Pov Cathelin
Ik loop naar me kluisje. "Hey cathy!!" piept Kirsten. kirsten is me beste vriendin. En dan bedoel ik ook een echte vriendin. Ik ken der al zolang ,sinds de basisschool. Ze is een leuke meid. Ze gaat niet met me om omdat ik Popi ben. Nee,ze gaat om omdat ze de echte mij kent. ik omhels haar snel.Ze lacht en zegt :'ey , je weet toch dat nerdje uit H4d?,dat wijf roddelt als een geak over je! ik voel me gelijk weer slecht.ik steek me neus in de lucht."weet ik..."mompel ik terug . "stefano vertelde me het !"
"Wat ga je eraan doen?"vraagt Quincy ,een van me meelopers ,die zich in het gesprek heeft gemengd. Ik mag Quincy eigenlijk niet. Zo is zon faker die denkt dat ze erbij kan horen. Ze doet echt serieus alles wat ik zeg.Echt alles! Net als vorig jaar. We gingen op kamp en ik,quincy en kirsten moesten op een kamer. Alle kamers hadden een eigen wc ,die je zelf moest onderhouden. Dus ik en kirsten jammeren dat we niet wilden enzo. En quincy hele scene schoppen , en uiteidelijk had ik tegen Quincy gezegd ;"Quincy je ruimt de wc op en dan gaan we volgende week met de limo naar de stad". En je raad het al. Quincy als een kip zonder kop de wc schrobben tot hij glom. Gewoon geweldig! "Ik ga die teef zoeken en een goeie ram geven natuurlijk!'zeg ik . Quincy begint geniepig te lachen. "Ja we gaan die bitch slaan!"doet ze me na. Ik lach fake terug. Kirsten lijkt licht geirriteerd. Dan komt Shana. Shana is ook een van me echte vriendinnen. "Hebben jullie het al gehoord?!"schreeuwt ze hysterisch. Ik lach."jup, zon bitch die roddelt"
"Hebben we al een plan bedacht hoe we der gaan terug pakken?"vraagt Shana. "Hoe bedoel je we, alleen ik,jij en kirsten gaan helpen hoor!"zeg ik express overdreven.daarna pak ik de armen van Shana en kirsten en trek ze lachend mee. Ik draai me snel om. Ik zie Quincy staan. Zielig en alleen. Het boeit me niet. Met ons omgaan is hard,ze koos er zelf voor! Shana knijpt ineens in me arm. Ik weet al gelijk wat ze bedoeld. Daar loopt Yessine . Yessine is de buddie van stefano.Ik wil stefano zo graag, daarom hebben we een slim plan bedacht ! We hebben bedacht dat ik Yesinne zeg maar een beetje paai om bij Stefano in de buurt te komen. Maar wonder boven wonder werd Shana echt verliefd op hem. Ik loop op Yessine af. "DAAR!" Gilt iemand opeens door de gang. Alles gaat opeens heel snel. Kirsten ziet het meisje dat over mij roddelt en haalt uit naar der. Het meisje rent weg en dan start er een wilde achtervolging.Kirsten rent vlak achter het meisje die hysterisch aan het schreeuwen is. Zozo die is snel! Shana is inmiddels via de andere kant gegaan. We stormen de trap af. " Kom hier bitch!" schreeuw ik blind van woede. Oef!' ik bots tegen een skater. Ik werp hem een vieze blik toe. En sta op. Ik loop snel naar het einde van de gang. Daar kom ik kirsten tegen."ze is weg" zegt kirsten hijgend."fock!!" vloek ik. Shana komt aangelopen. "Ik heb het net een een goos gezegd,ze is naar de fietsenstalling gevlucht!" de fietsenstalliing he? . slim heel slim. Maar dat duurt niet lang, straks is ze dood! En dan echt dood!,Ze zal niet meer kunnen lopen. Ze gaat zelfmoord willen plegen. Dit keer is het menens . over mij roddels vertellen gaat te ver. In al die 4 jaren dat ik hier op school zit heeft nooit iemand dat gedurft. De bel gaat. School voorbij.ik zeg me vriendinnen gedag en loop het gebouw uit . Ik stap in de witte limo die voor de school geparkeerd staat .
Ik ben thuis.ik pak snel me tablet en zoek op facebook en instagram naar wat meer informatie over het nerdje. Aha , Ana ,een meisje van V4h heeft haar in een foto getagd. Der profiel is open . domme meid. Ze brengt zichzelf in gevaar.Ach,ach,stupid girl! Ze heet Silvia_shacha13 . pff zon domme naam. Ik heet nasty_princess.x.x. die naam heeft teminste nog wat in zich. Ik bekijk der fotos. Ze heeft blond/bruin haar ,bril en van die soort kleren. Zo alledaags. Kijk dan! Een broek van de h&m van €20. Wat domme primark shirtjes. Baby oorbellen. Pff! Belt iemand de mode politie en snel?Dan zie ik iets heel onverwachts . onder een van der selfies heeft Stefano gereageerd;:
Mb_Stefi4 : nice photo,slenderman XD
Silvia_Shacha13 : hahaha ,tanx bruh @mb_stefi4Pffffff,Ze flirt gewoon met Stefano. Omg! Dat is zo vies! Ik begin weer te koken."hij loog dus gewoon!"schreeuw ik terwijl ik op de tafel sla. Ik begin te typen :
nasty_princesse.x.x.: leuke foto babe. Dus niet ,bitch please ,geniet van je laatste dagen,je gaag dood!
JE LEEST
Wild Bitch
Teen FictionCathelin Victoria Brown is een 15 jarig meisje uit Nederland. Ze is de bitch van de school en een van de Barb cats(het popi clubje) als Cathelin door de nerd van de school in problemen komt zint ze uit op wraak.Maar dan gebeurt er iets onverwachts...