DÜĞÜN ZAMANI

2.1K 51 0
                                    

Gözlerimi yavaşça açtım ve yanımı kolladım . Kimse yoktu. Derin bi nefes aldım ve kalktım. Saat daha erkendi. Ve birden kapı açıldı.

-Kalk artık karar değişti . Bu gece herşey bitiyor.

-Yani evlenmiyoruz dedim sevinçle.

-Hayır minik . Bu gece evlenmiş olucaz kalk. 

-Ha-Hayır neden saçmalama . 

-Kes sesini kızım babam kararı verdi fazla beklemek yok evleniyoruz. 

Ağzımı açmaya çalıştım.

-Boşuna uğraşma bende sana meraklı değilim. 

-O zaman yapma bunu bana dedim sesim fısıltıyla çıkmıştı. 

-Hazırlan birazdan gelirler hazırlamaya . Dedi ve çıktı. 

Gözlerim dolmuştu. Banyoya ilerledim. Ölüm fermanımı imzalicaktım . Neden bu kadar çabuktu ? Ne aceleleri vardı. Duştan çıkıp iç çamaşırlarımı giydim. Gardolabı açında 3-4 tane gelinlik gördüm. 

Çok güzellerdi ama ben severek giymiyordum. İçinden birini alıp giydim. 

 çok geçmeden içeri kadınlar girdi. Vebeni hazırlama başladılar . Saçlarıma iri dalgalar yapıp serbest bıraktılar. Herşey hazır olunca çıktılar . Yatakta oturdum. İçeri biri girdi. 

-Hazırsan çıkalım herkes bizi bekliyor . Arkam dönük olduğu için kim olduğunu göremedim. Ama Rüzgarın sesiydi.  Ayağa kalktım ve yanında geçerek kapıya yöneldim.

-Güneş dedi.

-Efendim

Elimi tuttu . Ve merdivenlere yöneldi. Yavaş yavaş iniyorduk. Etraf insan doluydu. Gülümseyen, küçümseyen bissürü göz.  Bana çevrilmiş bakıyorlar.
Merdivenden inince kendimi toparladım, şimdi her şeyi bırakıp hayır diyebilirdim. Ama babam. O nolcaktı. Benim yaptığım şeyler yüzünden o üzülecek, itibarı zedelencekti. Masaya oturduk.
Kim ne diyor bilmiyorum , dinlemedim zaten. En son memur bana dönüp .

-...Kabul ediyor musun ? diye sordu

Etrafa bakındım. Babama ,Rüzgara , misafirlere...

istemsizce

-Evetdedim . Sesim çok kısık çıkmıştı. Gözlerim dolu doluydu. Sonra Rüzgara soruldu aynı soru, o benim aksimedaha sesli bi evet dedi. Kafımı kaldırıp ona baktım. Gözlerimi kırpsam gözümden yaşlar boşlcaktı. Eğilip alnımdan öptü. 

Bugün benim öldüğüm gün.. 

Her gün biraz daha yok olacağım ...

MASUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin