EPILOG

17.9K 424 47
                                    

-" Ajde pakuj se!"

Strog glas me trgne iz sna, a Andrej stoji pored kreveta bez majice... Nisam sanjala.

-" Rekla sam da ne idem..."

-" Nisam pitao sta si ti rekla vec sam jasno rekao PAKUJ SE! I ono sinoc za Ninu i internet zaboravi."

prodignem se i  krenem gromoglasno da se smijem, a on ne mjenja svoj bijesan izraz lica.

-"Ona bi da mi da broj da se ja dopsujem kao da imam 10 godina, jebeno sam te jebao pre samo 3 dana, i ti si jebala mene do duse  u autu i sad bi kao da se dopisjesmo! Ma ajde molim te... Nijesam u srednjoj skoli"

-" Za tvoju informaciju ti si me otjerao iz kuce!"

Proderem se na njega.

-" E pa predomislio sam se... Kao i ti..."

Podigla sam obrvu

-" Nista se ne duri, prvo si me razbucala nozem,a samo nedelju dana kasnije smo doziveli ludacki orgazam i mojoj sobi. Posle toga si se jos jednom,pa jos jednom i jos jednom predomislila. Imam i ja pravo da se predomislim."

-"Kakve veze ima orgazam sa predomisljanjem"

-" Cuj kakve, ma daj Rajli ja sam tebi dosao odmah posle 2 dana i trazim da se vratis kuci... Jos sam sinoc pricao budalastine"

-"  Budalastine!?"

Ponovim glasno za njim

-" Budalastine,  zivjeli smo  u istoj  kuci jebali se i ja dodjem pricam neke djecacke stvari. Ma daj..."

-"Nismo se jebali... Vodili smo ljubav"

-" Isti kurac!"

-"Ne nije isti kurac!"

Ponovim uvredjeno.

-" Dobro vodili smo ljubav,kako god. Idemo kuci i ako neces milom ici ces silom i jos cu kaznu da ti odredim."

-" Andrej..."

-" Ma znas sta Rajli.."

Ljuto mi se obrati, a mene se noge vec odsjeku.... neces valjda otici?  Jos prvog trena mi je bilo jasno da bilo sta uradis ja bi se bez svadje vratila.. Zelim da se vratim, ne zelim ni trena ostati ovde.

-" Vodicemo ljubav za kaznu sad kad dodjemo kuci jer ti ne umijes da poslusas!"

Njegov bijesan izraz na licu, i  rijec " vodicemo ljubav" ne idu u isti kos. Ne stignem nista reci, prebacio me je preko ramena i  izneo iz stana.

-" Spakujte njene  stvari i donesite  kuci... Pravoj kuci"

-" Andrej spusti me! Treba da naucis da trazis oprostaj kad nekog povredis.  Samo sto te nisam molila da ostanem i tebe to nije doticalo."

-"Sad cu ja tebi da pokazem je li me doticalo!"

Ubacio me je u auto, te  zakljuca vrata dok ne dodje do mjesta vozaca gde odmah da gas. Ne treba da zakljucava necu mrdnuti od njega svakako.

-" Pobjecicu od kuce!"

-" Sad cu da te jeb... ovaj da vodim ljubav sa tobom tako da neces ustajati danima kasnije dok ne shvatis da od mene ne mozes pobjeci. Osnovno pravilo je da od Andreja nema bjezanja"

Ponosno je to rekao...

-" Ima li u tim pravilima da Andrej priznava ljubav? I trazi na internetu o razmjeni njeznosti?"

-"Sad ces da mi vraces za sve sto sam ja tebi govorio je'l?"

-"mhmm..."

Zasmijem se dok on zaustavlja auto na sred puta.

-" Nasmesi se opet"

Zbunjeno ga pogledam.

-"Nasmesi  se Rajli i priznacu ti ljubav"

Ne suzdrzim se,  pocnem ludacki da se smijem zbog njegovog izraza na licu. Zna li on u opste kako se izjavljuje ljubav?

-" Za ime svijeta, zasto prokleto imas takav savrsen osmijeh."

-"Nisi se potrudio da ga vidis Andrej..."

Spustila sam pogled kada se njegova ruka nadje na mojoj.

-" Sve cu uraditi za taj osmijeh, zelim ga svaki dan na tvom licu!"

-" Samo zapovjedi..."

Isplazim jezim, a on polize doljnju usnu. Scena iz sobe mu prolece kroz glavu kladim se 100%.

-" Ako budes dobra devojcica..."

-" Dacu ti u pravu stvarcicu da obradis."

Ponovim njegovu repliku dok se on sada od srca nasmije.

-" Odakle znas?"

Zbunjeno me gleda, dok se trudi biti skoncentrisan na put..

-" Cula sam to vec...  I onu cuvenu Ako budes dobra dobices nagradu"

-" ti svakako neces dobiti nagradu jer si me sinoc iskoristila pijanog."

-" ja tebe?"

-" da, da... ti mene Rajli i jos mi se sprdas jer sam pokusao da budem normalan"

(***)

Ja, ne znam kako ce ovo ici. Da li ce nasa ljubav trajati ceo zivot, jedno je sigurno Andrej Volker se mjenja... Ako njega pitate, negirace! Ali sva njegova dijela pokazuju sasvim suprotno.

Spavao je na mom stomaku kao beba i morala sam ga ceskati... A danju je bio ljut momak koji ima 100 poslova ali uvijek nadje vrijeme da me poljubi.  Postala sam ovisna od njega i nisam se  ustrucavala da ga uzmem gde god pozelim.  I sada ga gledam kako cita neku knjigu dok mu se grudi i savrseni misici pomjeraju u ritmu.

Savrsen je i nekako sa ponosom mogu reci moj je... Voli me i pored svega sto je stajalo izmedju nas.

-" Zasto me gledas tako?"

Rekao je kroz smijeh.

-" Vise gledas u mene nego sto citas knjigu Andrej..."

-" Gledam koliko ti je ta majca suvisna preko tijela... Ajde da je maknemo..."

Nismo mi normalan par... Ali to nam tako dobro stoji!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡

To je to, pistite mi kako vam se dopala ova knjiga ❤

Nisam sigurna kad cu krenuti novu ali obavjesticu vas sve ❤

U rukama djavolaWhere stories live. Discover now