Brunch

14 0 0
                                    

*3 måneder senere* *Lulu's P.O.V.*

Jeg har ikke haft det særlig godt her på det seneste. Og jeg har været til lægen og få taget en graviditetstest, og den kom tilbage negativ, så det kan jeg ikke være. Min far siger at jeg skal tage den lidt med ro, også så se om det hjælper. Men det kan jeg ikke, fordi Selena prøver rigtig hårdt at komme tilbage i Justin's,Cille's og mit liv,, men hun forstår ikke rigtig at vi ikke rigtig vil have at hun skal være en del af vores liv.

Jeg har også været rigtig stresset over at Ashton ikke kommer hjem til de tider han siger at han kommer hjem. Også når han kommer hjem er han tit fuld, eller kommer hjem dagen efter og har tømmermænd fordi han har været ude og drikke igen. Og det har været sådan i næsten 2 måneder nu, og jeg kan næsten ikke holde det ud længere. Men i aften er han hjemme sammen med Chloé og mig, hvilket jeg er rigtig glad for.

"Hvad siger du til at jeg ligger Chloé i seng så vi kan hygge os lidt sammen?" Spurgte Ashton mig. Jeg vidste ikke rigtig hvad jeg skulle sige, så jeg nikkede bare og kyssede ham på munden.

*15 minutter senere*

Et kvarter senere kom Ashton ned igen. "Hun sover endelig." Sagde Ashton og smilede til mig satte sig ned ved siden af mig. Han lagde sin ene arm omkring mig. "Ashton vi bliver nød til at snakke om noget." Sagde jeg til ham. Ashton så bekymret på mig. "Hvad skal vi snakke om?" Spurgte han, mig.

jeg tog en dyb indånding. "Ashton du er aldrig hjemme. Og når du er hjemme sover du, eller har tømmermænd. Du er altid ude hele dagen og hele aftenen, og jeg savner dig Ashton, og Chloé mangler sin far og hun har brug for dig.  Jeg har brug for dig." Sagde jeg til Ashton. Vi sad i noget tid uden at sige noget.

Ashton rejste sig op fra sofaen, og gik. Han kom ind i stuen igen med noget i hånden. "Jeg ville have haft ventet til at vi skulle på ferie på sammen med de andre, men jeg vil ikke have at du skulle tro at jeg er dig utro, fordi at jeg kommer så sent hjem, eller blive ude hele natten. Jeg vil bare gerne have at det skal blive som jeg vil have det, man bliver aldrig tilfreds, og det frustrerer mig helt vildt, og det er derfor at jeg kommer hjem fuld eller kommer hjem med tømmermænd. Og det vil jeg gerne sige undskyld for. Men det jeg gerne vil spørge dig om, og har ville spørger dig i lang tid om nu, er om." Ashton satte sig ned på et knæ, og rakte sine hænder frem. "Lulu vil du gifte dig med mig?" Jeg fik tåre i øjne og tog mine hænder op til min mund. Jeg kunne ikke sige noget. Jeg var helt mundlam. "Hvad siger du så Lulu?" Spurgte Ashton mig. Jeg nikkede til ham. "Ja, tusinde gange ja, Ashton." Svarede jeg ham.

Ashton smilede til mig og gave mig ringen på. Jeg så på min hånd med ringen på, jeg smilede endnu mere end før. "Vi er virkelig lige blevet forlovet!","Ja, det er vi." Sagde Ashton, og gav mig et kys på kinden. "Jeg bliver nødt til at ringe til Cille og fortælle hende det." Sagde jeg. "Det tror jeg ikke er en særlig god ide og gøre lige nu." Svarede Ashton, mig. Jeg så på ham og gav ham mit sassy ansigt. "Lulu, klokken er lidt over 11 om aften, jeg tror ikke at Cille tager sin mobil. Gør det imorgen så kan vi invitere alle på besøg, min mor og søskende er alligevel i byen lige nu, og du kan invitere din mor og søster hvis det er. Så bliver det en hyggelig komsammen brunch, med en masse lækkert mad ude fra." Sagde Ashton til mig. Jeg nikkede til ham, "Det lyder som en god ide, Ash. Jeg elsker dig.","Jeg elsker også dig, Lulu." Svarede Ashton mig, og kyssede mig, jeg kyssede tilbage.

*Til Ashton og Lulu's komsammen brunch.*

*Lulu's P.O.V.*

Alle dem vi inviteret er kommet i dag, endda også Justin. Jeg troede ikke at han ville komme, efter den snak jeg havde med ham over telefonen.

*Flashback*

"Justin, kan du ikke bare prøve og forstå at, vi prøver at gøre det bedste for dig. Vi vil ikke have du kommer på hospitalet igen. Cille elsker dig, du er en af hendes bedste venner, og vil du ikke også blive rigtig ked af det hvis du fandt ud af, at Cille var kommet på hospitalet?" Jeg har snakket med Justin i over en time nu, og jeg tror næsten at jeg er kommet ind til ham. "Jo, det ville jeg. Jeg ville ikke vide hvad jeg skulle gøre af mig selv." Svarede Justin, mig. "Godt. Så ved du hvor Cille havde det. Og hvordan jeg havde det, da Cille ringede til mig og sagde at du var på hospitalet igen. Justin jeg holder lige så meget af dig, som Cille gør." Sagde jeg til Justin. "Gør du virkelig?" Spurgte Justin, mig. "Ja, det gør jeg."

Vi snakkede indtil at hans teaput kom.

*Flashback slut*

Men er glad for at jeg havde den snak med Justin. Det har hjulpet ham meget siden, hvilket jeg er glad for. Det er Cille også.

"Hey babe, er du klar til at sige det til alle dem der kommer?" Spurgte Ashton, mig. Jeg gav ham et nik, og vi gik ud til da andre.

"Kan vi få jeres opmærksomhed? Der er lige noget vi skal sige til jer." Jeg tog en dyb indånding og kiggede hurtig på Ashton og smilede til ham. "Vi er blevet forlovet." Sagde jeg og tog min hånd med ringen frem imod dem. Alle klappede og piftede af os.

*Senere*

Gennem hele dagen er folk kommet hen til mig eller Ashton for at sige tillykke. Jeg er virkelig glad for at vi gjorde det her. Alle vores venner og vores familier, synes at det var en god ide at vi endelig blev forlovet. Det er jeg også glad for at vi gjorde.

Hvad sker der? {Afsluttet}Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora