Pov Cathelin
Vloekend loop ik naar de limosine. ik haat stefano zo erg! Door hem is alles weg. Alles kapot. Al mijn macht ,mijn fame echt alles! In een klap. Nu weet de hele school dat ik een bitch ben. Iedereen haat me. Iedereen schreeuwde naar me. "Lelijk wijf!" ,"je bent echt gemeen!" , "rot lekker op. Ugh! Ze zullen zien. Waneer ik hun koppem vermorsel. Alleen...ik sta er hellemaal aleen voor. Kirsten en Shana hebben me gewoon verstoten ! Na al die jaren vriendschap. Ik had moeten weten dat niemand valt te vertrouwen . vrienden zijn...nep! Echte vriendschap bestaat niet. Nors stap ik in. De limo begint met rijden. Het was verschrikelijk. Maar wat het meeste pijn deed was stefanom toen hij dat zei....ik voelde me in een klap naar. Heel naar. Duizelig. Alles draaide. Ik moest haaast kotsen. Langzaam rolt er een traan over me wang. Ik huil! Lekker dan?
-flashback
Ik liep de school in. Het was mijn eerste dag op de bassischool. Blij liep ik naast mama. Voor de deur van de klas beven we staan. " onthou dit liefe schat ,jij bent perfect ,niemand valt te vertrouwen! Je bent allemaal beter dan hun! Doe je best en vergeet niet om zo perfect mogelijk te zijjn! " ik knikte ,best geschrokken van de harde woorden die me moeder me zojuist had gezegt. Ik liep het lokaal binnen. De kinderen lachten blij naar me. 'Ga maar zitten had de juf gezegd. Ik kreeg een kleine introduvtie en toeen ging ik zitten. " we gaan buitenspelen !" zei de juf.. Blij liepen de kinderen naar buiten . ik volgde.
In de pauze kwamen gelijk allemaal kinderen naar me toe. "Heeey hoe heet jij?"vroeg een meisje. Ik wilde blij antwoorden geven maar toen dacht ik aan de woorden van me moeder." ga weg vieze snotapen!" bitste ik . met me neus in de lucjt gestoken liep ik weg. Zo ging het ,het hele jaar. Ik maakte nooit vriendinnen . en zat altijd alleen. Vanaf groep 5 ging het mis. Iedereen begon me raar te vinden. Ze zeiden " barbie pop met de lelikke kop!" . een jongen had me arm gepakt en zei. " jij ey, jij denkt je bent beter dan ons,jij denkt alle kinderen hier zijn slecht. Jij denk die meisje en die jongens zijn arm! Nou nee ,loser!" de kinderen begonnen me te slaan en te schelden. Elke dag ging ik huilend naar huis. Me moeder bleef maar zeggen dat ik beter was. Ik was het zo erg gaan gelovem dat ik begon te roken. Ik begon op me 9de al. Op me 11de begon ik aan de drank en op me 14de begon ik aan de drugs.
De tranen stromen over me wangen. Waarom? Waarom ik? . ik droog me tranen . niet huilen catheli. Je bent de beste! Ik moet gewoon goed nadenken over wat ik ga doen. Ik moet soweieso die Silvia Shanti Stefano en yessine uit de weg ruimen!
JE LEEST
Wild Bitch
Teen FictionCathelin Victoria Brown is een 15 jarig meisje uit Nederland. Ze is de bitch van de school en een van de Barb cats(het popi clubje) als Cathelin door de nerd van de school in problemen komt zint ze uit op wraak.Maar dan gebeurt er iets onverwachts...