Ohhh sefam olsun. Olsun da aklıma bir anda gelen Öykü dalgası mutluluğumu yarıda kesti. Onun evlilikle ilgili hayalleri yoktu. Hiç evlenmeyeceğini düşünüyordu. Ayrıca Kuzeye olan ilgisi günden güne artıyordu. Bu ilgi onu mahfediyordu. Onun için üzülüyordum ama elimden bir şey gelmiyordu. Kuzeye zorla Öyküyü sevdiremezdim ancak benim ikizimin üzülmesinede seyirci kalamazdım. Kafamdaki planlar bir bir sıralanırken neşem yerine gelmişti. Hu huuu Kuzey Bey, o ilgi duyulacak taam mı?!ARKİLERİMMMM! BİZİ ÖZLEDİNİZ BİLİYORUM. AMAA ARTIK ÖZLEM BİTTİ. UMARIM BÖLÜMÜ BEĞENİRSİNİZ. HEPİNİZİ ÖPÜYORUZ. DATDARADATDATDAAAAAA!
(:-ÜÇ SİLAHŞÖRLER-:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥PAZARTESİ LANETİ ♥
RandomYazar-Pazartesi laneti bir aşka dönüşürse neler olur? Öykü-Elinin körü olur! Yazar-Sen sus Öykü!Herneyse nerde kalmıştım? Ecem-Pazartesi lanetinde! Yazar-Saol Ecem♥Karşılıksız bir aşk zamanla karşılık bulurmu? Kuzey-Bulur yazar hanım bulur! Yazar...