הוא לחץ על ההדק!
עיני עדיין עצומות, אבל לא הרגשתי דבר!
מיד פתחתי את עיניי כששמעתי ״מה אתה נורמלי??!״ זה היה רוצח נוסף במסיכה . הוא דיבר לרוצח שהחזיק בי
״למה הפרעת? אה? אני לא אוהב שהורסים לי ת׳תוכניות!״ הרוצח שהחזיק בי המשיך לכוון עלי אקדח.
״לא הרסתי שום תוכנית! אני כל כך בעד להרוג אותה ואותו! אבל זה הקטע, מה כיף להרוג אותה במהירות? שמעתי אותך מדבר על יציאה מכאן במוות ובייסורים, אז איפה לאזעזל היסורים?״
היה שקט והלב שלי פעם במהירות.
הרוצח החזיר אלי מבט ואז הוריד את האקדח.
הצבע אזל מהפנים שלי.
הוא משך חזק בשערותיי והרים אותי מהריצפה בכוח.
״אתה צודק הנרי״ הוא אמר לו
הרוצח השני שהבנתי ששמו הנרי הינהן במהירות, מוזר שהם מזהים זה את זה עם המסיכות על פניהם, מי יודע כמה זמן הם עובדים בעבודה הזאת. ״כן כן, אני יודע, אממ קדימה בוא ניקח את שניהם מכאן!״
התגובה שלו הייתה די הססנית, כאילו הוא לא רוצה לעשות דבר מכל זה.
אבל אני לא מאמינה לבולשיט הזה כי הם לא יכולים להיות הססנים הם רוצים לפגוע בנו והם רוצים להרוג אותנו!
הרוצח משך בשערותי וגרר אותי בכוח אל המסדרון, והרוצח ששמו הנרי גרר את דילן בעזרת יד אחת .
הרוצח החזיר אותי לאותו המקום שבו רצחו את אחי מייק,זה הדבר האחרון שרציתי לראות, זה הדבר האחרון שרציתי להיתקל בו...הגופה של מייק.
כשירדתי במדרגות הריח היה גרוע יותר ,הגופה נטולת הראש והמלאה בדם התרקבה קצת בחצי שעה האחרונה.
״תזיז את הגופה המסריחה הזאת לחדר של הזבלים המתים האלה, מהר!״
הרוצח ששמו הנרי אמר לרוצח שגרר אותי.
הנרי הושיב את דילן המעולף בכוח על הכיסא שמקודם ישבתי עליו לפני חצי שעה וראיתי שעינו למוות את מייק, ואז הרוצח הסתכל על הכיסא וקשר את ידיו של דילן , הוא חיזק את הקשר כך שלא יהיה לדילן טיפה של תזוזה מרוב שהקשר הזה הדוק מידי לפירקי ידיו הם היו לבנות , ואז הוא התכופף וקשר את רגליו בחוזקה וראשו של דילן נותר שמוט לצד עם עניים עצומות.
ריחמתי עליו, באמת שריחמתי.
עד שראיתי את קצה האור במנהרה החשוכה הזאת! עד שסופסוף היתה לי המחשבה שאני באמת עומדת לצאת מפה כי דילן עזר לי! פתאום הכל מתנפץ! פתאום נשארו עדיין רוצחים במסיכות בין כל הגופות המפוזרות שם במסדרון על הריצפה.
ופתאום רוצים לענות אותי ואת דילן למוות!! לפאקינג מוות! .
זה לא יכול לקרות לי עכשיו!
אחרי כל הזמן הזה, אחרי שהצלחתי איכשהו לשרוד את כל זה...זה פשוט לא יכול להסתיים ככה.
ועוד בעינויים?!
הייתי מעדיפה שהרוצח כבר ירה בי וזהו.
"הי אל תשכח את הראש המסריח״ הרוצח בשם הנרי שקשר את דילן אמר לרוצח שהחזיק בי.
הוא העיף את הגופה חסרת הראש על הריצפה והורה לי לשבת על הכיסא המכוסה בדם של אחי מייק.
היססתי והוא ישר הושיב אותי בכוח על הכיסא
הדם עדיין נוזלי הוא כיסה אותי בגב ובדיים זה הרגיש כל כך נוראי והריח רק הפך את זה ליותר גרוע..
הגופה של מייק היתה ממש מתחתיי
הרוצח לקח שקית גדולה והכניס את הגופה לתוכה וגם את הראש הכרות כאילו היא לא היתה גופה אלא סתם בובה מפורקת לחתיכות.
הנרי התקדם לעברי בזמן שהרוצח השני יצא עם השקית שהתחילה לנזול ממנה דם החוצה ל״חדר המתים״ שלהם .
הוא קשר את ידיי ורגלי הרגשתי חסרת אונים ורק רציתי שייגמר כבר.
״למה את שותקת??״
הוא לקח כיסא פנוי והתיישב לידי.
״תסיים את זה כבר״
YOU ARE READING
קרב עד המוות!
Horrorחייה של אמילי, נערה בת 16 שגרה בבית נורמלי....משתנים והופכים לבלתי רגילים.... כי קבוצת רוצחים אכזריים חוטפים אותה... !ושולחים אותה לתוך משחק רצחני שבו היא חייבת להילחם ראש בראש בקרב עד המוות ובמשחק הזה.... רק אחד נישאר חיי...