23

10.3K 261 14
                                    

《Andrejova perspektiva》

Smireno disem dok mi u glavi odzvanja "zaljubljen u nju"... Sara me posmatra kao da sam opred strasan sud.

-,,Shvatas li da ona ima krv Goran Janga?"

Slegnem ramenima

-,, Nije vise ovde i nece biti nikad..."

-,, To sto nije ovde ne mjenja tvoja osjecanja prema njoj.."

Nasijem se slasno tome i ako srce ubrza na ove rijeci.

-,,  Nemam osjecnja prema njoj"

LAZ!

-,,Povjerovacu samo ako mi kazes da volis neku drugu  devojku"

-,, Moze biti Saro... Imam posla ako si zavrsila" 

Poruka mi stigne na telefon, sa drugaricom je otisla u obilazak stana. Kupila ga je u novom soliteru pored zgrade.   Nije cekala mnogo da zapocne nov zivot. Nakon sto je rekla da sam kukvica... Boze zasto bih seo u auto i...

-" Zamislio si se!"

Sara me stipne i ostavi poljubac na moj obraz.

-"Nisam."

-" Pomislicu da ti nisam nedostajala ni malo. Samo ja tebe ispitujem"

Kaze kad vidi da se spremam da odem od stola.

-" Ima li nesto sto treba da znam?"

Pogledam je u oci, a ona brzinski skloni pogled. Zasto je cudna u zadnje vrijeme i preko telefona i uzivo?

-" Imas, volim te"

Isplazila mi je jezik i prekrstila ruke.

-" Poludecu zbog tog tvog mracenja i konstantnog  posla koji imas. Dugujes mi da setamo... Nisam bila 3 godine ovde, sigurno se sve promjenilo"

-" Nina..."

Zapocnem ali me ona odmah poskoci.

-" Ti Andrej, ti..."

-" Ovo radim samo zato sto te nisam video 3 godine inace..."

Veselo je skocila u moj zagrljaj,nije mi ni malo stalo do ovoga.  Odjurila je da se sprema, a ja ostanem da gledan u adresu novog stana koji mi je stigao u poruci... Cudno je znati da nije u svojoj sobi.

(***)

-"Ocu da ovde jedem onaj kup..."

Uzela me pod ruku. Koliko je zapravo tesko imati sestre...

-" Umoran sam"

Odmahnula je glavom.

-" I ja sam umorna, imala sam dug let ali zelim da se razelim od tebe. Ajde pola sata i idemo kuci"

Pristao sam na ovo i ako sam cijelo vrijeme mislima leteo na noc koja se desila izmedju mene i Rajli. Njenog pogleda na groblju koji mi je uputila. Sta ako de zarekla da ce mi se osvetiti?  Opet, umalo je pocela da place kada sam rekao da moze da ide, pitala me je zasto bijesna i ljuta. 

-" Ajde Rajlii!"

Poskocim dok me Sara pogleda u cudu.

-"sta?"

Odmahnem glavom brzinski se osvrcuci oko sebe.    Video sam Rajli, video sam je u prelepoj bijeloj haljini... Odsutno je gledala u telefon, cudno je videti sa telefonom u rukama... Cudno je videti sredjenu od glave do pete dok se trudi pokriti plave modrice na vratu. Ne ide joj bas. Ljepsa je u mojoj odjeci!

Kad podigne pogled,  direktno ga zakuca u mene, a Sarine ruke bas kao iz inata uzmu moje.

-" Opet si odlutao? Sve me vise plasis"

Njen palac mazi moju ruku dok ja nesigurno sklanjam svoju ruku iz njene. Sta joj se kog djavola desava!? Oduvijek je bila mala stidljiva Sara, a sada konstantno izigrava nesto.

-" Promjenila si se"

I ako to nijesam hteo da kazem ona podigne pogled znacajno.

-" Trenirala sam i potrudila sam se... Hvala sto primjecujes"

Klimam glavom i okrenem pogled ka Rajli koja vise nije sedela na to mjesto. Do djavola

-"Sta ces ti?"

Opet me Sara prekida, izgubicu zivce!

-"Ne znam Saro, isto sto i ti..."

《 RAJLINA PERSPEKTIVA》

-" idemo odavde"

Isti tren kazem kad ugledam njihove spojene ruke, nisam cekala da se Martina spremi vec sam odjurila iz kafica kao luda... Ta devojka je savrsena,ta devojka ga drzi za ruku. Ja sam prokleto zavoljela njega koji je zauzet.

-"Sta je to bilo?"

Suzdrzavam svoje suze, hvatajuci Martinu za ruku. Vucem je sto dalje od kafica, znala sam da ne trebam pristati da idem sa njom! Kao da me sam vrag terao da onos to pokusavam zaboraviti sretnem bas ipsred sebe i to sa mnogo ljepsom devojkom.

-"Nije valjda Andrej Volker bio tamo?"

-" Sa zgodnim devojkom koja ga drzi za ruku"

-"Umisljas,Andrej Volker kog zna svak u gradu nikad nije isao u kafice... Mozda ti se ucinjelo jer cijeli dan imas svoje cudne pauze gde cas izgledas   ravnodusno, a vec u sledecem trenu places"

-" Idem kuci..."

-"Ne ljuti  se Rajli, Andrej ne ide u kafice i sama znas... Pricali smo o njemu pre par godina kada nismo znali za vasu situaciju"

-"I mislila sam da nikad u zivotu ne bih mogla upoznati tog lika, a ne samo da sam ga upoznala, on je vjerovatno ubio mog oca, planirao je ubiti i mene cak sam uspjela da spavam sa njim, zivim u njegovoj kuci i zaljubim se u njega"

-" Mozda ima objasnjenje"

-" I da ima, necu ga znati. Ne  mogu da zaboravim koliko me taj covek mrzi. I ima razlog za to"

U rukama djavolaWhere stories live. Discover now