*Cille's P.O.V.* *2 måneder senere*
Der er gået 2 måneder siden at Justin og Zayn kom frem og sagde til verden, at de er kærester. Jeg er rigtig glad for at Justin føler dig godt tilpas med hvem han er sammen med. Der er sket rigtig mange ting det sidste stykke tid. 1. ting der er sket er at, min søster er blevet gravid. Den 2. anden ting der er sket er at, Lulu og Ashton skal giftes. Den 3. ting der er sket er at, Justin og Zayn, og så den 4. ting der er sket er at, Theo er blevet rask og han skal ikke være på hospitalet mere.
Og i dag skal Emily og jeg med Lulu, Chloé og Gigi ud og se på brudekjoler og brudepige kjoler, og Cole skal sammen med Ashton og de andre 5SOS drenge ud og se på tux til dem. Jeg kan godt mærke at de glæder sig rigtig meget, til deres store dag. Jeg ved også at Lulu er virkelig nervøs, jeg har selv været der. "Hvordan kunne du være så afslappet?!" Spurgte Lulu mig. "Det var jeg heller ikke, jeg var ved at skide i bukserne af skræk, men jeg kom igennem dagen, og det ved jeg også at du kommer til." Hun så lidt underligt på mig, men gav mig et lille smil bagefter. "Skal vi få prøvet nogle kjoler eller hvad?" Sagde Gigi og lagde sine arme omkring os. Vi gav hende et nik og et smil.
*Ashton's P.O.V.*
"Hvordan kunne du holde det ud bro? Jeg føler at jeg er ved at dø. Og vi er kun i gang med at prøve tux." Sagde jeg til Cole. "Det var også sådan jeg havde det. Det er en naturlig følelse og have." Svarede Cole mig. "Okay." Jeg var i gang med at prøve forskellige tux, men jeg kunne ikke finde den rette, til den store dag. Vi har allerede fundet da andres tux, endda også til James. Og nu er det kun mig der mangler at have fundet en tux. Jeg har prøvet 4 eller 5 forskellige tux og jeg har ikke fundet den helt rigtige.
*4 timer senere* *Cille's P.O.V.*
Vi har været her i 4 timer, og vi har fundet kjoler til mig, Gigi, Chloé og endda også Emily. "Hvad synes i om den her?" Spurgte Lulu, og vi så op, hen imod hende. "Jeg har aldrig set noget smukkere før." Sagde Gigi til Lulu. "Den er virkelig smuk Lulu. Har du set den endnu?" Spurgte jeg hende. "Nej ikke endnu. Men det jeg har set, så tror jeg at den her bliver kjolen." Svarede Lulu. "Så kom op foran spejlet så du kan se den." Sagde Gigi. Lulu stilte sig op foran spejlet, igen. "Jeg er virkelig nervøs." Sagde hun. Hun stod i lidt tid før hun vendte sig om. "Oh my god! Den er smuk. Den er helt fantastisk. Det bliver helt sikkert den her." Sagde Lulu. Mig og Gigi blev rigtig glade på hendes vegne. "Se Chloé. Mor har fundet en kjole hun gerne vil have på." Chloé så over på Lulu, hun fik store øjne. "Hvor er den flot mor." Sagde Chloé. Lulu smilede "Nu er jeg klar til at blive gift." Sagde Lulu.
Vi havde alle sammen et smil på læben da vi kom ud fra brude butikken.
*Ashton's P.O.V.*
"Hvad synes du om den her Ash?" Spurgte Michael, mig. Vi har næsten været her i 5 timer, og vi har næsten været igennem alle de tux, som den her butik har. Men jeg har ikke fundet den helt rigtige tux endnu. "Den skriger ikke 'jeg skal giftes!' Synes jeg." Svarede jeg, Michael. "Hvad så med den her Ash?" Spurgte Cole, mig. Jeg så hen imod ham. Han havde den helt perfekte tux i hånden. "Den er helt perfekt, Cole." Svarede jeg, ham. "Endelig!" Udbrød Calum og Luke i kor. "Så tag den Ash, så vi kan få noget og spise. Mig og Luke er ved at dø af sult." Sagde Calum til os. Vi grinte lidt af Calum.
Jeg gik hen og betalte for den tux Cole havde fundet til mig. "Nu er jeg klar til at blive gift." Sagde jeg, og vi gik ud af butikken. "Nu skal vi have mad." Sagde Luke og Calum i kor.
DU LIEST GERADE
Hvad sker der? {Afsluttet}
FanfictionStartede//3-2/2018 Sluttede/14-4/2021 Det her er 4'eren i serien om Cille, hendes familie og venner. Hvad kommer der nu til at ske mellem Cille og Cole? Kommer Justin til at være okay igen? Hvad sker der mellem Lulu og Ashton? Find ud af det ved at...