H11

55 5 5
                                    

hey mensjes , het is valentijnsdag . Daarom vandaag een valentijns special!extra lang en romatisch. VOTE EN COMMENTS ARE FREE MENSJES. DUS DRUK MAAR SNEL OP DIE STER ! EN OP DE VOLG KNOP :P

pov Silvia

ik ben razend ! Shanti heeft me net iets vertelt. Het is echt gemeen! Cathelin had der gezegt dat ze niet meer met me om mocht gaan. Dat was dus de reden waarom ze niet kwam opdagen bij de inschrijving van TAS. Ik heb gister via magsiter trouwens een mailtje gekregen over de auditie. Hij is al over een week! Shanti doet ook mee. Gelukig! Alleen had ik het echt niet overleefd. Morgen avond is het zover. Het fest. Ik heb besloten dat ik ga. IK ga echt. ik laat het niet gebeuren dat ik mijn only one straks misloop of erger....Ik heb een leuke outfit gekocht. Een roze kort gala jurkje. Je weet wel. Z'on die bij je knien stopt en het uiteinde is een beetje bol. Z'on bruidsmeisjes achtige jurk. Ik sta op van me bed en loop naar me bureau. Morgen heb ik een proefwerk Biologie. Ugh! ik heb nog niet geleerd. ben te lui . Ben ik de enige die pas in de avond voor een Proefwerk leer? Ik ben na school echt gewoon kapot.Vooral deze dagen .Er gebeurd zoveel op school.

Cathelin ,Yesinne , de auditie, het fest . Gewoon teveel. 

Mijn maag begint te knorren.Lekker dan.Ik heb weer eens trek.Ik eet deze dagen ook slecht.Volgens mij zit me iets dwars. Het ergste is...Ik weet niet wat! Ik werp een blik op de klok.ALLE LOLLY'S NOG AAN TOE, HET IS AL HALF 11 ! Ik moet echt leren. Ik pak me rooster briefje. We beginnen morgen al om kwart over 8 . Dat red ik nooit. Ik doe me boek open en leer me rot. Om half 1 klap ik me boek dicht. zo,das wel genoeg voor vandaag. Ik spring in me pyjama en doe het licht uit.

'we moeten naar rechts! '' schreeuwt Shanti boos. Ik begin te stamoen. 'zieje we zijn verdwaald! lekker dan!' Ik en Shanti lopen al uren hier rond.We zijn in een donker bos. ík hoor al de hele tijd gesmoor en gesmak! netalsof iemand me oor zoent'" ik kijk shanti aan. ze heeft gelijk ik hoor het ook.'Wacht is, als we goed luisteren waar het geluid vandaan komt komen we hier mischien uit""Shanti knikt .'het komt van die kant'roept shanti terwijl ze naar die plek loopt.ik besluit om der te volgen. Langzaam lopen we naar  de plek. Ik ben best bang. Opeens begint Shanti te gillen. "Gadver damme!" wat gebeurt daar? Ik ren zo snel als ik kan naar Shanti. "WT......"fluister ik. Ik doe mijn handen voor me ogen. Wat is dit voor onzin? Het is gewoon een grote roze plek met allemaal roze huisjes. Lampen in de vorm van een hard,en het ergste iedereen zit te zoenen of elkaar te knuffelen of nog erger en kleffer. "Ik wil hier weg" shanti kijkt me aan. "We kunnen toch wel even rond kijken'jammert ze. Ik zucht. "Oke dan ,heel eventjes" we lopen langs de huisjes en mensjes. Opeeen rruik ik iets fantastisch. Beter dan alles . netalsof het de hemel is die open gaat. "Ruik je dat ook?"vraag ik aan shanti. Shanti  staat bij een roze huisje. Zonder iets te zeggen volgt ik haar. We komen binnen in een bakerij. Hier komt die geur dus vandaan. We kijken onze ogen rond. Er is van alles . zon cute choco fonteintje. Mega taarten ,koekjes , bonbons van goud. "Argg ik smellltrt!"zwijmelt Shanti. "Vergeet jongens ,ik trouw met dit hier!" . ik dip een vinger in de choco fontein. Omg! Ik ga doodddd. Het is te lekker.  "Pak maar zoveel als je wilt. Vooral jij Silvia!" ik kijk verschrikt om me heen. Wie zei dat? Shanti heeft niks gehoord. Ze is nog steeds betoverd  door al het lekkers.  Er zwaait en deur open. Mijn mond valt open. De hemel stort in.  Het is ......yessine.  Hij kijkt me aan met een big smile. " zeg dan iets liefje.  Ik heb allees met liefde gemaakt ,jij was mijn inspiratie bron! Kirt yessine. Ik begon te stralen. Dat is zo lief! Het liefste wat iemand ooit heeft gezegt. Yessine vind me leuk. Hij houdt van me. Dit alles is ziijn liefde voor mij. "Awhhh ,yessine . ik hou gewoon zoveel van je !" zeggg ik betoverd. Yessine komt naar me toe. En we zoenen...alweeeer! De deur van de bakerij  vliegt open. Drie meisjes in zwarte kleding stormen binnen. Het stinkt.  Al het eten verot gelijk. Het ene meisje trekt yessine van me af en neemt hem mee. Het andere meisje sloopt alless wat er is. Het laatste meisje neemt shanti mee. "Yesssineee!"schreeuw. Ik. De hele bakerij is zwart. Alles stinkt. "Help,help!!!!" krijs ik. Omg . help iemand.

Wild BitchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu