*Cille's P.O.V.*
Der er sket så meget på 6 måneder. Vi har holdt 2 bryllupper Lulu og Ashton fandt endelig en dato, og Justin og Zayn havde styr på alt rigtig hurtigt, men de holdte også deres bryllup i deres have. De ville kun have de tætteste venner og familie. Ashton og Lulu havde inviteret alt det de kunne, de havde et kæmpe bryllup, men begge bryllupper var super smukke. Jeg græd ved begge, jeg holdte taler ved dem begge og under min taler begyndte jeg tude igen. Så jeg tror ikke at jeg har flere tårer tilbage. Eller det havde jeg så lidt i går, da jeg kom til at tabe en hel pakke double stuffed Oreos, men spiste dem alligevel.
Jeg burde nok snart sige noget til Cole, om at jeg er blevet gravid igen, igen. "Hva så tudefjæs, har du grædt i dag eller er du helt færdig med det?" Sagde Cole på drilsk måde, til mig. "Nej, har ikke grædt i dag. Og så meget græder jeg heller ikke, skat.","Øhh, jo du gør, du har næsten grædt hver dag i den her uge. Så hvad sker der med dig? Man skulle tro at du var gravid." Sagde Cole mig. Jeg så på ham, med et skævt smil. Han fik store øjne. "Er du gravid?!" Jeg nikkede til ham. "Hvor langt er du henne?","I dag er jeg 11 uger henne. Så den bliver her forhåbentlig." Svarede jeg Cole, han kom hen og krammede mig, og jeg krammede igen.
"Moar!" Råbte James inde fra stuen, vi gik der ind, og så James sidde på gulvet med hans søster Emily, gå langsomt hen til ham. "Se mor! Se far! Emily går!" Han var så begejstret over det. "Du skylder 50 dollars" Hviskede Cole mig i øret, jeg tog en op af lomme og gav ham den. "Mange tak, min skat." Sagde han, og gav mig et kys på kinden.
*Cole's P.O.V.*
*Senere*
Jeg har lige lagt Emily og James i seng, og nu sover de endelig. I dag har bare været en stille og rolig dag med en masse familie hygge. Ja, også fandt jeg ud af, at jeg skal være far igen, så det er en meget god nyhed. Vi valgte ikke og sige noget til James og Emily endnu, vi vil gerne vente lidt.
Jeg går stille ind i vores soveværelse, Cille sidder på sengen og nusser sin mave. Hun kigger hen på mig, jeg giver hende et lille smil inden jeg går over til hende. "Sover de?" Spurgte Cille stille da jeg satte mig ved siden af hende på sengen. "De sover ligesom 2 engle børn." Cille smilede og kiggede ned på sin mave, hvor hendes hænder stadig lå. Jeg lagde min hånd oven på hendes. "Jeg kan ikke fatte at vi snart bliver en større familie. Jeg glæder mig virkelig til at kunne fortælle det til andre." Sagde Cille "Også mig skat. Også mig." Jeg så op på hendes "Jeg er så glad for at du er min kone, der er ingen andre jeg vil ha end dig." Cille begyndte langsomt at græde, "Jeg elsker dig Cole." Sagde Cille med tårer ned af hendes kinder. "Jeg elsker også dig, tudefjæs." Sagde jeg til hende, og hun gav mig et slag på armen, jeg grinte af hende. "Jeg er ikke tudefjæs, det er bare hormoner. Så fuck dig." Svarede Cille, og tørrede sine øjne. Jeg grinte stadig af hende. "Så siger vi det tudefjæs." Svarede jeg hende igen, og skyndte mig op fra sengen, Cille kastede en pude efter mig, og den ramte mig lige i ryggen. "Så kan du lære det din idiot." Råbte hun stille, men ikke for høj til at vække James og Emily. "Jeg elsker også dig, skat. Men få dig noget søvn vi har en lang dag foran os imorgen. Det er den store legeaftale imorgen.","Det havde jeg næsten helt glemt. Tak fordi at du huskede mig på det." Jeg gav Cille et kort smil og gik ud på badeværelset.
Nu skal jeg sgu ha et velfortjent varmt bad.
*Legeaftale* *Cille's P.O.V.*
Jeg ved stadig ikke hvordan jeg skal fortælle de andre om at jeg er gravid, er helt sikker på at de bliver glade for at der kommer et nyt familie medlem. Men jeg vil bare sige det til dem på det helt perfekte tidpunkt, skal bare lige finde ud af hvornår det kan være.
"Hey Cille, hvordan går det?" Spurgte Lulu da hun kom hen til mig. "Det går meget godt. Der er ikke rigtig sket så meget her på det seneste." Svarede jeg hende, "Når okay, men jeg hørte eller fra din kære mand, Cole, at du har grædt det mest af ugen.","Selvfølgelig har han sagt det videre. Og ja, jeg har grædt rigtig her på det seneste, og der er måske en lille forklaring på det." Svarede jeg hende. "Hvad er den forklaring så? Fordi det lyder utrolig meget som om, at du er gravid. Mest fordi du spiser hele tiden og nogle af de ting du spiser er ting du har spist i dine tidligere graviditeter." Sagde Lulu og kiggede på hende, jeg gav hende det samme blik, jeg gav til Cole. Og der lagde hun 2 og 2 sammen, og fik store øjne. "Du er gravid! Omg Cille, tillykke!","Tusinde tak, Lulu."
*Senere* *Cille's P.O.V.*
Lulu og jeg sidder udenfor og ser på at ungerne overfalder Cole, og James sidder som sædvanligt oven på brystet af sin far, vi griner af synes af det. Emily kommer løbende hen til os, med sin pegefinger oppe i luften. "Hvad er der sket, skat?" Spørg jeg hende, og løfter hende op i min favn. "Av, finger, mor." Sagde hun, og tog sin finger helt op i hovedet på mig. "Hvordan kom du til skade?" Hun pegede over imod blomster beddet med roserne. Hun kryb tættere på mig, hvis det overhovedet var en muligt. "Var der en af roserne der stak dig?" Emily nikkede, jeg krammede hende og pustede på hendes finger.
"Er du klar til at komme ud og lege med de andre igen?" Spurgte jeg hende, og hun rystede hårdt på hovedet og lagde det på min skulder. Cole kom hen til os, ungerne var blevet færdig med at overfalde ham. De var gået videre til Ashton i stedet. "Hvorfor er Emily ikke ude og lege med de andre?" Spurgte Cole, "Hun stak sig på nogle roser." Svarede jeg, ham. Cole tog Emily op i favn, hun lagde sit hovedet oven på Cole's skulder "Jeg tror også at hun er træt. Skal jeg gå op med hende?", Jeg nikkede til Cole, og han gik med hende.
"Har du fortalt det til Cole endnu?" Spurgte Lulu, mig. "Ja, jeg sagde det til ham igår aftes." Svarede jeg hende, og hun nikkede. "Skal dig og Ash ikke ha flere børn?" Spurgte jeg hende, "Vi prøver lige nu, og har gjort i noget tid nu men der ikke rigtig sket noget endnu." Svarede hun, mig. "Det skal nok komme, men det er altid noget at i prøver.","Ja, det kunne være så dejligt hvis Chloë kunne få en søskende, også fordi hun snakker hele tiden om hvor meget hun gerne vil ha en lillebror eller lillesøster, og vi vil også rigtig gerne ha flere børn, så det passer jo helt perfekt." Jeg nikkede til hende.
YOU ARE READING
Hvad sker der? {Afsluttet}
FanfictionStartede//3-2/2018 Sluttede/14-4/2021 Det her er 4'eren i serien om Cille, hendes familie og venner. Hvad kommer der nu til at ske mellem Cille og Cole? Kommer Justin til at være okay igen? Hvad sker der mellem Lulu og Ashton? Find ud af det ved at...