(3)

1.5K 137 135
                                    

Kapı az öncekine göre daha şiddetli yumruklandığında sinirle Harry'nin üstüne yürüdüm."Eğer açmazsak kadın evi başımıza yıkacak,neden Maria'ya onunla artık görüşmek istemediğini söylemiyorsun ki?"Başını iki yana sallayıp kollarımdan tuttu."Çünkü her an paraya ihtiyacım olabilir ve benim için her zaman açık olan bir kapıyı kapatmak istemiyorum"

Onun kolundan çekiştirip sessiz adımlarla kendi odama ilerledim ve onu içeri atıp fısıldadım."Kapıyı açıp çıldırmış kadına evde olmadığını söyleyeceğim,burada sessizce dur"Bir şey demesine izin vermeden kapıyı kapattım ve sinirli bir şekilde kapıdan hıncını çıkaran kadını görmek için ilerledim.

Açtığım an kadının eli havada kaldı ve benden izin bile almadan beni iterek içeri girdi."Kapıyı kırmama az kalmıştı"

Ah bunu söylemesine gerek yoktu çünkü zaten anlamıştım.

Kadın bana bir süre baktıktan sonra beyaz tüylü eldivenlerini çıkarıp sehpanın üstüne attı ve rahatsız edici sesler çıkaran topuklu çizmeleriyle bana yaklaştı."Sende kimsin"Kollarımı önümde birleştirip ona öldürücü bir şekilde baktım."Harry'nin ev arkadaşıyım,yani aslında uzun zamandır arkadaşıyım"

"Beni ilgilendirmeyen arkadaşlığınızın süresini sormamıştım,asıl merak ettiğim onun nerede olduğu?"Kadından uzaklaşıp mutfak tezgahının arkasındaki bar taburesine oturdum."Şey bende kendisinden bir kaç gündür haber alamıyorum,nerede olduğunu bilmiyorum o yüzden"Kadın düşünür gibi elini çenesine attığında parmağındaki alyansı gözüme çarptı.

Sahi mi Harry?

"Nedense sana inanmıyorum küçük adam"diyerek platin sarısı saçlarını savurup elini beline koydu.Ne kadar sinir bozucu biriydi böyle.Ona bağırmaya yeltendiğimde Harry'nin bağırarak içeri girmesiyle şaşkınlıkla kaşlarımı havaya kaldırdım."Ah Tanrım Maria,benim güzel kadınım,seni ne kadar özlediğimi tahmin bile edemezsin"

Ne yapıyordu bu salak!

"Ah inanması belki çok zor gelecek ama günlerdir telefonumda bozukluk var ve başka arkadaşımda kalıyordum,binanın önünde arabanı görünce sevinçten havalara uçtum,bu akşam sana gelmemi ister misin?"Kadın onu şüpheyle süzdükten sonra ellerini yanaklarına koyup dudaklarını uzunca öptü.

Bu manzara çok garipti...

"Akşamı bekleyemem,öğlen yemeğinde evimde olmaya ne dersin?"Harry yardım dilenir gibi bana baktığında omuz silkerek umurumda değilmiş gibi yaptım.Zamanında ona bu tarz şeylerden uzak durmasını söylemiştim sonuçta.Benden bir hareket göremediğinde tekrar kadına döndü."Tamam o zaman saat bir gibi sende olurum"Kadın heyecanla mırıldanıp onun yanağını öptü ve sehpaya attığı eldivenlerini alıp kapıyı çarparak çıktı.

Kapı kapanır kapanmaz Harry hayal kırıklığının olduğu bakışlarını üstüme yöneltti."Louis beni kurtarmanı bekledim"Öne düşen saç tutamlarımı hızla arkaya gönderdim."Kadına dürüst davranabilirdin,Tanrı aşkına alyansını gördüm,bu çok yanlış"Sinirli bir şekilde koltuğa attı kendini."Kadın bana kafayı takmış durumda,istemediğim halde bana para gönderiyor,kıyafetler yiyecekler alıyor,sırf benimle baş başa kalabilmek için ev satın almış,manyağın teki"

Bar taburesinden kalkıp onun karşısındaki koltuğa geçtim."Kimse sana böyle bir bok çukuruna gir dememişti,hiç kusura bakma ama kendin ettin kendin buldun,ya kocası öğrenip senin peşine düşerse ne olur?"Gözleri dolunca numara yapıp yapmadığını anlamaya çalıştım."Louis bir aydır Judi ile ilişkim olduğunu biliyorsun,Maria'yı hayatımdan gerçekten çıkarmam lazım,lütfen bana yardım et"

Yardım çağrısını bir kenara bırakıp aklımı kurcalayan soruyu sordum."Judi'yi gerçekten seviyor musun?"Üstünde lekeler olan yastığı kucağında sabitleyip dudaklarını kemirdi."Hayır yani emin değilim,ama düzgün bir ilişkim varken böyle bir şey yapamam,Louis bu sefer çok ciddiyim bana yardım etmen lazım"

*

Saray gibi duran eve dilim tutulmuş şekilde bakıp yanımda sırıtan Harry'e döndüm."Sanırım gerçekten iyi yere dükkan açmışsın"Önüme geçip elimi tutunca avuç içinin ne kadar sıcak olduğunu fark ettim."Tam olarak ne yapacağımızı konuşmadık,sence onun önünde öpüşmeli miyiz?"

Elimi aniden çekip buz kestim."Sadece sevgili olduğumuzu söylesek yeter bence,abartmaya gerek olduğunu düşünmüyorum"Ayağını durmadan sallamasından stresli olduğu belliydi,ama eminim ki benim kadar stresli olamazdı."Louis abartmak için demedim,inandırıcı olması için dedim,benden uzaklaşması için gerekirse onun önünde seninle bile sevişirim"

Söylediği şey karşısında birbirimize garipçe baktık."Şey anın heyecanı ve stresiyle saçmaladım sanırım,sevişme olmasa da öpüşmeyi yapabiliriz sanırım,sence içeri girmeden prova yapsak mı"Bu kadar saçmalığı daha fazla kaldıramayarak gelen sinirle deli gibi gülmeye başladım,gerçekten şu an biriktirdiğim bütün siniri boşaltmaya ihtiyacım vardı ve bu yüzden deli gibi gülüyordum.Harry elini ağzıma koyup kahkahalarımı bastırmaya çalıştı."Louis kes şunu,bir an önce içeri girip sevgilim olman lazım,kurtuluş biletimin gülerek delirmesini istemem"

Kendi içimde gülmeye devam ederken Harry elimden tutup görkemli kapının önünde durdu ve derin bir nefes aldıktan sonra zile bastı.Çok geçmeden kadın kapıyı üstündeki kırmızı gecelikle açtığında Harry'e doğru adımlamıştı ki beni görünce durdu ve sinirli bir bakış attı,sonra birleşik olan ellerimizi görünce tek kaşını kaldırıp geçmemiz için kapıyı sonuna kadar açtı.

Pekala...İşte başlıyorduk.

"Harry bebeğim,yemeğe sadece seni çağırmıştım,en sevdiğin yemeklerden hazırlattım senin için"Ben yemeklere büyük bir iştahla bakarken Harry beni çekiştirip mümkünmüş gibi elimi daha sıkı tuttu."Maria bak seninle bu zamana kadar geçirdiğim ve yaşadığım her şey çok güzeldi ama biz geçen gün bir ev partisindeyken alkolün etkisiyle Louis ile aramızda engel olamadığımız bir yakınlaşma oldu"

Kadın takma tırnaklarıyla alnını kaşırken Harry'nin ürettiği bahaneye karşılık sessizce güldüm."B-ben sanırım Louis ile kendimi keşfettim,o bana kendimi bulmamda yardımcı oldu"Sesinin giderek ciddileşmesiyle ona döndüm ve aynı anda oda bana baktığı için derin bir sesszilik oluştu.Harry'i tanımasam yaptığı konuşmayla gerçekten bana bir şeyler hissettiğini düşünebilirdim.

Oyunculuğu gerçekten üst düzeymiş.

Harry Maria'ya döndüğünde ben ona bakmaya devam ediyordum,her konuştuğunda yanağının kenarında oluşan çizgi gerçekten aşırı güzel duruyordu.Ne saçmalıyordum böyle."Maria ben Louis'i seviyorum"

Kadınla aynı anda tepki verdik."Ne!?"

Harry susmam için beni dürterken kadın acele acele merdivenlerden yukarı çıkınca Harry'le birbirimize döndük."Sanırım bizi öldürmek için silah getirecek,kaçalım Harry"

"Bence o gelene kadar öpüşelim ve geldiğinde de öpüşmeyi kesmeyelim,ikna olabilir"Şu öpüşme mevzusuna niye bu kadar takmıştı ki?"Şuradan çıktığımız ilk an seni öldüreceğim Harry,beni düşürdüğün hale bak"Harry dudaklarıma uzandığı an duyduğum ayak sesiyle onu ittirdim.Kadın elinde tuttuğu beyaz zarfı Harry'nin eline tutuşturdu.

"Tatlım benden para istemeye çekindiğin için,ilişkiyi bitirmeye yönelik böyle saçma bir şey yapmana gerek yoktu,istediğin zaman her konuda bana gelebilirsin"

Best Friend or True Love?(L.S)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin