"Vil du?" (Part 2)

4 0 0
                                    

Tidligere i: Hvad sker der?

Zayn tog en dyb indånding, jeg vidste allerede hvad han ville sige, lige da jeg så ham sidde på knæ, og på det her tidpunkt kunne jeg slet ikke styre mine tårer. "Justin, vil du gifte dig med mig?"

Jeg fik en klump i halsen, jeg kunne ikke sige noget. Hvad skal jeg sige?

*Cille's P.O.V.

Jeg havde tårer løbende ned af mine kinder, jeg lovede ellers mig selv at jeg ikke ville græde men det kom jeg så til at gøre alligevel. Det var virkelig også en smuk og sød måde Zayn spurgte Justin på, men ikke ligeså sød og smuk som sa Cole friede til mig.

Jeg kan se at Justin også stod og græd, men han siger ikke noget. Jeg kender Justin godt nok til at vide at det her var en af hans store drømme, og nu er den ved at gå i opfyldelse, men han siger ikke noget til Zayn. Hvad nu hvis han ikke vil giftes man Zayn alligevel? Hvad nu hvis han synes det er gået alt for stækt? Åhh nej, Zayn rejser sig op.

*Cole's P.O.V.*

Cille står og tudbrøler, så jeg ligger min arm omkring hende, hun tørre sine øjne og vi vender blikket tilbage til Justin og Zayn. Justin står også og græder, det har han gjort lige siden han tog masken af og så ned på Zayn. Men han har ikke sagt eller gjort noget som helst efter Zayn blev færdig med sin tale. De kigger bare på hinanden, jeg kan se at Justin står og virkelig tænker over hvad han skal sige til Zayn. Jeg håber bare at han siger ja, til ham.

De er virkelig et godt par, og de gør hinanden rigtig glade. Meget mere end nogen af deres tidligere kærester har gjort. Men måske synes Justin at det er gået for hurtigt? Åh nej, Zayn rejser sig op.

*Justin's P.O.V.*

Klumpen i halsen på mig bliver større og større, jeg kan næsten ikke få vejret. Jeg tar en dyb indånding, kigger på Zayn og han rejser sig op. "Hvad er der Justin?" Spurgte Zayn mig. Jeg trak vejret endnu en gang, og så ham i øjnene. "Zayn, Det her er helt fantastisk! Jeg er helt mundlam jeg ved ikke hvad jeg skal sige, mest fordi jeg også har gået og tænkt på at fri til dig her på det seneste, men du kom mig forkøbet. Jeg elsker dig virkelig Zayn, du er mit et og alt og jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dig." Zayn smilede. "Så Zayn, jeg vil rigtig gerne gifte mig med dig." Da jeg afsluttede min sætning, kyssede Zayn mig, og gav mig ringen på. Han vendte sig om imod de andre. "HAN SAGDE JA!" Råbte han til dem, og de alle sammen hjuplede af os, og kom hen. Gav os blomster og kram.

"Tillykke Justin." Sagde Cille, jeg kunne se hun havde grædt men altså det havde jeg vist nok også gjort en del. og det var der også nogle af de andre der og havde været med til. "Tak Cille. Jeg gætter på at du har været med til at planlægge noget af det her" Spurgte jeg hende, Cille grinte lidt og kiggede væk. "Jeg har måske haft en lille finger med i spil her. Men jeg har kun været med til at bestille tingene og sætte det hele op, Zayn kom på det hele." Svarede hun. Jeg gav hende et kram, "Jeg elsker dig, Cille. Tusinde tak for alt du har gjort, både i fortiden og nu her til frielsen.","Jeg elsker også dig Justin, og du skal ikke tænke på det. Det er hvad en veninde og ekskæreste ville gøre. Eller hvad jeg ville gøre." Sagde hun, og vi grinte.

Hvad sker der? {Afsluttet}Where stories live. Discover now