She's here!!

3 0 0
                                    

*3 måneder senere* *Justin's P.O.V.*

Vi blev ringet op af Hannah for 20 minutter siden, hun sagde at vores lille pige var på vej. "Zayn er du sikker på at vi har alt det vi skal bruge, og alt det vi har brug for?"," Ja, Justin. Vi har det hele. Nu skal du bare trække vejret, så vi kan komme af sted. Okay?" Sagde Zayn til mig, og jeg gav ham et smil. "Kom lad os komme af sted, så vi når frem til hospitalet, inden hun kommer til verden." Sagde jeg til Zayn, også tog vi baby tasken, og kørte af sted.

*På hospitalet*

"Hej, vi er her for at møde Hannah Benson." Sagde Zayn til sekretæren. "Hun står der over, og venter på jer." Svarede hun, og pegede imod hvor Hannah stod. Vi godt over til hende. "Hej, i kom lige i tide, Lexi er lige gået i gang med at føde." Sagde hun til os, og førte os til fødegangen, hvor Lexi lå. Og nu skal vi bare vente på vores lille pige. Jeg kan ikke vente

*5 timer senere* *Zayn's P.O.V.*

Justin faldte i søvn for et par timer siden, og Hannah er lige blevet kaldt ind på Lexi's fødestue. Jeg bliver nødt til at vække Justin nu. "Babe, baby. Babe vågn op." Justin åbnede sine øjne stille op, "Hvad sker der?" Spurgte han, og strakte sig. "Hannah er lige blevet kaldt ind på værelset, jeg tror vores lille pige er kommet." Hannah kom ud af døren, lige efter jeg sagde det til Justin. "Er i klar til at møde jeres nye lille pige?" Sagde Hannah til os, og gav os vores lille pige, Justin tog imod hende. "Hej baby." Sagde Justin og smilede til hende. "Har i fundet et navn til hende?" Spurgte Hannah os, vi så på hinanden, og smilede. "Ja, Sophia Nora Bieber-Malik." Svarede jeg Hannah, og hun skrev det ned på Sophia's dåbsattest. "Tillykke, nu er i officelt blevet forældre." Sagde Hannah til os."Tak, og tusinde tak for hjælpen.","Det var så lidt. Det er det jeg er her for." Svarede hun, og jeg gav hende et kram. "Kan vi tage hjem med Sophia nu?" Spurgte Justin. "Ja, hun er sund og rask, så i må godt tage hjem med hende. Og jeg kommer hjem til jer om et par dage, for at se om hun klarer sig godt." Svarede Hannah. Vi takkede hende igen, og så kørte vi hjem.

Nu begynder vores familieliv for alvor.

*Cille's P.O.V.*

I dag er William og Paige fyldt 3 måneder, og i går aftes kom Justin og Zayn's lille pige, Sophia, til verden. Og i dag skal vi hjem til Lulu og endelig møde hendes søn. Der er sket en del, de sidste 3 måneder, så vi har ikke kunnet finde en dag. James og Emily har haft fødselsdag, Victor har fuldført alle adoptions papirerne, så nu er han Noah's far. Charlotte og Victor kunne ikke være gladere. Min mor er flyttet ind hos mig og Cole, så hun kan hjælpe os med tvillingerne, Emily og James. Men i dag er dagen, og glæder mig.

*Hjemme hos Lulu*

Vi har været hos Lulu og Ashton i noget tid nu, og jeg kan næsten ikke vente mere. Da vi kom lå han og sov, så vi skulle vente til at han vågnede igen. Jeg glæder mig så meget til at møde den anden lille guldklump der er kommet ud af min bedste veninde. "Er du klar til at møde din tante Cille?" Spurgte Lulu, da hun kom tilbage med ham, og han nikkede. Lulu satte ham ned i mit skød. "Har i valgt et navn til ham?" Spurgte jeg hende, "Daniel Irwin." Svarede Lulu, mig. "Awwe, hvor sødt. Hej Daniel." Sagde jeg, og brugte min baby-stemme. Daniel var for genert til at sige noget, så han gav mig et kram, og jeg krammede ham igen. Alle de andre sagde 'Awwe' omkring os.

*Hjemme hos Cille og Cole*

"Hvordan var det så at endelig møde din nevø?" Spurgte Cole, mig. "Det var virkelig rart. Han er så sød, og jeg ved allerede nu at han kommer til at lege rigtig godt sammen med tvillingerne, og endda også sammen med Sophia." Svarede jeg, ham. "Det tror jeg også." Svarede han, og gav mig et kys. "Hvornår kommer din mor hjem igen?" Spurgte Cole, mig. "Det ved jeg ikke. Jeg kan prøve og ringe til hende." Svarede jeg, ham. Jeg fandt min mobil frem, og ringede til min mor. Den ringede 4 gange før der var nogen der tog opkaldet.

*OPKALD*

Charlotte: Cille.

Cille: Char, hvorfor tog du mor telefon?

Charlotte: Cille, jeg bliver nødt til at fortælle dig noget.

Cille: Char, hvad er der? Hvad sker der?!

Charlotte: Cille, mor fik et hjerteanfald. Hun er på hospitalet.

*OPKALD SLUT*

Jeg lagde på, efter hun sagde det. Hvad sker der?

Hvad sker der? {Afsluttet}Where stories live. Discover now