Pov silvia
Het Fest komt steeds dichterbij. Ik ga niet . ik wil en ga gewoon niet. Het is allemaal shit!!! Ugh. En ik heb toch geen vriendje ofzo. Shanti gaat wel. Ze heeft een goed gevoel der over. Het is zielig voor der want Stefano is happy met Cathelin. Ik krijg een apje binnen. Hij is van shanti
Sh-heb jij het al gehoord over die valentijns actie?
Huh? Actie. Ik spring overeind.
Si-welke actie?
Shanti apt gelijk terug
Sh- op school ,je kan een gedicht,lied of gewoon iets liefs zeggen op het podium tijdens het Fest en op school kan je iemand een doos chocolade sturen XDDat is gewoon weg belachelijk. Waarom moeten ze het er zo in wrijven. Ik krijg toch nooit iets. En ik ga niemand sturen....denk ik. Mm...
Si-dat is ziek XD ze wrijven het er lekker in
Sh- idd! Ik weet al sws dat Cathelin en Stefano klef gaan doen ,ugh
Si-arme jij ,komt wel goed hoor :p ga jij iemand iets sturen?
Sh-denk nie. En ontvangen al hellemaal niet...
Si-dat gedicht enzo opdragen op Fest is opzicht wel een lief idee
bitch❤¥ . het is zo romantisch ❤,❤!
Si-hahahahahaha
Sh-ik moet gaan eten , byeee
Si-doegNu twijfel ik toch wel of ik naar Fest wil. Ik bedoel ,straks wilt iemand mij iets opdragen en dan ben ik er niet...zou yessine?...nee tuurlijk niet! Hij heeft me nooit meer gesproken na dat ziekenhuis gebeuren. Ik pak me ipad en open me insta. Cathelin heeft een foto gepost. Ze draagt een grote roze jurk. Hij is best mooi. Zon fluffy onderkant en de boven kant hellemaal roze met strikjes eraan . Ze gaat de show stelen. Dat is zeker. :MINE DRESS ❤0❤ : staat onder de foto. Ik lees de comments . hmm . stefano gaat los onder de foto samen met een of andere vriendin van Cathelin. Dan stromen de tranen in me ogen. Kirsten heeft Yesinne getagt met daarin
Oeh @yessinnee$$$78 ❤ je valentijn is cominggg!
En yessine heeft terug gereageerd met:
Ik ben benieuwd :) @kirstiee_bitch❤¥Dat is zo dom. Cathelin en der slaafjes moeten yessine en de rest met rust laten. Ze heeft stefano toch al!?
Pov Cathelin
Ik sta op het schoolplein te wachten. Ik heb Stefano geapt. Ik ga hem jaloers maken. Het plan is al hellemaal uitgestipelt. We doen het voor de lol. We verveelde ons en we dachte :'wat als we stefano is gek maken?' ik grinnik in mezelf . straks komt hij aanlopen en dan precies komt Fris , een ouwe vriend van me ,langs lopen en we gaan hellemaal knuffelen en met elkaar praten en hellemaal gezelig doen enzo . En dan kus ik hem op de wang en Stefano kijkt toe. Kirsten en Shana filmen en het gaat op insta! Het word een gillerr . ik vind die valentijns actie trouwens overdreven. Ik krijg natuurlijk zoveel chocolade. Ik wil niet dik worden! Maar die choco is zo aantrekelijk en jummmie! Me maag begint te knorren. Waneer komt hij nou?! Ik kijk naar de deur. Stefano loopt met een big smile naar buiten en als hij me ziet rent hij naar me toe. "Hey babe "kirt hij. Ik begin te lachen en zeg"hoiii, hoe gaat ie?"
"Goed hoor!"
"Mooizo"
Hij geeft me een hug en we zoenen voor een tijdje. Stefano begint te vertellen over een docent die hij had uitgedaagd . ik luister niet eens. Ik knik gewoon af en toe. "HEEYYYYY CATHELIN ,HOE GAAT HET MET JOU DAN !?" roept iemand opeens overdreven enthousiast. Ik draai me om "FRISSSSIE" ik ren naar hem toe en omhels hem stevig. Hij pakt me stevig beet en lacht."Dat was lang geleden zegg!" ik knik. "Je ziet er goed uit, broer "
"Jij altijd zus"
Ik begin sexy te giechelen. Hij bloost. Ik zie in me ooghoek dat Stefano er stilletjes en rood bij staat. Ik en Fris praten over alles en nog wat. "Ennuh...wie is dat? "Vraagt fris. "Owh me vriendje ..hij heet umm...stefano " zeg ik verveeld. Ik zie dat stefano er van schrikt. "Ja ik ben stefano ,leuk je te leren kennen en nu weg!" bitst stefano naar Fris. Fris trekt zijn wenkbrauw op. " hoho ,ff dimme ,ik praat alleen eventjes met der hoor!" ik lach en zeg " ik kommm zoo ,heb geduld man!" stefano zegt niks. Hij kijkt met een dodelijke blik naar Fris. "Weetje ik ga , doei babe " zegt stefano en boos loopt hij weg. Ik geef Fris een highfive ."goed gedaan!" zeg ik geniepig. Fris begint te grijnzen. "Het geld krijg ik morgen he?" ik knik.
Als ik thuis ben plof ik neer op me bed . hehe dat was een zware dag. Me haar is hellemaal uit model. En ik heb me haar nog pas gedaan! Ik open me insta. Omg! Kirsten heeft de video gepost. Het heeft 374 likes en 100 comments.
Stefano gets jaloerss XD staat onder de video. Veel mensen hebben gereageerd met dingen zoalls:Geweldig
HAHAHAHAHA IK GA STUK
OMG zijn blik
Zozo die is jaloers
HAHAAHAHAAHHAH
ik dacht srs dat die stefano hem een flinke zou geven!
Ik begin te lachen. Arme Stefano. Ik begin te typen
Awhh , hou wel van je hoor stefi , (not)
Grapje
JE LEEST
Wild Bitch
Teen FictionCathelin Victoria Brown is een 15 jarig meisje uit Nederland. Ze is de bitch van de school en een van de Barb cats(het popi clubje) als Cathelin door de nerd van de school in problemen komt zint ze uit op wraak.Maar dan gebeurt er iets onverwachts...