"Evli birinin metresiymiş gibi hissediyorum,ve bu çok boktan bir durum."
Kafede hiç müşteri kalmadığında Tessa ve Kev kasadaki kazancı hesaplarlarken Zayn'in dikkatimi çeken aşırı düşünceli tavırları karşısında onu depoya getirip sorunun ne olduğunu bana anlatmasını istemiştim,gece kek yapmaya kalktığımızda da zaten bir vazgeçip bir tekrar kek yapımına devam etmek istediğinden normal sürenin de çok üstünde bir vakit harcamıştık mutfakta.
"Tessa ve senin aklından geçenin tam tersine tuvaletlerin oraya baş başa konuşabilmek için gitmiştik."
İçinde plastik çatal ve bıçakların olduğu bantlı kolinin üstüne oturup başını ellerinin arasına aldı,"Kafayı yemek üzereyim Louis...Victoria ile aralarında hiçbir şey olmadığını bilsem bile yine de geceleri rahat uyuyamıyorum,Liam bana ailesiyle konuşacağını söyledi ama benim yüzümden ailesi tarafından hoş karşılanmamasından korkuyorum.",Yüzünü saklamak için kullandığı ellerinden tutarak uzaklaştırdım ve üst üste bir çok şey ile boğuşmak zorunda kalan dostuma baktım,"Kendini çok hırpalıyorsun" dedim bir saç tutamı alnından dökülerek kaşının üstünde durduğunda,"Hey tam bir Cry Baby oldun,onun da bir saç tutamı hep yüzünün üstünde dururdu",ince kumaşlı siyah kazağından çıkık köprücük kemiklerinin hızla inip kalktığı belli oluyordu,"Hiç yardımcı olmuyorsun Louis!"
Duvar köşesinde duran kolilerden birini ayağımla onun oturduğu kolinin yanına sürükleyerek üstüne oturdum,"Tamam tamam sadece şakaydı,ama kendine çok fazla yükleniyorsun,bu kadar pesimist olmak zorunda değilsin."
Koluma yavaşça vurup kıkırdadı,"Seni şu an Tessa mı seslendiriyor?",ben de onun gibi kıkırdadığımda deponun yarı açık olan camı aniden çarpıp hızla kapanınca patlama etkisi gibi çıkan ses ile yerimizde sıçradık,deponun kapısının açıldığını duyduğumuzda kafamızı kapıya doğru çevirip elinde fişlerle karşımızda dikilen Tessa ve Kev'e baktık,"Telefondan haberlere baktık,büyük bir fırtına geliyormuş bu yüzden dışarı çıkılmaması için uyarı geçiyor her yerde,sanırım kafede mahsur kaldık."
Tessa her zaman yaptığı gibi yine abartıya kaçarak konuştuğunda Zayn ile aynı anda "Bu çok saçma" diye söylenerek oturduğumuz kolilerin üstünden kalktık,"Eğer geri kalan işlerimizi de hemen halledip kafeden çıkarsak eve gidebiliriz."
Zayn ve ben önden gidip depodan çıktığımızda Kev fişleri yerleştirdiği dosyayı mutfaktaki ocağın yanına bıraktı,"İçeride hala bir müşteri var",bir kaç dakika önce sepetin içine attığım önlüğü geri çıkarıp hızla belime bağladım,içeriye geçmeden önce Tessa ve Zayn'e döndüm,"Ben gidip müşteriyle ilgileneyim o zaman,siz de etrafı toplamaya başlayın",beni onaylamak için kafalarını salladıklarında geri geri gidip sırtımla mutfağın kapısını itekleyerek açtım ve gözünü tatlılarda dolaştıran kirli sakallı bir adam gördüm,çok kalmamasını umarken "Merhaba" diye tok çıkan sesimle karşıladım onu.
Koyu kahve gözlü adam bakışlarını gereksiz yere suratımda uzun bir süre gezdirdiğinde bu yaptığından rahatsızlık duyduğumu belirtmek için boğazımı temizledim,silkelenir gibi kafasını sallarken "Louis?" diye adımı sarf etmesiyle şaşkınlıkla kaşlarımı havaya kaldırıp nereden tanışık olduğumuzu çıkarmaya çalıştım,suratımı o kadar çok incelemesinin sebebinin kim olduğumu anlamaya çalışması olduğunu fark etmiştim ve belli ki beni nereden tanıdığını çıkarmıştı,ama ben hala onunla ilgili bir var sayımda bulunamıyordum.
Kitlenip kalmış ifademden onu tanıyamadığımı en sonunda fark edebilmiş olmalı ki elini uzatıp sıkmamı bekledi,"Ah şey tanıyamamakta haklısın aslında,Cody ben,liseden."
Cody mi?...Cody?...Ah...ha!
Aklıma liseden tek bir Cody geldiğinde şaşkınlığım iki katına çıktı ve hala sıkmam için havada duran elini sıktım,"D-dostum çok affedersin b-ben..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend or True Love?(L.S)
FanficZayn şüpheli bakışlarını üstüme dikip işaret parmağını bana doğrulttu."Dostum,en yakın arkadaşını onun kız arkadaşından mı kıskanıyorsun?"Yutkunup parmaklarımı kıtlattım bu soruya ne cevap vereceğimi bilmediğimden susmayı tercih ettim.