4

1.6K 31 3
                                    

draco pov:

-to się zdecyduj, mam lepiej założyć czy lepiej mi bez?- powiedziała, zatkało mnie. Była naprawde idealna w takim wydaniu, chciałem jej tu i teraz.

rose pov:

Nim zdążyłam zauważyć znalazł się tuż obok mnie, przyparł mnie do ściany. Wbił swoje usta we mnie, był delikatny, jakby się bał ze przez niego się rozpadnę. Całował tak dobrze że odrazu zaczęłam oddawać pocałunki, jego ręce jeździły po moim ciele, pierścienie drażniły moją delikatną skórę. Czułam się naprawdę dobrze. Pocałunki zaczęły schodzić coraz niżej.
- Rose, chcesz tego?- zapytał zdyszany 
- tak Draconie Lucjuszu Malfoy, pieprz mnie tu i teraz- powiedziałam pewnie, twarz chłopaka odrazu się uśmiechnęła a on rzucił na drzwi zaklęcie wygłuszające.
- dobrze Evans ale najpierw się zabawimy- powiedział zalotnie, przytaknęłam tylko. Chłopak złapał mnie za pośladki a ja owinęłam nogi wokół jego pasa. Rzucił mnie na łóżko i zdjął krawat.
- daj mi ręce- powiedział stanowczo, nawet się nie  sprzeciwiałam tylko odrazu to zrobiłam. Związał mi ręce. Jego ręce jeździły po moim ciele, składał namiętne pocałunki na mojej szyi i obojczykach schodził coraz niżej, całował mnie po brzuchu aż w końcu doszedł do mojej bielizny, zdjął ją szybko ze mnie, robił okrężne ruchy po mojej kobiecości. Dołożył do tego po chwili palce. Czułam się jak w niebie. Punkt kulminacyjny był coraz bliżej. Wyjął palce ze mnje.
-cholera Malfoy, co ty do kurwy robisz?!- zapytalam wkurzona
-poczekaj słonko, jesteś tak cholernie napalona. podoba mi się to-  powiedział z zalotnym uśmieszkiem. Zaczął odpinać pasek, robił to tak kurewsko wolno, chciał mnie zezłościł. Udało mu sie, patrzałam na niego z frustracją. Udało mu się w końcu! Dzieki Merlinie, jeszcze chwila i bym nie wytrzymała. Zciągnął spodnie odrazu z bokserami, nachylił się nademną i wszedł we mnie pewnie.
- cholera, tak kurewsko ciasna- powiedział przez jęki.
- kurwa Draco
- głośniej, chce słyszeć jak jęczysz moje imie z przyjemności- powiedział pewnie.
- Dr-Draco cholera, mocniej- jęczałam coraz głośniej. A chłopak przyspieszył.

przepraszam ze taki krótki ale nie miałam weny, chxialam wam cos juz wstawic💟

książę i księżniczka slytherinu| Draco Malfoy 18+Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz