ooo kız sende neler varmış öyle

2.8K 75 0
                                    

Yüzüme vuran güneşle uyandım. 

''Sabah sabah okulmu olur lan ? Bıktım daha iki günde bıktım . ama neyse ki yarın hafta sonu .'' diye başlandım söylenmeye . Yüzümü yıkadım giyindim. Babamaş ağıdaydı yanına oturdum. Bana dönerek.

''Güneşcim . 1Hafta sonra Amerikaya gitmek zorundayım iş için. Evde tek kalman sorun olursa Seleni çağırırım senle kalır yada arkadaşlarından çağırabilirsin.'' dedi. 

bu arada Selen geçen gece kahvaltı da karşılaştığım kadın.

''Ne kadar kalıcaksın ?''

''1-2 ay .'' dedi. Tek başıma kalmam gereken bir veya iki ay. 

''Hmmmm anladım sorun değil tek kalabilirim.Bi sorun çıkacağını sanmıyorum.'' Dedim.

''O zaman Selen'in numarasını veririm korkarsan ararsın.'' diye cevaplayıp kahvaltısına döndü.

''Peki.'' dedim. Sıradan bir kahvaltı sonrasi beni okula bırakıp kendi işleri için şirkete geri döndü. 

''günaydın canım.'' diye beni karşılamıştı Asya. Aynı samimiyetle cevap verip sınıfa girdik. 

3 DErs geçmişt ki Kürşad yanıma geldi.

''Seni bulak gerçekten zor oldu. Henüz kimse tanımıyor. EE hadi kaysana oturayım.'' deyip kendini benim yanıma attı. Uzun sayılmayacak bol kahkahalı sohpet edip şakalaştık. DAha sonra kendi sınıfına gitti. 

...

Çıkışta herkes ilk baş eve gitti. Hızlı hızlı eve gidip üstümü değiştirdim. Gri şort , üstüne tek omzu düşük siyah t-shirt altına da siyah konvers giydim. Hazır olunca bekledim. Telefonum çalmaya başlad ıarayan Buraktı.

''Aşağıdayız seni bekliyoruz. Hazırsan çık.''

''Sana da merhaba.'' deyip tripli bir şekilde konuştum.

''Hadi kızım ağaç olduk.'' diye mızmızlanmaya başlayınca ''Tamam geliyorum.'' deyip telefnu kapattım. Kendimi son kez kontrol edip aşağıya indim.

''Selam gençler.''

''Ooo senden de neler varmış kız böyle.'' diye ıslıklar ve iltifatlar eşliğinde bana sarıldı Burak.

''Kes sesini. Kızı utandırıyorsun.'' Bunu söyleyen Asya'ydı.

Taksiye binip sahile gittik. Biraz dolaştık. Yarın hafta sonu olduğu için sözleştik. Green and black isminde bi bara gidicektik. Hava biraz serin olmaya başayınca eve döndü herkes. Yarın için  ne giysem diye düşündüm. Yarın karar veririm diye üstelemedim .

Yatağımda yatıp tavana bakarken kendim için güzel aktiviteler düşünmeye başladım ama ondan sonra aklıma annem gelince aramaya karar verdim. Derin bir nefes alıp yatakta doğruldum, sesini duymayalı uzun zaman olmuştu ona sarılmayı özlemiştim. 

Numaranın üstüne tıklayıp hattın düşmesini bekledim. Dördüncü çalışta telefonu açtı.

''Kızım. .''

''Annecim, seni çok özledim.''

''Benim canım kızım bende seni çok özledim.''

''Neden aramadın beni anne??'' sesim boğuk çıkmaya başlamıştı, gözlerim dolmuştu biraz daha konuşmaya çalışsam ağlayacaktım.

''Güzel kızım benim oraya alışman lazım.'' 

Haklıydı. Annemle biraz daha konuşup telefonu kapattım. Yorgundum. 

MASUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin