21

10.2K 276 19
                                    

Ruke mi podrhtavaju dok pakujem i poslednju stvar u svoje kofere. I dalje ne mogu da povjerujem sta se desava, posle onoga sinoc mislila sam da...  BOZE kako si glupa Rajli!

-" Zasto si dosao?"

Kazem kad cujem otvaranje vrata i blaga promaja raznese njegov miris do mene.

-" Zasto vidim suze u tvojim ocima"

Snazno stisnem oci ne bih li ih osusila

-"Ne vidis okrenuta sam ledjima"

Drcno kazem  praveci se da nesto pakujem ne bih li se smirila...

-"Izbjegavas da se okrenes da ne bih vidjeo suze?"

Rekao je kroz djecacki smijeh,taj decacki smijeh nisam cula nikada pre. Uvijek je bio ironican, spreman da nanese bol. I ovaj nanosi skoro kao i taj.

-" Zasto si ovo uradio?"

Okrenuka sam se prema njemu, pokazala sam mu svoje oci iz kojih krenu suze cim ga ugledam na vratima. Nema leda u ocima, zasto je to nada za mene?zasto mislim da ce reci da mogu da odlucim ocu li ici ili necu

-" Ne mozes mi reci da sam ti dosadila, pre manje od 7 sati si uzivao sa mnom na jebenom krevetu"

Nakrivio je glavu i smirenim tonom rekao.

-" Opomenuo sam te Rajli..."

Njegov promukao glas me trzne, ali ga on odmah zaostri.

-" Ne gaji emocije prema vuku." 

-"Odakle tebi ideja da u opste imam emocije prema tebi"

Opet se djecacki nasmijao

-"Pozelim da ti razbijem te zube"

-"kao na pocetku?"

-" Ne radi to Andrej!!! Sta ti znaci ovo!"

-" Gajis emocije prema meni Rajli, rekao sam da to ne radis..."

-" Odakle ti ideja da gajim emocije?"

Nisam odustala od svog pitanja...

-" Hmm koji dokaz da navedem"

Protrljao je bradu svojom rukom i  pogledao me u oci. I taj pogled mi djeluje kao da ne zeli sve ovo. Zasto prokleto sebe zavaravam? Da ne zeli ne bi uradio. A dokaz o emocijama je ovaj da placem kao kisa jer prokleto ne zelim da odem.

-" Kupio sam klub od tebe i pusticu te da zivis. Necu praviti potomke sa tobom kako sam to obecao tvom ocu, ali cu njega  zato sahraniti brzo."

Ostala sam bez rijeci, gledala sam u njega svjesna da nemam sta da mu kazem. Osjecam emocije prema njemu, zaljubila sam se, ne zelim da odem od njega. Dala sam mu sebe, mislila sam da oni njezni poljubci znace nesto. Njegove oci me gledaju toplo, njegove ruke su me sinoc njezno mazile. Poljubio me je za laku noc!!! Dodjavola zar ti bas nista ne znacim!?  Okrenula sam ledja i krenula plakati u svoje ruke. Toliko sam slaba pred njim toliko sam ocajna!
Hladni metal se nadje na mojim rukama, dok moja ledja udaraju u njegove grudi. Leptir,plavi leptir moje majke se nasao opet na mom vratu.  Zakacio ga je i izvukao kosu bacajuci je sa strane.

-" U koferu su slike tvoje majke i neke haljine za koje vjerujem da su njene... Sve je u gepeku auta koje ce te ostaviti kod drugarice."

-"Nisi imao srca da ih spalis"

Drzim u saku svoj lacnic i gledam u dvoriste dok njegove ruke njezno obgrle moj struk.

-" Ne... Ona nije imala krv koja tece venama porodice Jang.  Nije nista uradila da je mrzim, zasluzuje da je se neko sjeca"

-" Zasto mi ovo radis!?"

Vrisnem i pokusam se okrenuti ali me on zagrzi ispred sebe dok glavu polozi na moje rame... da li i ona ima utoule oci kao i ja sada pa me snazno drzi da ga ne bih pogledala?

-"Svi blizi rodjaci tvog oca su zbrisani vjerovatno jer je to zlo neka visa sila vidjela... Danas idem u Italiju da ubijem tvog oca"

Zasto prokleto ne reagujem?  Zasto bih ja licno ubila svog oca da mogu!

-" Ti si poslednji potomak porodicne loze Jang. Zivjeces srecno..."

-"Zasto i mene ne ubijes?"

-" Nisam mogao zamisliti tu scenu cak iako sam te vidjeo samo na fotografiji. Tebe ne mogu da povredim vise od ovoga Rajli... Danima u nazad sam te povredjivao!"

Nisi me povredio do vraga sve!

-" Da li to vuk gaji emocije prema jagnjetu? Cudni su ti vukovi Andrej, kad zavole nekog ne pustaju ga, vole ga zauvijke i pogodi sta..."

Zastala sam i duboko udahnula.

-"Zauvijek ostaju sami ako se nesto desi njihovom partneru"

-"Zivi srecno Rajli, raduj se novim danima koje te cekaju. Ja ne zelim vise da te povredjujem. Povredjujem i sebe onda... Bjezi iz crnila kad mozes"

Zapusim svoja usta da ne bih priznala da volim to crniklo oko sebe, ne zelim da idem! Grizem usnu i cutim dok on pusta moje kukove i izlazi iz sobe. 

U rukama djavolaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt