Yüzümde ki nefese uyandım . Mıymışık hareketlerle gözlerimi açtım . ''Bir an hiç uyanmayacaksın sandım.''
''Üstümden kalk hemen.!!'' kendi ağırlığını biraz daha verip konuştu. ''Kalkmıyorum kaldırsana.'' Yüzüne baktım. Onu itmeye çalıştım.
''Boşuna uğraşma.''dedi ve Daha sonra kalktı. ''Sana bir teklifim var.''
Devam etmesini beklermiş gibi yatakta doğruldum, masamın sandalyesine oturup konuşmaya başladı.
''Ben çok sarhoştum ve ne yaptığımı bilmiyordum. Bakire olduğunu tamamen her şey bitince fark ettim ama elimden bir şey gelmezdi.''
Söyledikleri gözlerimin dolmasına neden olmuştu.
''Babanla ortak olmamız ikimiz açısından da kötü oldu, gerçi senin açından her türlü kötü bir durum. Ben bir ergen değilim. Böyle bir şey nasıl yaptım bilmiyorum sana teklifim şu. Ya şimdi tekrar soyunup benimle beraber olursun ve ben sonra tamamen hayatından çıkarım ya da bana karşı gelirsin ve her dakika bunları hatırlarsın.''
Söyledikleri şeyle ağzım açık kalmıştı.
''Benden bunu nasıl istersin.''
''SEni istediğim kadar çok istediğim bir gerçek.'' diye umursamazca cevapladı.
''Kalp atışlarını duyabiliyorum, seni etkiledim. Sadece bir hata yaptım.''
''Seninle beraber olmayacağım.'' kesin konuşmuştum.
''Bundan sonra olanlar benim hatam değil Güneş. Senin kararlarının bedeli.''