Oboje u tisini udjemo u kucu nakon grubog i nenormalno zestokog uzitka koji sam nam priredila. Grubo, onako kako samo neprijatelji mogu uzeti tijelo jedno drugom u tom autu.
-" Andrej"
-" Rajli"
U isti tren smo rekli nasa imena kada smo skrenuli ka sobama. Dodirujem kvaku od vrata i gledam ga cekajuci bilo sta. Oboje smo se zaleceli jedno ka drugom, a ovoga puta nase usne njezno krenu da se dodiruju, njezno me primice ka zidu i ljubi usne dok mazi moje lice svojim dlanovima. Za tren se nadjem zakacena za njegov struk dok me on nosi ka svojoj sobi. Jednom rukom me pridrzavao na sebi, a drugom otkopcava moju haljinu. Duboko disuci, kunem se da sam uzivala u njegovim njeznim poljubcima i ako sam vec navikla da me ljubi grubo i jako.
Spusta me na svoj krevet, dok se odmice. Stajao je iznad mene i njezno oblizivao svoji rasjecenu usnu gledajuci moje tijelo... To plavetnilo je maglilo od neke cudne zelje, dok je trljao ruku o ruku iznad svog savrsenog utreniranog stomaka. Polako je sklonio svoju majicu odlazeci do fioke gde vadi lisice.
-" Vjerujes li mi Rajli?"
Tiho pridje mom uvu i prosapuce dok sada ja hipnotisano pruzim svoje ruke.
-" Dobra devojcica"
Iskezio se kada mi obje ruke priveze iznad glave...
-" Hocu da te mucim, a onda uzmem mnogo,mnogo grubo"
Klimnula sam glavom i gledala njegove oci, a on njezno poljubi moje usne. Nisam ocekivala tako njezan poljubav od njega.
Hladnoca njegove sobe, sada vec topla svila ispod mene i njegov pogled koji me je vec spremio za njega. Sa stola pokupi viski i zlocesto se namsije.-" Tako me nervira sto nesvjesno pokusavas da oteras moju tamu"
Otvorio je viski i hladnu tecnost krene polivati po mom tijelu. To me natera da se izvijam ispod njega. Nije mnogo okolisao odmah je krenuo jezikom kupiti viski sa mene. Njegov hladan dah i topao jezik krene sarati od mog vrata sve do grudi gde se jezikom zadrzi obradjivajuci ih sve dok ne postaku krute pod njegov jezik kad nastavi nize... dosao je do dna mog stomaka nakon ceka njegove usne krenu obradjivati moj centar. Ovga puta znato dublje ubaci svoj jezik dok palcem masira vrh praveci polukruzne okrete. Ti pokreti me teraju da se izvijam ispod njega dok lisice stezu moje ruke, ali tu bol ne osjecam od uzitka koji mi pruza. Pred sam kraj njegov jezik izadje iz mene ostavljajuci me bez vrhunca.
-" Ne radi ti"
Zaneseno kazem, a zloban smijeh cujem na svoje uvo...
-"Ovo si ti meni prije uradila."
Ni ne stignem da protumacim njegove rijeci, vec mi on sam demonstrira sta tacno... njegov ukruceni ud se nadje na mom centru i sada njezno krene da se pomjera. Tim sam ga zadrzala ispod sebe u autu, a sada je on iznad mene i masira moj centar svojim.
-" Molim te..."
Zajecam od uzitka nadrazivao me je namjerno ne zeleci da udje u mene.
-" Rekao sam Rajli da ce biti dana kad ces me moliti da ti budem blize"
Sjetim se naseg prvog susreta i sada mi djeluje kao da je bilo godinama daleko taj momenat gde sam ga mrzela.
-" Rekao sam i da cu te vezati i jebati dok me molis da stanem"
Rekao je zadihano dok nadrazuje moj centar koji vapi za njim.
-" Uradi to Andrej"
《ANDREJEVA PERSPEKTIVA》
Njezno ljubim njene usne i nastavljam nadrazivati njen centar. Dok gledam kako joj se oci magle od uzitka koji polako prelazi u frustraciju.
-" Sta da uradim?"
Sada njezno prihvatim svoju alatku i samo vrhom krenem praviti razmak izmedju njenih usmina.
-" Sta da uradim Rajli?"
-" Udji u mene..."
Okidac u meni popusti te se zabijem svom duzinom u nju kada ona vrisne od uzitka. Hvata sakama sipke iza sebe dok ja nemilosrdno ulazim u nju njena koljena su podignuta, blago me obgrli nogama i time omoguci dovoljno prostora za mene koji svom snagom ulazim u nju.
Sta mi je uradila sa tijelom da je zeli,sta mi se desava? Od kad moje usne ljube bilo koga njezno?
-" Andrej!"
Govori kada dozivi orgazam, ali i to me ne zaustavi nastavio sam bas kako sam i poceo priredjivajuci joj nekoliko njih.
-"Ne mogu vise..."
Tiho je rekla dok njeno tijelo iscrpljeno lezi na krevetu,ozdvezem njene ruke i uzimam je u narucje kako bih nas istusirao i odneo u njenu sobu jer na ovom krevetu se ne moze spavati... mokar je kopletan.
-" Mozes li stati?"
Pitao sam tiho, dok ne one gleda u oci povlaceci vodu koja krene da pada po nama.
-"Sta si mi uradio?"
Tiho je pitala, primicuci se lednim plocicama na koje se naslonim shvatio sam to kao znak koji iskoristim podizem njenu nogu ulazeci svom duzinim u nju. Ne znam odakle mi snage posle svega, sigurno je da ona posle ovoga nece moci da hoda, a ja necu moci da dodjem sebi danima kasnije.
Jos jedan orgazam u nizu koje smo dozivjeli ove noci samo ovoga puta stojeci ispod tople vode. Sada je pala iscrpljeno na moje grudi, dok je pridrzavam da ne padne.
Pokrio sam je kao bebu ostavljajuci poljubac na njeno celo. Ovo nocas sto se desilo je znak da sam poceo da osjecam nesto prema njoj, ne znam sta, ne zelim da znam jer to mora odmah prestati.
YOU ARE READING
U rukama djavola
RomanceNjegova osveta je konacno ispunjena ali nije slutio da iza stvorenja koje je hteo najgore kazniti stoji neko cije ce ime poceti da sanja, cije ce usne hteti da ljubi i cije ce ruke hteti oko svoga vrata. Oprostio je Goranu sve sto je uradio u prosl...