16- Mucize

111 8 2
                                    

Öykü'nün ağzıdan

Öy- Ooooo ilke hanım . Gece neler olmuş neler Kuzey anlattı . Huhu şimdi siz Lilililililili

İl-Geldim ki bir bakayım öldünüz mü kaldınız mı diye ama geri gidiyorum başım ağrıyor hiç seni dinleyemem

Öy-Aman sen hiç bulaşma aşk meşk işlerine .

derken kapıyı suratıma kapattı .

Yukarıya çıkıp Ecesu' yu kaldıracaktım ki Aras elinde valizlerle odasından çıktı .

Öykü-Aras hayırdır ne oluyor.

Aras-Gidiyorum ben.

Öykü - Bende halay çekiyorsun sandım. Mal elinde bavul gözler kıpkırmızı kan çanağı traş olunmamış. üstün başın dünden kalma ne oluyor.

Aras - Ben Almanyaya gidiyorum.

Öykü-Neden!?

Aras - Beni burada tutan hiç bir şey yok artık.

Öykü- Saçmalama.Anlat şunu adam gibi!

Aras- Kabul etmedi işte !!! etmedi ! Ne anlamı var ki artık !! dedi ve elini dağınık saçlarının arasından geçirdi .

Öykü- Yapma... Olmaz öyle şey ya !

Aras - Uğraştırma beni uçağın kalkmasına bir buçuk saat kaldı. Bir şeyler atıştırıp çıkacağım.

Öykü- Bekle o zaman biz de gelelim.

Aras - Tamam .

Hemen evdekileri uyandırdım ve Ecemi aradım. Hızlıca üzerime bir şeyler giydim ve Aras' ın yanına döndüm . Kısa sürede herkes geldi . Ilke'ye mesaj attım belki gelir diye . Aras gerçekten çok çok iyi bir çocuktu . Daha yeni tanışmamızla rağmen onu çok sevmiştik . İlke'nin neden böyle yaptğını anlamıyordum . O aslında hiç böyle biri değildi. Ne olduysa lisede oldu . Çocuğun teki İlke'yi saf buldu tabi bizimkinin peşinde dolanmaya başladı . İşte şiirler çiçekler falan derken İlke ister istemez mest oluyordu . Gel zaman git zaman iyice hoşlanmaya başladı bu çocuktan . Ve bilin bakalım ne oldu . Çocuk İlke'ye tecavüz etmeye kalkıştı ! Ama İlke o zaman da -bu kadar olmasa da- sert bir kızdı. Çocuğun niyetini anladığı anda bir güzel patakladı . Ama yine de içinde bir kırgınlık oldu . O gün bu gündür erkeklere hiç güvenmez .

Arası durduramayınca başka çare olmadığı için evden çıktık . Ecem'in verdiği tepkiyi tahmin edebiliyordum . İlke böyle biri değil . Bunu biliyorum . Aras , İlke için en uygun kişi . Ama İlke yüzünden bu hale gelmesi saçma. Çok yakışıklı bir çocuk ve gerçekten kızlar peşinde dolanıyor . İlke olmazsa başkası olur .

ECEM'İN AĞZINDAN

Günlerdir Kağan'la beraber film izleyip duruyoruz. Tüm dünya üzerinde çekilmiş 2015 yapımı her türlü filmi izledik diyebilirim. Bugün de yine yeni bir film izleyelim dedik . Mutfağa geçip mısır patlatırken Kağan arkadan bana sarılıp yanağıma bir öpücük kondurdu .

kağan- Bu gün hangi filimi izlemek istersin kraliçem

Ecem- Valla artık filim izlemekten gurme gibi oldum . Zor beğenirim .

Kağan- Ama bana günaaah .

Kağan ile yaptığımız saçma diyalog bittiğinde mısırlar da patlamıştı . Birlikte salona geçtik ve koltuklara yan yana yerleştik . Kağan tam filmi başlatacakken Öykü'den mesaj geldi.

Öykü-> Ecem 15 dakika içinde hazır olun. Aras herseyini toplamış Almanya'ya gidicem diyor. Ne yaparsam yapayım engelleyemedim. En azından yolcu edelim.

♥PAZARTESİ LANETİ ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin