Pov Silvia
Ik loop de school in. Shanti is er hopelijk nog niet. Ik loop naar der kluisje en blijf met me armen over elkaar voor der kluisje staan. Dit moet ze weten. Ze kan toch niet boos blijven? Ik bedoel om zoiets kleins? Dacht het niet! Na 10 minuten komt shanti aan."Shanti ,shanti,luister ,het spijt me!! "Jammer ik. Shanti knikt. Ik zucht opgelucht."ik moet je iets vertellen ,Cathelin en Stefano zijn samen!!" shanti gooit der jas in der kluisje ,doet hem dicht en loopt weg. Ik pak der beet ."waarom negeer je me"? Vraag ik verward. Ik heb net sorry gezegt! " ga me niet stalken !" bitst Shanti en ze rent weg. Ik sta versteld . is ze zo boos? Ik zak in elkaar. Ugh,! Wat nu? Ik begin te huilen ,. Ga me niet stalken , dat deed pijn!
Pov cathelin. Dit worden dus me laatste maanden als Queen van deze school! Vreselijk. Ik zie kirsten. Gelukig. Ik ren naar der toe "het is zo erg!" schreeuw ik zielig. Kirsten kijkt me met een vage grijns aan. Ik word er bang van. Kirsten grijnst nooit zo. Ik schud me hoofd . volgens mij gaat ze vanbinnen kapot. Me oog valt op een tas. Hij ligt achter een paar kluisjes. Mischien is iemand zijn tas vergeten. Ik zie gelijk een kans. "Kom is ,ik heb zin in lol!" zeg ik tegen kirsten terwijl ik haar meetrek. We sluipen langzaam naar de tas. Dan zie ik een schoen. "Er is daar iemand!" fluisterr Kirsten . ik knik en gebaar kirsten dat ze moet stoppen met lopen. Ik wacht even en spring dan voor degene op. Als ik zie wie het is begin ik te lachen. Het is een huilende silvia. Ik zie dat ze erg is geschrokken. Kirsten begint te lachen en zegt "dus we ontmoeten elkaar opnieuw!?" ik lach. " ach ,ach ,en nu heb je niemand ey?" ze staat langzaam op. ""Maa-r,..ikk . umh..." stotert ze. Ik pak der tas en gooi hem weg. Kirsten grijpt der arm vast. Opeens komt yessine vanachter de kluisjes. Ik verstijf. Kirsten laat de arm gelijk los en rent gillend weg. Ik kijk haastig om me heen. Yessine duwt me tegen het raam en trekt Silvia gauw mee. Shit...dit gaat hij zeker tegen Stefano zeggen. Nu ben ik de sjaak!
Pov Silvia
Ik zit op me bed. Ik ben yessine zo dankbaar. Als hij er niet was ,was ik nu gewoon dead. Ik ril even. Opeens trilt me tel. Ik heb een app. Van wie o wie? Shanti? Er staat :ik mis je. Das best vies. Eerst me afsnauwen en daarna aankomen kakken met ik mis je?
S- je had een kans en die liet je liggen
Sh-:'(
Sh-:"(
Ik besluit om het haar te vergeven
S-:"(
S-:)
Sh-vandaag was zo erg
S-idd!
En zo appen we verder. Alhoewel ,ze heeft geen sorry gezegd ofzo....
JE LEEST
Wild Bitch
Teen FictionCathelin Victoria Brown is een 15 jarig meisje uit Nederland. Ze is de bitch van de school en een van de Barb cats(het popi clubje) als Cathelin door de nerd van de school in problemen komt zint ze uit op wraak.Maar dan gebeurt er iets onverwachts...