3-SEN İNSANSAN BEN NEYİM BEN İNSANSAM SEN NESİN?

313 13 0
                                    

UHA AA AA AAA

Şuan karşımda bir meteor, beyaz atlı pirems, yakuşuklu jojuk, tatlı tanrı ne desem az kalır kaslar desen balon gözler desen Zümrüt saçlar desen kömür

Ayy çok tatlı.!kendine gel arki! Ama tatlılıkta bir dünya markası.!sen gözlerindeki soğukluğu gördünmü? ! Yani sadece öldürücü bakışlar atıyo.

Ama cok masum aslında! Neyse tam olarak nasıl baktığını çözemedim. O sırada yakışıklı çocuk yanımıza geldi. Ben ölüyorum galiba. Off. Olamaz daş çocuk bana değil Ecem doğru gitti. Ah yüreğim!

Y- Kardeşimin adına çok özür dilerim. Gerekli işlemleri hallettik. Tekrardan Özür dileriz.

Ay ama bu ne naziklik böyle? Kardeşime iyi gelmez böyle erkekler! Neyse Oha!Daş çoçuk birden bana doğru gelmeye başladı.

Y- Hanımefendi siz ne hakla bir külüstür için benim kardeşime vurursunuz? Anlamadığım tüm kadınlarmı böyle? Saçma sapan bi araba için kardeşime vurmaya hakkınız yok!

Ama ben buna da dalarım! Allah yarattı demem ve yapıştırırım. (Yumruk atar)Oh iyi geldi. Ayy biraz fazla sinirlendi. Aman nolacak canım alt tarafı gözü aşırı şişti o kadar. Kendine zor gelen daş çocuk düştüğü yerden doğruldu ve sanki çok korkcakmışım gibi işaret parmağını sallayıp sen görürsün dedi ve gitti. Evet cidden gitti. O sırada sağa doğru dönmemle Ecem ve o pis jojuğun beraber gülüşerek konuştuğunu görmem bir oldu. Aman tanrım didim. Bunlar ne ara bu kadar yakınlaştılar? Ben burda canım aşkım kaplumbağım için savaşıyorum bunlar gelmiş neler yapıyorlar? Neyse sonunda Ecem o pisliğin yakasından ayrılıp yanıma gelmeyi başardı. Yanıma geldiğinde çok sinirliydim. Sinirden kırmızı Domatese döndüğümü biliyorum. O sinirle ikizimi gebertmemek için kendimi çok zor tuttum. Neyseki kardeşim beni nasıl yatıştıracağını biliyordu. Hemen ağzıma bi limon şekeri tıktı ve ben stabil. Bu arada o pislik ve daş abisi arabamı aldı götürdü. Umarım herşey istediğim gibi olur diye düşünürken annemin bizi butikte beklediğini hatırladık ve yola koyuldu.

Taksi tuttuk tabi sonuçta arabam felçti. Butiğe geldiğimizde annem tek başına masasında oturuyordu. Ecem hemen yanına koştu ve annemin boynuna atladı. Bende arkasından sarıldım ve olanları anlattım annem benim için çok üzülmüştü o sırada Ecem bana çaktırmadan Kaş göz işaretleri yapmaya başladı. O anda yaptığım hatayı anladım ve konuyu annemin son zamanlardaki durumuna getirdim. Keyifsiz bir şekilde anlatmaya başladı. Her halinden kötü şeylerin olduğu belliydi. Birden hiç beklemediğimiz ve duymak istemediğimiz bi cümle kurdu annem.

Z-Babanızla boşanıyoruz.

Multide ailecek giydikleri kıyafetler var en üstte anne ve babamızın giydikleri alttada solda Ecemin sağda öykünün giydiği kıyafet var.

♥PAZARTESİ LANETİ ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin