(40)

721 59 87
                                    

"Değişik ülkelerden gelen,dolgulu,drajeli ve damakta tat bırakan hoş çikolatalar."

Zayn sanki bana uzattığı çikolataların sponsorluğunu yapıyormuş gibi konuştuğunda kaşlarımı çikolatalardan birini elime alırken havaya kaldırdım,dediğine göre Liam onu kendi şirketinin düzenlediği bir hediyelik eşya fuarına götürmüştü ve fuardan bizim için değişik lezzetlerde bir sürü çikolata getirmişti,enfes...

Üstünde Rusça yazılar olan ufak daire şeklindeki çikolata paketini işaretlendiği yerden açtım ve açık kahve rengindeki çikolatayı ağzıma attım,ısırıp çikolatayı ağzımın içinde parçalara ayırdığımda aldığım vişne likörü tadıyla gözlerimi kocaman açıp baş parmağımı yukarı kaldırdım,keşke daha çok getirseydi çünkü denilene göre çikolata cidden mutluluk seviyesini arttırıyorsa bu vişne likörlü çikolata mutluluğu nirvanaya çıkarabilirdi.

Biz kafeyi kapatalı çok olmuştu,yerleri silmiş,önlüklerimizi kirli sepetine atmış ve yarın için günün menüsünü oluşturmuştuk bile,bunun rahatlığıyla çikolataları yiyip keyifle sohbet ederken mutfağın kapısı açıldı ve Tessa yanımıza geldi,"Çikolatalardan bana da bıraktınız mı?"

Bir saat öncesine kadar açık olan saçlarını çok sıkı bir şekilde at kuyruğu yapıp en tepede toplamıştı,o kadar sıkı bir saç toplamanın başında ağrıya yol açabileceğini düşünürken Zayn ağzındaki portakallı çikolatayı yutup onun saçına baktı,"Hey,saçın Himalaya Tepesi gibi olmuş."

Ağzımda hala çikolata parçaları varken kıkırdadığımda Tessa beni hafif ittirip beyaz kadife kutunun içinden bir çikolata seçti,çikolata paketini açtığında paketi ters çevirdi ve bana gösterdi,"İçinden fal çıktı galiba,...baksana en yakın zamanda elime yüklü miktarda para geçeceği yazıyor."

Fal tarzı şeylere inanmadığım için alayla burnumu kıvırmıştım ki mutfağın kapısı açıldı ve Harry ile Kev yanımıza geldi,Kev elinde tuttuğu beyaz zarfları tezgahın üstüne bırakınca Harry'de tam dibimde durmuş bir elini belime atmıştı,"İşlerin yoğunluğundan dolayı unutmuş olabilirsiniz ama ben unutmadım...",Kev zarflardan birini alıp Tessa'ya uzattı,"Bugün maaş günü."

Zayn kocaman bir alkış tuttuğunda çıkan sesle çikolata paketini tuttuğum elimi kulağıma götürüp ovuşturdum,"Tessa bak falın çıktı!"

Tessa ve Zayn gereksiz bir sevinç yaşarlarken gözlerimi devirdim ve bana uzatılan zarfı aldım,Harry'de Kev'den aldığı zarfı sırt çantasının arka kısmının fermuarını açarak içine koyduğunda gitmek için hazırdık,Zayn zarfı arka cebine sıkıştırırken dikkatle yüzümü inceledi,"Dudağının kenarına çikolata bulaşmış sanırım."

Temizlemek için ceketimin iç cebindeki mendil paketine uzanacaktım ki Harry'nin bu eşsiz çikolatalardan hiç yemediği aklıma geldi,arkasına dönmüştü ki kolundan tutup onu kendime çevirdim,"Çikolatalardan alsana bir tane,çok güzeller."

Düşünür gibi kadife kutunun içindeki değişik renklerdeki çikolata paketlerine baktı ardından ben ne olduğunu anlayamadan Zayn'in az önce dudağımda çikolata lekesinin kaldığını söylediği  yere dudaklarını örttü,hiç beklemediğim bir anda Harry'nin dudaklarını kafenin tam ortasında kendi dudaklarımda hissedince karşılık veremeyecek kadar şoka girmiştim,ona tutunup dudağındaki ıslaklığı iyice hissettiğimde o geri çekilmeden ufak da olsa bir karşılık verebilmiştim.

Zayn,Kev ve Tessa'ya bakamayacak kadar kendimden geçmiş ve kafede sanki sadece Harry varmış gibi ona bakıyordum,bana bakmaya devam ederken baş parmağının ucuyla dudağının altını sildi ve en sonunda kısaca yalayıp sadece benim duyabileceğim şekilde 'Mmm' diye fısıldadı,"Çikolata cidden çok güzelmiş."

Best Friend or True Love?(L.S)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin