Pov Cathelin
D
Ik trap tegen een deur. En lach hard. Meteen vliegt de deur open. Een leraar stormt naar buiten " zeg jongedame,er word hier les gegeven ,doe voortaan normaal!" ik kijk de leraar uitdagend aan. " ik trap tegen deuren waneer ik wil " zeg ik brutaal terug. Ik loop weg. "En oja ,groetjes aan u dode kat,u vrouw dus!" ik ren snel de gang uit. Ik hoor de leraar nog iets schreeuwen. Het boeit me geen flikker. Alles wat ik op deze school doe , niemands cares. Die docenten zijn zo makelijk om te kopen. En ik heb al het geld! Hier en daar groeten wat leerlingen me. Ik ken ze allemaal niet. Ik ben popi . De leider van de popi's. Het populairste meisje van de school. Iedereen kent me. Het is zowat verplicht om me te groeten. Soms zijn er wat van die nerds als...Je weet wel , die denken dat ze de regeltjes kunnen breken. Nou dikke doei! De gangen zijn mijn eigendom! Zelfs de leraren regeren hier niet. Pffff. En de kantine..wie de kantine in durft zonder mijn toesteming ,oooh die gaat dood. Ik laat alleen coole kids binnen . Omg! Zie wie daar loopt !!!!! Dat is de #@€@@% nerd die laatst zonder toesteming een roze broek aan had en daarna gewoon de kantine in liep! Ze verlaat net het lokaal. IK begin in mezelf te lachen ....Ik heb een ideee! ik sluip achter de nerd aan en precies voor de deur van de meisjes wc duw ik der naar binnen. Ik pak der tussen haar nek vast en schud der hoofd hevig heen en weer. Der bril vliegt af. Ze word opslag rood en begint te krijsen en huilen "stop helllsssssp !?" jammert ze verder . ik laat der nek los en geef der een ram op haar mond. Het bloed stroomt over der dikke lippen. Lekker voor je. Moet je me leven maar niet tot een hel maken.Ik schop drie keer keihard in der buik. kreunend valt ze op de vloer. "Jij bitch ,je gaat eraan! Je leven word een hel!" schreeuw ik. Me stem galmt door de wc. Ik hoor haar zachtjes snikken. "Viezerik!" bits ik. Ik trap tegen der hoofd en pak der arm. "En als je het waagt om maar iemand te vertellen over dit,bitch je gaat dood!" ze knikt langzaam. Ik zie dat ze der bril probeert te pakken. Ik schuif met me voet over haar arm en trap haar bril kapot. Zo! Die nerd is op der plaats gezet. Natuurlijk ben ik nog lang niet klaar met haar.dit was slechts een kleine intro. Ik loop met een stoer walkje de wc uit. Gelijk valt me oog op Stefano. Stefano is een van de populairste en lekkerste boys van school. "Stefie!" roep ik met een verleidelijk stemmetje. stefano trekt wit weg. Hij doet altijd zo raar. Ik kijk hem aan met een lach. Stefano kijkt om zich heen. Hoj doer vreemd. Is hij soms bang om met mij gezien te worden? Ik schud mijn hoofd en loop op hem af. "Waarom doe je zo haastig babe? stefano kijkt me aan.
"Umh niks!"
"Jawel ik zie het!"
"Nou....
"Zeg dan , ik heb niet alle tijd!!!!
"Umh,er is iemand en die plaagt me zeg maar.!
"Plaagt jou! Laat me niet lachen en met wat dan?"
" unh,ze vind jou weird enzo en tja...ze vind het raar dat ik met je om ga!
Ik begin van binnen te koken
Wie is die fakers die dat durft te zeggen!? Als ik dat mens in me armen heb. Ik begin te stampvoeten en daarna te gillen. In me ooghoek zie ik nog net hoe Stefano wegrend. Ugh! Hij ook al. Stefano spreek ik zo ,ik moet die slet vinden. Ze gaat eraan ! Wacht maar
JE LEEST
Wild Bitch
Teen FictionCathelin Victoria Brown is een 15 jarig meisje uit Nederland. Ze is de bitch van de school en een van de Barb cats(het popi clubje) als Cathelin door de nerd van de school in problemen komt zint ze uit op wraak.Maar dan gebeurt er iets onverwachts...