6

11.3K 265 7
                                    

Gledao sam u nju koja je zaspala u autu, trznem se svaki put kad zajeca. Zasto Rajli? Ja sam tek poceo da te mucim. Obecao sam da cu te pustiti kad mi dosadis. Njen stomak se takodje oglasi, nije spavala, nije jela. Kad budem poceo da se igram sa njom cesce ce se hraniti i spavati ovo u klubu je bila samo mala igrica dok stenje i moli da dobije vrhunac.

《Rajlina perspektiva》

Otvorim oci umorno, u toplom sam krevetu u sobi koja oznacava pakao. Ustanem se i krenem prema kupatilu, a ogledalo me vrati par koraka nazad. Osoba u njemu je blijeda, ima ocajne podocnjake, cupavu kosu. Najgor je to modro lice koje je u snu plakalo. Naterao me je da dozivim vrhunac na njegovim prstima.  Naterao me da molim...

Posramljeno se zagledam u osobu ispred sebe koja mi se gadi i svom snagom ubijem sakom u ogledalo padajuci na pod. Iz svog glasa pocnem plakati pustajuci bijes kroz plac. Ta osoba u ogledalu  se bar sad vise nije mogla vidjeti.

-,,Jesi li skrenula sa uma!"

Njegov ostar glas me vrati u realnost, kao i dve hladne ruke koje uzimaju moju. krvarila je i vraski pekla ali sam ga samo pogledala hladno tom istom rukom sklanjajuci  svoje suze.

-,, Skloni se"

Kroz zube prorezim kad mi svom snagom stisne zglob i krene vuci za sobom do dnevnog boravka.

-,, Nina pozovi Halida"

Povikao je nekom, a vec sledeci tren me svom snagom baci na krevet.

-,, Ljepotice ne ide to tako, nema samopovredjivanja... Ja cu tebe da povredjujm  zasto se mucis?"

-,, Ko je Halid"

Pogledao me u oci, srecan je jer osjecam bol, jer patim.

-,, Doktor"

Kratko hladno odgovori, a ja se hrabro nasmijem i time privucem njegovu pozornost

-,, Ipak ces da me lijecis?"

Sada se i on prikljuci mom ironicnom smehu.

-,, Hocu ljubavi"

Rekao je nadvivsi se nadamnom i zlobno me skenirajuci od glave do pete dok sjedim bez odjece pred njim.

-,, Uvijek cu te lijeciti"

Njegov njezan ton je bio totalna suprotnost od slike ispred mene dok mi baca cebe preko tijela.

-,, Nikad nijednu ranu necu dopustiti da imas"

Spustam pogled na ruku koja je u ocajnom stanju

-,, Sva bol koju sebi naneses ce nestati i licno cu se potruditi da sebe nikad ne povredis Rajl samo zato jer zelim da bol koju osjecas fizicki i psihicki bude mojih ruku djelo. E vec te rane ces sama pokusati da lijecis dok ih ja pravim bas u trenu kad pomislis da je prethodna zarasla"

Ove rijeci vrate nemir u meni, scenu od sinoc gde grubo prstima razara moju unutrasnjost. Nema emocije i svakim trenom se sve vise plasim njegove tame.

-,, Sine"

Stariji covjek se pojavi na vratima sa malom torbicom u rukama

-,, Oce Halide"

Njegov izraz lica se promjeni, u samo jednom trenu dobio je toplinu u ocima dok se pozdravlja sa visokim, mrsavim i sjedim covjekom ljubaznog pogleda.

-,, Odavno nijesi svratio kod mene."

-,, Kako je Jakov?"

Potapsao ga je po ledjima. Ovaj covek ima dva lica. Da li  djavo ima dva lica?

-,, Spasio si mu zivot sine, Bog te cuvao svakog zla"

Covek ne zna  ocigledno ko je Andrej, kakav Bog? On je djavo prognan daleko od Boga!

-,, Da vidim ruku devojci"

Andrej klimne glavom i ode prema sobi. Disem duboko dok stariji covjek vadi staklo iz moje sake pazljivo. Bol je prozimala svaki deo mene ali jedina slamka nade bio je on.

-,, Gospodine ovaj covek me je oteo, molim vas spasite me da odem odavde... Molim vas!"

Podigao je pogled ka meni i pogledao me sa takom gorcinom da ustuknem. Ne progovara ni rec dok mi stavlja zavoj na ruku. Taj pogled me ucutkao, kao da sam pobila ceo jedan grad sa osmehom i trazim nemoguce... trazim pomilovanje.

-,, Nemoj da kvasis ruku i da radis sa njom. "

Glasan jecaj se odlomi od moje duse kad me on potapse po ramenima.

-,,Zahvali Allahu sto si ziva"

Progundjao je za sebe  i glasno se prodrao

-,, Zavrseno je Andrej sine moj, nista strasno nije"

-,, Hvala cika Halile "

-,, Molicu se za tvoju srecu, a cim vidim ovu curu ovde znaci da si uspeo konacno dobiti sve sto ti pripada"

Andrej je na to klimnuo glavom i naslonio se na ogradu drugog sprata ocima prateci Halila koji odlazi iz kuce. Njegove ruke su isarane venama od prstiju do napregnutog bicepsa. Disao je smireno i na tren samo na tren toplota u ocima se zadrzi. Trajala je dok me nije pogledao onim pogledom punim mrznje.

-,, Steta hteo sam veceras da uzivam duboko u tebi"

Okrenuo je ledja i glasno izdahne

-,, Nina postavi joj sto, i kasnije joj daj nesto za bolove... Odmori Rajli sjutra je tvoj divan dan pravi za uzivanje"

♡♡♡♡ 

U rukama djavolaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt