Baby shopping

5 0 0
                                    

*Dagen efter* *Justin's P.O.V.*

"Zayn, hvad mangler vi helt præcis?" Spurgte jeg ham. "Alt." Svarede han, med et seriøst blik. "Okay, så bliver vi nødt til at finde en der kan hjælpe os med at få alt det vi mangler.","Som er alt." Sagde Zayn igen. "Ja ja, jeg hørte dig den første gang." Sagde jeg til ham surt. Zayn rullede øjne af mig, og vi gik ind i 'Just4Babies' Zayn fandt den på nettet og sagde at det var den der var tættest på os. Da vi kom ind i butikken blev vi mødt af et venligt ansigt. "Hej og velkommen til Just4Babies, jeg hedder Mila, hvad kan jeg hjælpe jer med?" Spurgte Mila os. "Vi bliver forældre om cirka 5 måneder, og vi mangler alt. Som tøj, bleer, møbler og alt det andet en baby har brug for." Svarede jeg hende. "Okay. Kender i kønnet på jeres baby? Dreng eller pige?","Pige." Svarede mig og Zayn i kor. Hun smilede til os. "Tillykke til jer begge 2! Og jeg skal nok hjælpe jer med at finde jeres ting." Sagde hun, og gav os et smil. "Tak! Lad os komme igang." Sagde Zayn til Mila. Han lød glad og begejstret.

*4 timer senere* 

"Og jeres total i alt er 10,527 dollars." Sagde Mila, "Ja." Svarede Zayn, og fandt vores fælles kort frem, og betalte for vores ting, til vores lille pige. "Og held og lykke med jeres lille pige, når hun kommer.","Tak, og tusinde tak fordi du gad og hjælpe os, med det hele." Sagde jeg til Mila. "Intet problem." Svarede hun mig, og vi bar de sidste ting ud i bilen. "Det var godt at vi tog den store bil babe." Sagde Zayn, og lukkede bagagerummet. "Ja, det er rigtigt." Svarede jeg ham, og vi satte os ind i bilen. "Lad os komme hjem og samle alle de møbler." Sagde Zayn, og jeg smilede til ham, og gav ham et kys inden vi kørte hjem.

*Senere* *Hjemme hos Justin og Zayn*

*Justin's P.O.V.*

"Nej Zayn, det er ikke sådan den skal samles!" Råbte jeg af Zayn, fordi han var i gang med at samle en skuffe til kommoden forkert. "Nej Justin! Lad mig nu bare samle det her for mig selv, jeg ved godt hvordan man samler en skuffe, det er ikke så svært. Gå bare tilbage til dit eget!" Råbte han tilbage. "Whatever. Men du skal ikke spørge mig om hjælp når du finder ud af du har samlet det hele forkert." Svarede jeg tilbage. "Skal vi vædde om hvem der først bliver færdig?" Spurgte han mig, "Ja, lad os gøre det. Taberen skylder vinderen 200 dollars?" Svarede jeg. "Aftale!" Og vi gav hinanden hånden.

*1 time senere*

"Så er jeg færdig med at samle mine møbler. Hvordan går det med?" Spurgte jeg Zayn. "Det er sjovt at du siger du er færdige, for jeg er også lige blevet færdig, med at samle mine." Svarede han, mig. Jeg gik tættere på ham, og kiggede på sengen. Den så rigtig ustabil ud, også så jeg ned på gulvet og så en pose med skruer. "Det er sjovt du siger det. Hvad så med den her pose?" Spurgte jeg ham, og tog posen op fra gulvet. "Det er en ekstra pose med skruer jeg have med." Svarede han. "Bullshit!" Sagde jeg, og fortsatte. "Jeg havde ikke en ekstra pose til overs. Og ingen af vores ting er fra Ikea." Sagde jeg til sidst. Zayn's ansigtsudtryk ændrede sig, og han tog en dyb indånding. "Okay, jeg tilstår. Jeg kunne se at du næsten var færdig med dine møbler, så jeg satte bare sengen sammen med de der små træ ting, og jeg skruede ikke skruerne i den." Sagde han. "Awwe Zayn. Du kunne bare have sagt det. Jeg ved godt hvor meget du hader at tabe, men nogen gange er jeg bare hurtigere til at samle ting, end du er." Sagde jeg til ham og grinede, og han grinede med. Vi skruede de sidste skruer i sengen, og nu ser den meget mere stabil ud. Godt at vores lille pige ikke er her endnu. "Sådan der! Men du skylder mig stadig 200 dollars." Sagde jeg til ham. "Ja ja, whatever babe." Svarede Zayn, grinende og gav mig pengene. "Men hvordan får vi alle møblerne op på hendes værelse?" Spurgte jeg ham. "Tænker at vi først lige skal male værelset, inden vi sætter nogle af tingene der op." Svarede Zayn mig. "God ide. Men hvordan skal vi fortælle alle de andre at vi skal være forældre til en lille pige? Det er ikke fordi vi har sagt noget til nogen" Spurgte jeg igen. "Vi kan fortælle dem, ligesom et baby shower som Cille og Lulu gjorde.","Ja, god ide. Vi skal bare planlægge det rigtig godt så de ikke finder ud af, at det er et baby shower de bliver inviteret til." Sagde jeg. "Jeg elsker den måde du tænker på." Sagde Zayn til mig, og lagde sine arme omkring mig. "Det ved jeg." Svarede jeg ham, og vi grinede. "Lad os komme i seng, det har været en lang dag, og jeg er helt ødelagt efter at samle alle de møbler." Sagde Zayn, "Det er jeg også." Svarede jeg, og vi gik op i seng. Der gik ikke længe før Zayn faldt i søvn. Og jeg faldt i søvn lige efter ham. 

Hvad sker der? {Afsluttet}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora