Ö-Ya lütfen İlke. Ecesu için moral olur. Hadi ya.
İ- Ben gelmicem. Siz gidin ya.
Ö-İlke lütfen ya. Gel işte. Ecesu İlke gelmesse gelmem dedi.
İ- Öykü gelmiyeceğim.
Ö-Peki Aras'da gelmeyecekti zaten beraber oturup Teen Wolf izlersiniz.
İ-Ben geleceğim zaten. Hatta beş dakikaya hazırlanırım ben.
İşte bu ,ikisinide kandırdım ama deydi.
Bende fırsattan istifade hafta sonu aldığım elbiseyi giyeyim düşüncesiyle yukarı ışık hızıyla çıktım. Odamın kapısını kırarcasına açtım. Dolabımın önüne geçip elbisemi aradım. Lanet olsun dostum senin sorunun ne? Elbisem yok! Aha buldum !!! Hay ben senin !!!!! Pencereden kafama bir şey attılar . "Kim attı onu !!! " kimseyi göremeyince atılan cisime baktım. Aaa şeker kolyeee !!!! Ayyyy yerim ben bunuuuuuu !!!! Hazırlanıp aşağı indim . Şeker kolyeyi de boynuma takmıştım. İlke'yi görünce hayal kırıklığı yaşadım. Kız kot pantolon kareli gömlek giymiş ya Allah belanı vermesin emii !! "İlkeee!" Diye çığırdım. Korktu "Anan!!!! Ne bağırıyon hayvan !"
Ö- Arkadaşım partiye gidiyoruz alışverişe değil.
İ-Mal bunun için mi yırtındın ?
Ö - Evet
İ- Hadi çıkalım
Ö- Makyaj yapmayacak mısın ?
İ- Sen benim ne zaman makyaj yaptığımı gördün
Ö- iyi be delikanlı
İ- öyö bö dölökönlu
Parti yerine yaklaşmıştık ki
Ö- Bu arada Aras da gelecekmiş
İ- Öykü illa kendine küfür ettiriceksin dimi dönüyorum ben siz gidin
Eces- İlke hayır ya gel şuraya sen neden kaçıyorsun ki bu çocuktan
İ-...
Ö-Evet niye kaçıyorsun?
İ-Boşverin ya. Anlatmaya deymez.
Aaaaa. Allah tepemizden bakmasın. Nasıl unuttuk yaa.Siz konuya fransız kaldınız tabi ama bu konuyu İlke anlatsa daha iyi olur.
Ö-Hadi kızlar geldik.
Hepimiz sırayla arabadan indik. Ecesuyuda indirdik ve Eminenin mihtişim evine giriş yaptık.
Her yer balonlarla süslenmişti ama balonlar neden kırmızı ve kalp şeklindeydi? Şahsen Emine'den rengârenk klasik balonlarla süslenmiş hoş bir parti bekliyordum. Sanki burası biraz romantik mi olmuş? Neyse buna daha fazla kafa yormayıp kendimi ferah koltuğa attım. Herkes bana garip gözlerle bakarken yerimden kalkıp Ecesu'yu oturtmam gerektiğini fark ettim.
~~~~~~1 saat sonra~~~~~~~~
Ecesu'nun ağzından
Tam bir saattir her zamanki gibi Berk belası başımdaydı. Bu çocukla uzun süre yan yana durmak cidden psikolojimi bozuyordu. Neyse sonuç olarak ben hariç herkes eğleniyordu. Öykü ve Emine sohbet ederken Kuzey telefonuyla uğraşıyordu. Ecem yine Kağan'ın kucağına oturmuş ellerini Kağan'ın boynuna dolamış bi vaziyette öpüşüyorlardı. Belki de en mutluları onlardı.
~~~~~~~~1saat sonra~~~~~~~~
Öykünün ağzından
Kuzey çok pis sarhoş olmuştu. Ayrıca Kağan da onu tınlamıyor. Cidden daha fazla ne yapacağımı bilemiyorum. Resmen beni ahtapot gibi sarmıştı. Kuzey bana yaklaştı. Nefesi yüzümü okşuyordu. Gözleri gözlerimle buluştu. Yutkundum. Kuzey birden kafasını boynuma gömdü ve şeker kolyemi emmeye başladı. Onu itmeye çalışıyordum ama işe yaramamıştı .
Hayır kesinlikle hoşuma gitmedi. Hayır. Belki azıcık. Ufacık. Çooookkkk az. Ama hayır tiksinti daha ağır basıyor. Artık partinin sonlarına yaklaşmıştık. Bir anda etraf kapkaranlık oldu. Ecem kağan diye çığırmaya başladı.
Mekanın ortasındaki sahne aydınlandı. Sahbenin ortasında kağan belirdi ve konuşmaya başladı.
K- Evimin neşesi. Kalbimin kraliçesi. Her sabah ilk gördüğüm insan ve yanımdaki melek olup. İleride çocuklarıma annelik edermisin?
E-Hayır.......
Meraklanın lanetliler. Gecikme için özür dileriz. Bu bölüm kısa oldu. Çünkü derslerimiz çok yoğundu. Haftaya görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥PAZARTESİ LANETİ ♥
De TodoYazar-Pazartesi laneti bir aşka dönüşürse neler olur? Öykü-Elinin körü olur! Yazar-Sen sus Öykü!Herneyse nerde kalmıştım? Ecem-Pazartesi lanetinde! Yazar-Saol Ecem♥Karşılıksız bir aşk zamanla karşılık bulurmu? Kuzey-Bulur yazar hanım bulur! Yazar...