''GÜZEL VÜCUT TATLIM''

2.8K 71 0
                                    

Okula gitmek istemiyordum .Evden çıkmaya bile korkar olmuştum. Sürekli o gece aklıma gelip duruyordu. Yatakta doğruldum saat 8e gelmişti. Hayatımı karartan piç kurusu dışarıdaydı ve ben onun yüzünden dışarı çıkmaya korkuyordum. 

Hıçkırarak ağlamaya başladım. Son sınavlar için mecburen okula gitmeliydim. Banyoya girip elimi yüzümü yıkadım. Yarım saat içinde hazırdım. Şoförün beni almasını bekledim. Daha sonra okula gittim. 

ikinci ders sınav vardı. Hiç çalışmamıştım umrumda da değildi zaten .Bi an önce eve gitmek istiyordum. 

sınav çok zordu . Zaten pek çalışmadığım için yapamamam çok normaldi. Tenefüste diğer sınav için notlarıma bakmaya başladım. Yanımda hareketlilik  fark edince kafamı kaldırdım. Kürşat yanıma gelmişti.

''Merhaba ufaklık yüzünü gören cennetlik, daha doğrusu gülümsemeni gören cennetlik.'' Sözleri yüreğimi burktu , özlemiştim onu. 

''Merhaba.''dedim gülümseyerek.

''Anlat bakalım nerelerdesin ya da geldiğim zamanlar neden beni görmezden geldin.'' 

o kadar çok insanlardaan kendimi soyutlamışım ki onun geldiğini hatırlamıyorum bile.

''Kafam dağınık bişey olduğu falan yok . ''

''Kesin öyledir bücür, sökül bakalım. ''Merakla bana bakıyordu. 

''Hiçbir şey yok kıvırcık sadece hastayım uzun zamandır. '' Yüzüne piç bı sırıtış ekleyerek 

''Kızsal mıııı????? ''dedi. Şaşkınlığım fazla yüzüme belli olmuş ki tekrar konuşmaya başladı.

''Ah utanma canım kız arkadaşım hep bahseder yani sizin kadar çok üzülüyorum. Hayır yani benimde şeyimden kan gelse bende çok kötü olurdum. ''Sözleri beni utandırmıştı . kafamı eğdim ve  ''Bence git sen ya.'' dedim.

Kahkaha atarak  ''Görüşürüz bücür.'' dedi.

Kafamı tekrar kağıtlara verdim. Yakınım da kalan tek kişi Kürşat'tı.

Belki ona her şeyi anlatabilirdim diye düşündüm. Zilin sesiyle düşüncelerimden ayrıldım. 

son 3 sınav sonra okula gelmicektim. DEvamsızlığı sildirirdim zaten . O sıkıntı olmaz . 

Sınavlardan sonra hemen okuldan çıktım. 

.........

Eve kendimi attığımda çok mutluydum. Çünkü okuldan çıktığımdan beri sanki birisi beni izliyormuş gibi hissediyordum. Eve gelince kimse beni bulamaz diye düşündüm. 

Odama gidip duş aldım . Üstümde havluyla çıktım banyodan . 

Yatağıma oturdum , Mayışmıştım. Uyku bastırmıştı. Kendimi kurulayıp çamaşır almak için yataktan kalktım. 

Telefonuma mesaj gelince çamaşırları alıp telefona baktım. 

Gördüğüm mesajla gözlerim fal taşı gibi açıldı.

''GÜZEL VÜCUT TATLIM '' telefon elimden düştü . Hemen havluyu alıp kendimi kapattım, koşarak banyoya girdim ve giyindim. 

Çıktığımda bi mesaj daha vardı. 

''SANKİ O GECE VÜCUDUNU GÖRMEDİM , YA DA DOĞUM GÜNÜNDE ...'' 

Odanın perdelerini kapatım , kalbim yerinden çıkacaktı nerdeyse. 

Hiç bir şeye odaklanamıyordum. Beni bulmuştu. Zaten bulması normaldi , daha 3 gün önce buradaydı. Sate baktım 8e geliyordu. Mutfağa indim.

MASUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin