h7

69 5 1
                                    

Pov silvia

Ik sta op . vandaag ga ik weer maar school. Ik ben best bang . vanacht had ik zo eng gedroomd.ik liep de school in en ging naar me locker. Ik draai me om . opeens staat shanti achter. "Jij,vieze,veraader! Bitste ze. Bij elk wat zette ze een bedreigende stap naar voor. 'Uh,hoe bedoel je stoterde ik. "Stefano is verliefd op je! Op zijn feeste gister heeft hij het tegen yessine vertelt!' kk schudde verward me hoofd. "Welk feest?" opeens kreeg ik een flinke klap van shanti. Cathelin en der  crew verschenen. Ze lachte me uit en gooide verot eten naar me. Daarna kwamen yessine en stefano die me begonnne uit te schelden. Ik vluchte huilend de school uit.
Ik ril   als ik er aan denk. Met tegen zin loop ik naar de badkamer,neem  een douch en kleed me aan. Ik storm naar beneden en pak me fiets. Het waait en vriest. Lekker weertje he ? Dus niet. Ik moet hard trappen om vooruit te komen . ik kom nauwelijks vooruit. Ik stap af en besluit dit stuk te lopen . zover is het niet. 7 min lopen ongeveer. Dat red ik wel. Ik ben teminste op tijd . Tijdens het lopen open ik me whatsApp. Leuk , er is weer ruzie in de WhatsApp groep van onze klas en nog een andere klas. Ik doe met tel uit en loop verder. Ik denk weer aan me droom. Is shanti heel erg boos op me? Zondef Shanti kan ik niet naar school. Alleen als we samen zijn overleven we het. Toen shanti naar de ortho moest was ik gelijk in een ruzie tussen Maaike en Diana beland. Ze zijn twee beste vriendinnen maar maken veel ruzie. En daarbij betrekken ze iedereen.ugh. dan stopt mijn hart. Ik struikel over een baksteen en me fiets valt op me heup. NEEE! dit kan niet . Wat ik net zag..dus mijn droom ? Nee.  Ik besef dat ik in mezelf zit te praten want mensen lachen en wijzen naar me. Ik probeer op te staan. Ik ga naar huis. Ik ga echt niet naar school ! Hoe kan dit? Gister.,heh? Eindelijk sta ik weer. ik ga shanti bellen ,al is ze boos. Nee toch niet .Arg! Ik kan niet meer helder denken. Dus Stefano en Cathelin zijn een stel?

Pov Cathelin

Ik fiets naast Stefano. Hand in hand . We zijn eindelijk samen. Wat zal die nerd nu vinden he? Ik grijns . Ik heb stefano. Dacht ze nou echt dat Stefano aan haar kant stond. Ik lach hardop. Stefano kijkt me aan en lacht dan naar me. "Je bent zo mooi als je lacht babe"fluister Stefano.  Wauw. Die ging recht door me heen . ik voel een raar gevoel . netalsof de hele wereld een hemel is. Al mijn zorgen glijden weg. Ik begin te blozen.  Ik schud even met me hoofd. Wat is er met me? Ik word toch geen mogool ofzo!? "Jij ook..."piep ik. Ik piep nooit . "je bent echt verliefd he!?" schreeuwt iemand. "Hellemaal niet!" brul ik.  Dan besef ik dat het een meisje was die dat tegen der vriendin riep. Stefano kijkt me raar aan. Dan besef ik....ik ben echt verliefd. IK BEN VOOR HET EERST IN MIJN LEVEN ECHT,MAAR DAN OOK ECHT VERLIEFD! Nee...d-dat mag niet!  Ik kan niet verliefd worden. Ik play met boys. Ze playen niet met mij...of wel?

Wild BitchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu