Keyifli okumalar 📚 ☕️ 👓Bahar ne kadar uğraştıysa Meryem Jabal'in ağzından tek bir laf daha alamamıştı kadının yarım saatte bir ölçülen tansiyonu da Dia tarafından on beş dakika da bir ölçülmeye başlamıştı.
Saat ilerlemişti ama ne Jabal gelmişti ne de Em Jabal'in tansiyonu düşmüştü.Bahar kendisine gösterilen odaya çıkıp bakmamıştı bile gözü sürekli pencereden dışarda kulağı açılacak olan kapıdaydı. Ama o Jabal denen adam bir türlü gelmiyordu.
Jabal abisi Samed ile bir dağ evinin bahçesinde görüşüyordu.
"Adamı bu kadar hırpalamaya gerek yoktu."dedi Samed. Arabanın kaputuna çökerken.Jabal her zaman ki rahat ve kararlı tavrıyla;"Yanaklarından mı öpseydim bize ihanet etmiş bir hainin az bile yaptım."Derken yaktığı sigarasının dumanını dışarı üflüyordu.
"Ne olacak şimdi?"
"Şehrin göbeğine büst yapacak değiliz,başını bir yere gövdesini bir yere atsınlar.Ama komutan bulsun.Bulmazsa üzülürüm."
"Bu iş tamam da Abdullah Kaşmir ne olacak?"
"O ne olacak bu ne olacak hangimiz ağabeyiz anlamıyorum ki?"diyerek abisine takıldı Jabal.
"Ben acemiyim yurt dışından yeni geldim. Hem bu işler senin işlerin ben sadece sana yardımcı oluyorum."dedi Samed.
"Şişşt!"dedi işaret parmağını dudaklarına götüren Jabal. "Senin işin benim işim yok biz bir aileyiz."diyerek biten sigarasını yere atıp bir sigara daha yaktı.
"O işin şakası yok Jabal."
"Biliyorum.Gelme desem gizli gizli gelip başına haberimiz yokken bela açabilirdi.Kendisini akıllı ve cesur sanıyor ama ürkek bir kuzudan farkı yok."
"Ürkek bir kuzu ha?"dedi Samed Jabal . Yüzünde sorgular bir ifadeyle.
"İşimize bakalım."dedi Jabal,
"Bakıyoruz da her zaman ki tek başına bir işe kalkışma artık yalnız değilsin bana sırtını yaşlanmaktan çekinme."Jabal başını sallayarak sigarasından derin bir nefes alırken gözleri uzaklara dalmıştı. Düne kadar sadece kendisi savaşmıştı. Öylece birisi sırf yanındayım dedi diye ona inanır mıydı? Bu adam ağabeyiydi.
"Daha sınırdan girer girmez kokusunu aldılar.İsmail'i de arıyorlar biliyorsun.Bakalım görelim neler olacak.Elbette bir kaç planım var ama-"
"Ya Bahar ya senin planlarına uymayı reddecek olursa?"
Jabal sigarsından derin bir nefes alarak"Allah takdir..."dedi ellerini semaya acıp derin genizden sesiyle konuşurken.
Ağabeyi Samed memnun olmamıştı ve Jabal'in Bahar konusunda bu ısrarını bir türlü bir yere koyamıyordu.Kendine ve ailesini bu denli ekstra bir tehlikeye daha attığı için kızgındı bile. İmalı bakışlarından rahatsız olan Jabal;
"Sen bana öyle bakacağına Leyla'ya nasıl yakalandın onu anlat?"dedi.
"Sorma oğlum ya."
"İş üstünde miydin?"
"Hemde nasıl?Hatun bir içim su,otel hazır,hatun tav-"
"Yengem tetikte."diyerek güldü Jabal.
"Paralı asker gibi hep tetikte-"
"Sonuna kadar inkar etseydin,gördüğün ben değildim ikizimdi deseydin." Jabal keyifle sohbetiyle abisini sıkıştırken Samed çaresizce eve gidişini düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JABAL +18
Genel KurguEy gül-i rana Ömrün beş mevsimi var:Aşk,hasret,yanlızlık,vuslat ve hüzün. Sahi,sen hangi mevsimsin? Hangi mevsim de buluşmak istersin?