Uzela sam par zalogaja gledajuci u otvorena vrata. Bol u grudima me je razarala, da vratim vrijeme ja... Pustila bih da me siluje ili jos bolje cutala bih i ne bih izazivala djavola.
Sebi sam priredila 9-ti krug pakla...
Ovo nisam ja,ovo nije moje vaspitanje. Postala sam ubica umalo. Bar je ziv i to me koliko toliko smiruje. Vratice se, unistice me... ali bar je ziv i necu nositi na dusi njegov zivot.Dan za danom je prolazio, kucu niko nije cuvao, a ja... Ja sam imala snage, mogla sam bjezati ali ne ostala sam u toj kuci. Nina nije vise dolazila u opste, sama sam boravila u kuci izbjegavajuci sve prostorije.
(***)
Sjekla sam mrkvicu ne bih li sebi napravila supicu, opet nisam jela cak i ako sam sama u kuci. Dodjavola stomak mi nije dobro, glavobolja je sve veca. Upropastavam sebe jer ne uspjevam da se celu nedelju naviknm na kucu u kojoj sam boravila sama.
-"Je li to noz kojim si me ubola?"
Moje srce pretrne, a disanje se ubrza od siline straha koja protutnji mojim tijelom. Njegova ruka njezno je klizila od mog lakta do samih prstiju gde hvata noz preko moje ruke. Njegov miris se poveca u mojim nozdrvama jer odjeca koju sam nosila polako je poprimala miris jabuke od sampona kojim sam se tusirala. Ali nikao nijesam uspjela isprati njegov miris koji me podsecao da sam umalo postala ubica
-" Zasto podrhtavas ispod mene Rajli?"
Sapat ove recenice izazove opasno brze otkucaje srca, na tren pomislim da ce prestati da kuca od tolike brzine.
-"Plasis li se mozda?"
Opet je prosaputao, samo ovoga puta njegov topao dah zagrije moje uvo, kao da vec nije bilo dovoljno sto se nasa koza spojila i njegov dlan je na spoljasnjem dijelu moje sake. Snazniji je,duplo snazniji od mene toliko da je iskontrolisao pokrete moje ruke zavrcuci je bolno tako da vrh noza sada bude prikovan na majici blizu mog srca.
-" Ne pravi nagle pokrete Rajli..."
i dalje je drzao noz na mojim grudima dok drugom rukom krene prstima njezno maziti moje grudi, potom sve do dna stomaka gde pomjera traku sorca i bez ikakvih problema dolazi do mog centra. Pazljivo je pomjerio moje noge dovoljno da moze prstima prolaziti po mom osjetiljivom dijelu. Gubim dah kada se njegovi ledeni prsti nadju u meni.
-" Planirao sam kako sve da te kaznim Rajli..."
Opet je prosaputao, a u tom trenu se i drugi prst nadje u meni dok ga sporo pomjera kao da me izaziva
-" Imao sam dugo vremena da dobro razmislim, nisam stigao da te kaznim ni za pominjanje mojih roditelja, a uspjela si da napravis jos tri prestupa"
Ovo je rekao kroz skripu svojih zuba, trudeci se da ne povisi ton.
-"Tako si mokra Rajki"
Kao zmija tiho prosisti na mojim usima, a potom se nasmije kada osjeti kako podrhtim. Dodjavola sve nek ide zasto gubim pojam o vremenu i prostoru? Zasto ne kazem nesto? STRAH da svakako ali UZBUDJENOST mnogo vise.
-" Da li znas da nabrojis prestupe koje si uradila?"
Rekao je dok njezno prodire u mene. Ocekujem da me rastrgne, da me probode nozem sve ocekujem osim njeznog hladnog dodira u meni koji ponavlja usporeno ali dovoljno da uzivam. Boze uzivam!?
-" Ako budes pametna devojcica necu te kazniti, pusticu te da svrsis... A ako ne budes pametna Rajli dobices kaznu za svaki prestup i plus onu kaznu koju nijesi stigla platiti ide kamata 20%"
Od siline uzitka moj mozak zamenari noz naslanjam se na njegove grudi i disem duboko vrpoljeci se. Dodjavola Rajli dozovi se.
-"I najveci neprijatelj moze bez problema da dovede do ludila... Uzalud se naprezes Rajli znam koliko ti prija jer sada polako pocinjes da se navikavas na moje prste,moj sapat i prisustvo."
Procistio je grlo i kroz smijeh rekao.
-"svasta cu da ti radim ako ne budes znala svoje prekrsaje... Pocni Rajli"
-" Ubola sam te nozem, pokusala sam da pobjegnem..."
Zajecam od siline kojom dublje udje u mene jos samo malo,malo mi fali i to malo me tera da zastanjem sto tise mogu.
-" I?"
Progutam kneglu u grlu jer shavtam da ne znam sta je trece...
-" Ne znas sva tri"
Kako je to izgovorio tako je sklonio svoje prste iz mene ostavljajuci me zadihanu i znatno uzbudjenu. Ruka na mojoj ruci popusti tako da se vrati nazad kod mrkve zajedno sa nozem.
-" Ocekujem kad rucas da dodjes u moju sobu Rajli..."
Rekao je to i sporim koracima koje cujem iza sebe napusti kuhinju. Ja sam drolja koja hoce uzitak od njega, da to sam ja i prokleto sam isfrustrirana jer je sklonio svoju hladnu ruku iz mene.
♡♡♡♡
Evo nastavka narode... sad idem da citam 8 deo koji sam izmolila od Vanje ❤
ESTÁS LEYENDO
U rukama djavola
RomanceNjegova osveta je konacno ispunjena ali nije slutio da iza stvorenja koje je hteo najgore kazniti stoji neko cije ce ime poceti da sanja, cije ce usne hteti da ljubi i cije ce ruke hteti oko svoga vrata. Oprostio je Goranu sve sto je uradio u prosl...