Biseksuel... (part 2)

4 0 0
                                    

*Cille's P.O.V.*

"DU VALGTE HAM OVER MIG!" Råbte Gigi da hun kom ud fra toilettet. Justin's smil forsvandt, da han så hende. "Hvorfor er hun her?!" Spurgte Justin mig. "Jeg inviteret hende over, fordi sidste gang i skulle mødes, havde du en anden aftale, og jeg gætter på at du havde en aftale med Zayn." Svarede jeg, ham. "Kunne du så ikke lige have skrevet at hun var her, så vi kunne komme en anden dag. Så jeg ikke kom her med hendes ex-kæreste, for at sige at ham og jeg er kærester.","Undskyld Justin, du har ret, men vi kan ikke rigtig lave om på det nu." Vi så hen på Gigi, og hun havde vrede i hendes øjne. "Er du helt seriøst at du er sammen med en af mine bedste veninders, ex'er. Man går aldrig efter anders ex'er, med mindre at man ikke kan lide den person. Jeg kan ikke fatte dig, Zayn du er alt for meget. Jeg vil aldrig se dig igen. Idioter." Sagde Gigi og gik ud af døren.

Der var ikke nogen der gik efter hende, jeg synes at hun overreageret en smule. "Jeg tror ikke at vi kommer til at snakke med hendes igen. Det var ikke pænt det hun gjorde, over for dig Zayn." Sagde Lulu. Alle i rummet nikkede. "Sid ned Justin. Sid Zayn. Vil i have noget og drikke?" Spurgte jeg, dem. "Nej tak, Cille." Svarede de i kor. Jeg nikkede til dem, og smilede.

*Senere*

Justin og Zayn har været her hele dagen, og det har været virkelig hyggeligt. Jeg er glad for at de har fundet hinanden, jeg tror virkelig at de kommer til at være sammen resten af deres liv.

"Vi skal på vej hjem nu." Sagde Ashton, til os. Jeg rejste mig for sofaen, og gik ud til døren, med Ashton og Lulu. "Kør forsigtig." Sagde jeg til dem. De nikkede og gik ud af døren, og vinkede inden de satte sig ind i deres bil.

Jeg gik ind i stuen igen. Zayn og Justin lå og puttede, og så søde ud. Jeg smilede af synet af dem. Cole rejste sig fra hvor han sad og gik hen til mig. Han lagde sine arme omkring livet på mig. "Kan du huske dengang vi også var sådan. Smask forelsket i hinanden, og vi kunne ikke holde ud at være væk fra hinanden i for lang tid. Vi gjorde alt det vi ikke burde gøre men vi var ligeglad med alt og alle." Jeg smilede, og tænkte tilbage på den tid, hvor Cole og mig lige var begyndt og komme sammen. "Jeg elsker dig Cille." Sagde Cole og vendte mig imod ham. "Jeg elsker også dig Cole." Vi så på hinanden, og smilede. Cole lagde sin ene hånd på min kind og nussede den med hans tommelfinger, og lænede sig ned så han kunne kysse mig.

"Åååårrrrhh. Jeg vil også have en som jeg kan gøre det med." Sagde Justin. Vi så hen på Justin og Zayn, og Justin havde sin mobil fremme og nok tog en video, til måske Snapchat eller Instagram. "Men det har du da." Svarede Zayn og trykkede på Justin's mobil, også kyssede de. "Det kan man da kalde en måde og sige til verden at man er i et forhold." Sagde Cole, og vi grinede alle sammen. "Ja, det er det."

*En uge senere*

*Justin's P.O.V.*

Der er gået en uge siden Zayn og mig kom ud til verden og sagde at vi var sammen. Jeg er rigtig glad for at vi har gjort det. Zayn's familie fik det af vide da vi der for at holde hans søsters fødselsdag, og min familie fik det af vide et par dage efter Cille Cole og alle de andre. Vores familier støtter os, og det gør vores venner også. Jeg er bare rigtig glad lige nu, jeg er meget mere glad end jeg har været i flere år. Jeg tror at Zayn er 'the one' for mig. 

Hvad sker der? {Afsluttet}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang