"Er han okay mor?"

2 0 0
                                    

Senere på dagen kom Justin og Zayn op med James og Emily, til mig og Cole. James havde fået sin helt egen kørestol, og det var han rigtig begejstret for, Emily på den anden side, var blevet mere ked af det end hun var tidligere, både over det der var sket med James, men nu også det var sket med Cole. "Mor?" Jeg så op på Emily, Zayn stod med hende. "Hvad er der skattepige?" Spurgte jeg hende, og tog imod hende, fra Zayn's favn. "Er han okay? Er far okay?". Jeg så over på Cole, som lå og snakkede med James. "Ja skat, far er helt okay.

*2 uger senere* *Cille's P.O.V.*

Cole er endelig kommet hjem fra hospitalet, han har stadig ondt i hele kroppen, men han har ikke brækket andet end hans arm. James har det også godt, han hygger sig rigtig meget med at kører rundt i sin kørestol hele dagen lang, og Emily hygger sig også med at tegne på både James' og Cole's gips. Nu skal der bare ske mere, det kan jeg ikke holde til mere. Jeg har været bekymret for Cole imens han var på hospitalet, og nu er han kommet hjem igen, så nu kan jeg forhåbentlig slappe lidt mere af.

"Skat, er du okay?" Spurgte Cole mig, jeg så på ham, og han så bekymret ud. "Ja, jeg har det fint, især nu når du er kommet hjem til os igen.","Jeg er også glad for at være hjemme igen, og taknemlig for at jeg kun har brækket armen og fået nogle små blå mærker rundt omkring på kroppen." Sagde Cole og kyssede mig i håret. "Jeg elsker dig, skat. Og jeg vil aldrig forlade dig.","Jeg elsker også dig skat, men sæt nu ned så du kan slappe lidt af i kroppen." Sagde jeg til Cole, og gik over til Emily og James. Jeg tog Emily op fra gulvet, "Er du klar til din lur skattepige?" Spurgte jeg hende, og hun nikkede. "Mor, må jeg også godt tage en lur?" Spurgte James, mig om. "Ja da, jeg skal bare lige ligge Em i seng også kommer jeg og henter dig, er det okay?","Ja, det er det mor." Svarede James og gav mig et stort smil.

"Er du klar Batman?" Spurgte jeg James, og han nikkede. Jeg løftede ham op fra gulvet, og jeg kom ikke længere end de første par trin på trappen før jeg fik et kæmpe jag i maven, jeg satte James ned på trappen, og holdte omkring min mave. "Mor hvad sker der? Er du okay? Mor?! Moar! FAR SKYND DIG KOM!" Råbte James indtil Cole. Jeg var i så mange smerter at jeg ikke kunne svare James. Cole kom løbende ud til os, "Hvad sker der?" Spurgte han da han kom hen til mig, jeg kunne stadig ikke svarer nogen. "Okay skat, hvor gør det ondt? Brystet?" Jeg rystede på hovedet, og pegede ned mod min mave. "Maven?! Okay, fuck. Jeg ringer efter en ambulance og så ringer jeg til din mor så hun kan se efter James og Emily. Okay?!" Sagde Cole med panik i hans stemme. "Far? Er mor okay?" Spurgte James med gråd i hans stemme. "Ja, det er hun, men mig og mor bliver nødt til at tage afsted på hospitalet, så vi er sikre på at der ikke er noget galt med mor, så mormor kommer forbi, okay?" Sagde Cole, til James.

*På hospitalet* *Cole's P.O.V.*

Cille har sovet siden lidt efter lægerne blev færdige med at undersøge hende. Alt er helt okay, 'bare nogle små blødninger', ikke mine ord, lægernes. Jeg er bare glad for at jeg var hjemme så der ikke ville ske noget andet, hvis jeg stadig havde været på hospitalet, så ville Cille nok ikke have tvillingerne mere. Og den tanke kan jeg ikke holde ud. Jeg ringede til Cille's mor lidt mor lige efter lægerne var gået, for at holde hende opdateret på Cille's tilstand.

"Cole?" Jeg så op fra mine hænder, og over på Cille. "Skat!","Har de det godt? Er de her stadig?" Spurgte Cille, mig. "Ja de har det helt fint, de er okay, og du er okay. Jeg elsker dig." Svarede jeg hende. "Godt, hvordan har du det? Har du ondt?" Spurgte Cille, jeg små grinede af hende, "Du skal ikke tænke på mig, men jeg har det okay. Nu skal du bare slappe af, også når vi kommer hjem. Det sagde lægerne selv, du må ikke løfte på noget tungt eller overbelaste dig selv." Sagde jeg til hende, med en seriøs tone. "Det skal jeg nok, det lover jeg.","Godt." Sagde jeg smilede og gav hende et kys.

Hvad sker der? {Afsluttet}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora