Pov Cathelin
Die stomme yassine. Als hij der niet was geweest...ARGH! fock offf! Ik stamp op de grond. Ik ben in de kapsalon. Gister kregen we een mail via Magister ( een app waardoor je ,je rooster ,cijgers enzo kan zien) het ging over FEST. Fest is bij ons een wat coolere naam voor een schoolfeest. Het thema van dit FEST is valentijns bal. Ja je hoort het goed een bal!! Er is zelfs een dresscode. De meisjes moeten een roze ,of roode jurk aan hebben en de jongens een smoking of blousw in die kleur. Het is alleen voor 4de ,5de en 6de klassers. Natuurlijk gaan ik en Stefano samen. Ik ga de show stelen ,want..tja ,het is mischien me laatste Schoolfeest! Dus nu doe ik me haar alvast. Natuurlijk nog niet mijn kapsel ,maar de puntjes enzo knippen. Ik open me insta. oja! Hellemaal vergeten . Me bio
Nasty_princess.xxx
❤ IM SO PERF
❤ QUEEN B
❤FASIONISTA
❤SINGING
❤acting
❤dancing
❤ COCO CHANNEL
❤MY BF Stefano ,best❤Zo ,me bio is klaar . ik werp een blik in de grote spiegel. Ziet er naar uit dat me haar klaar is. Ik sta op. Opeens valt me oog op het raam. Buiten loopt een meisje. Wacht es! Dat is Shanti. Ik begin te grijnzen. Ze zal zoveel spijt krijgen dat ze met die Silvia omgaat. Ik ren naar buiten,zonder op de kapster enzo te letten. Ze loopt de hema in. Natuurlijk ga ik niet in de winkel vechten. Ik ga gewoon achter de deur staan en waneer ze naar buiten komt sla ik toe! Zo normaal mogelijk loop ik naar de deur en wacht daar. Na 5 min loopt shanti de hema uit. Ik pak der arm beet en sla me hand om der mond. Ze begint gesmord te krijzen. "Spring, schreeuw ,sla ,dan -ben -je -dood!! " fluister /bits ik. We lopen naar een steegje. "Luister, vanaf nu mag je niet meer met Silvia om gaan. Shanti zwijgt. Ik hoor de heftig ademen. "Heb je dat begrepen!' zeg ik wat harder. Ze knikt langzaam. "Okay, als iemand dit te weten komt,meid je gaat eraan!" daarna draai ik me om en ren ik snel naar me limo.Shanti blijft alleen achter. Ze zakt langzaam in elkaar en begint te huilen.
Pov Silvia
Er staat een lange rij. Vandaag kun je jezelf op school inschrijven voor TAS . dat staat voot talent and sport. Elke leerling uit de 4ds of 5de is verplicht hier aan mee te doen. Het is echt heel leuk. Je kan kiezen uit Sport of Talent. Als je sport doet kan je kiezen voor : voetbal,turnen,cheerleading, hockey, basketball ,atletiek of Tennis. Bij talent kan je kiezen uit ; Toneel,dans,zang, podium dienst of muziek. Vorig jaar mocht ik nog niet meedoen. Dit jaar eindelijk wel. Ik verheug me er al maanden op. Ik doe sowieso geen sport. Ik wil talent. Dans word niks. Zang en.muziek ook niet. Maar toneel wel. Je moet auditie doen en als je door bent krijg je een rol. Zo niet ,dan moet je helpen bij podium dienst of je word figurante. Ik ben dol op toneel. Dit word mijn eerste auditie! Alleen ...vandaag heb ik Shanti niet gesproken. We zouden samen inschrijven. Best vreemd. Opeens loopt cathelin langs. Ze kijkt me met een enge blik aan. Ik kijk der na. Stefano zit op een bankje. Cathelin loopt langs en lacht met een big smile naar stefano. Stefano begint te blozen. Het is best een geinig gezicht.
Pov quincy
School is saai. Ik heb geen enkele vriendin. Ik voel me zo dom. Waarom zat ik al die tijd achter die popi's aan? In die tijd kon ik gewoon leuke vrienden maken. Nou nee dus. Iedereen kijkt me maar vies aan. Ze beginnen te fluisteren. Ik voel me zo slecht erover. Dat ik me zo liet meeslepen in dat gedoe...Dan zie ik Cathelin. Ze blijft maar rondjes lopen en der gezicht is betraand. Wat? Waarom huilt ze? Ik heb haar nog nooit zo gezien.omg! Ze staat met der telefoon in der handen. Wanhopig kijkt ze heen en weer. Vreemd...Ik draai me snel om. Opeens hoor ik gekrijs. Ik kijk haastig om me heen. Heh! Waar is Cathelin. Van alle kanten rennen mensen hysterisch weg. Ik pak me tas en ren wat kinderen achterna. Iedereen lijkt bang. Ik hoor gebrul en harde klappen. "VECHTPARTIJ!" schreeuwt een jongen terwijl hij naar de plek kijkt waar het geluid vandaan komt. Wat gebeurt hier?
JE LEEST
Wild Bitch
Teen FictionCathelin Victoria Brown is een 15 jarig meisje uit Nederland. Ze is de bitch van de school en een van de Barb cats(het popi clubje) als Cathelin door de nerd van de school in problemen komt zint ze uit op wraak.Maar dan gebeurt er iets onverwachts...