Pov Shanti
Zo. Ik plof neer op de bank. Hehe,dat was me nog eens een avond. Ik ben kapot. Maar iik voel me super. Neralsof ik de hele wereld aankan. Stefano,...hij is zo leuk! Die actie van hem. Hij durft. Hij is voor niks of niemand bang. Mijn hart en ziel liggen bij hem. Ik besef. Ik hou van hem. Het doet me pijn dat hij niet de mijne is. Ik zucht en loop naar de keuken. Het is stil. Iedereen slaapt al. Het is al half 12. Snel schenk ik wat heet water in me beker en pak een zakje thee. Ik pak me iphone. 98 berichten van Sivlia. Het is der gelukt. Ze heeft yessine. Ik ben zo blij voor der. Ze kan nu eindelijk rusten en genieten. Ik nog niks. Opeens moet ik aan joel denken. Joel zit in mijn klas. Ik zit achter hem. Hij is ook heel aardig. Oke ,ik doe erg. Kalmeer. Ik draai me om. "JOEL" schreeuw ik. Ik schrik me lam en word bleek. Joel staat voor me. "Ik ben voor jou gekomen!" zegt hij zacht. Ik stotter."mneeejsj-" sushhh" onderbreekt hij me. Hij legt zijn vinger op mijn lip. Dan gil ik nog harder. Met een klap valt me thee op de grond. Scherven vliegen rond. Stefano staat voor het raam . hij bonkt. Joek verdwijnt. Ik sla en knijp mezelf. De tranen rollen over mijn wangen. Nu word ik bang . stefano blijft bonken.'please doe open!" hoor ik hem zeggen. Ik verstijf. In een soort trans loop ik naar de deur. Wat gek. Die jongen. Het is geen stefano. Hij heeft een piercing en zijn armen zitten vol tatoeages. Ik dijns achteruit. "Heb je wat wiet!?" hij begint harder te rammen. "Ik heb geen tijd bitch, waar is cathelin!" catehlin. Ik schud me hoofd en stotter. " er woont hier geen cathelin ,zij woont in de villa wijk!" zzeg ik snel. Ik zie dat de jongen schrikt. Hij stopt met bonken. "JE GAAT DOOD! " krijst hij opeens. Ik schrik weer en begine. Te huilen. "LUISTER ALS JE IEMAND IETS OVER DIT VERTELT! " ik knik snel me hoofd. Er gaan duizend dingen rond. Cathelin doet drugs. De jongen wankelt weg. Ik ben bang. Straks doet hij me iets aan. Opeens gaat de bel. Het is dezelfde jongen . ik maak aanstalten om naar boven te gaan . ik laat hem lekker bellen. Dan hoor ik gekraak en gefriemel. Het lijkt netalsof er iets breekt. De deur zwaait met vaart open. mijn hart. De jongens is binnen. Ik ben in gevaar . "GA WEG!" schreeuw ik. Ik huil. Mijn benen lijken wel steen. Ik kan niet meer lopen. de jongen grijnst. Hij haalt een pistool uit ziijn zak. " luister ,zeg eerst gedag tegen je huis en dan kom je mee! " ik schud me hoofd. "Ik wil niet ,i-"
"Hou je bek!' onderbeekt de jongen me. Hij loopt op me af en pakt me armen beet .Hij is sterk. Als ik tegenstribbel breek ik me arm! Huilend loop ik mee naar buiten. Hij heeft zijn hand op mijn mond gelegt. In de verte zie ik mijn huis steeds kleiner worden.
We lopen een heel eind.mischien lopen we al een uur. We zijn op een afgelegen plek. Bij een afgebroken muur staan we stil. Mijn ogen zijn hellemaal betraand. Ik draag nog steeds me fest outfit. Dat ik hier in ga sterven.... De jongen bekijkt me van top tot teen . ik kijk terug. Hij is eng. Heel eng. Opeens pakt hij me hoofd beet en kust me. Ik schrik maar durf niks te doen. Ik krijg een flinke ram tegen mijn hoofd. Dan is alles zwart en daarna wit. Heel wit. En nu weet ik het zeker. Ik ben dood.
JE LEEST
Wild Bitch
Teen FictionCathelin Victoria Brown is een 15 jarig meisje uit Nederland. Ze is de bitch van de school en een van de Barb cats(het popi clubje) als Cathelin door de nerd van de school in problemen komt zint ze uit op wraak.Maar dan gebeurt er iets onverwachts...