Harry üstüme kusmuştu.
Bana anlam veremediğim o soruyu sorduktan sonra o kadar içtikten sonra üstüme kusmuştu,onu kocaman cüssesiyle zar zor yatağa yatırdığımda tişörtümü ve pantolonumu yıkamaya atıp buz gibi bir duşa girmiştim.Geçirdiğimiz saçma gecenin ardından gözüme bir gram bile uyku girmemişti,yatakta sağa sola ya da herhangi bir yere döndüğümde aklıma sürekli sorduğu o soru gelmişti.
Güneş daha yeni doğarken kendime sade bir kahve hazırlayıp camın önüne geçtim,hava çok kasvetli göründüğünden ister istemez ürpermiştim."Tanrım başım çatlıyor"Duyduğum sesle elimdeki kahve bardağını sımsıkı kavrayıp ondan tarafa döndüm.
"O kadar içmemeliydin"
Dibime kadar gelip elimdeki bardağı aldı ve kahveden büyük bir yudum alıp yüzünü buruşturdu."Hiçbir şey hatırlamıyorum,en son Zayn ve hoşlandığı iş adamı hakkında konuşuyorduk gerisi yok,saçma bir şey yaptım mı"Kafamı hızla sağa sola sallayıp yapmadığını belirttim.
Hatırlamaması işime gelmişti.
"Kahvaltı için dışarı mı çıksak acaba,evde hiçbir şey yok"Sorduğu sorunun ne kadar saçma olduğunu yeni idrak edebilmişti sanırım,dışarıda yemek için para verirsek kiraya yer kalmazdı ve bu daha yeni aklına gelmiş gibi kafasını salladı.Kısa bir sessizlikten sonra kapı çalınca kaşlarını çattı."Zil sesi bile deli ediyor,baş ağrısı feci bir şey,beynimi delip geçmeden kapıya baksam iyi olacak"
Elimdeki bardağı sehpaya bırakıp içeriye süslü bir kutuyla gelen Harry'e baktım.Kutunun kapağına yapıştırılmış zarfı açıp içindeki küçük kağıdı çıkarıp yazan şeyi okudu."Dün bana yaşattığın her dakika çok güzeldi,çörekleri yerken beni düşünürsün umarım,şimdiden afiyet olsun,Maria"
Sinirlenmiştim ama bunu belli etmemek için büyük bir çaba gösterdim."Bence geri gönder,yaptığı şey tamamen saçmalık"Bana anlamsızca bakıp kutunun kapağını açtı ve kocaman sırıttı."Dostum şu çöreklere baksana,Tanrı bu sabah bizden yana sanırım,bence Maria ile daha sık görüşmem bizim yararımıza olur"Kutuyu bana uzattığında ayağa kalkıp içeriye giderken sıktığım dişlerim arasından mırıldandım.
"Aç değilim hem iş için hazırlanmam gerekiyor"
*
Masadaki lekeyi çıkarmaya çalışırken önüme konulan paketle kafamı kaldırdım ve otuz iki diş sırıtan Harry'i gördüm."Sana çörek getirdim,merak etme karşıdaki fırından yeni aldım,sıcak ve taze,içinde Maria unu yok yani"Gözlerimi devirip onu elimle hafifçe ittirdim ve paketi alıp ona uzattım.
"Harry gördüğün gibi çalışıyorum,cidden şu an sırası değil"Uzattığım paketi alıp içini açtı ve içinden bir çörek çıkardı."Pudra şekerli ve böğürtlenli,hadi ama en sevdiğin,bu sabah evden hiçbir şey yemeden çıkınca aklım sende kaldı"Zayn tezgahın arkasından bizi izlerken sakin kalmakta zorlanıyordum."Ben çocuk değilim Harold,bana bakıcılık yapmana gerek yok,zaten buraya gelince bir şeyler yedim"
"Hayır yemedi!"diye bağıran Zayn'e 'Ne yapıyorsun'der gibi bakıp sinirle ofladım."A-ah yalancı kedicik seni,yakalandın"Elimdeki kirli bezle koluna vurup yürümeye başladım,adım seslerinden beni takip ettiğini biliyordum."Bir ısırık alırsan söz veriyorum gideceğim"
"Nereye gideceksin?"
Muzipçe sırıtıp ısırmak için can attığım çöreği gözümün önünde salladı."İşte bana istesen de kızgın kalamadığının kanıtı,en yakın arkadaşlar her zaman birbirlerini merak edermiş"Çöreği elinden alıp Zayn'in elinde duran boş tabağa fırlattım."Selam çocuklar"
Zayn duyduğu sesle elindeki tabağı heyecanla düşürünce tükürüklerimi saçarak güldüm.Tabakla beraber çörekte gittiği için Harry başını ellerinin arasına aldı."Yapma Zayn!Daha Louis bir ısırık bile almamıştı!"Harry'i dürttüğümde Liam'a dönüp onu baştan aşağıya inceledi."Sanırım sen şu meşhur iş adamı olmalısın"
Liam şaşırırken Zayn ışık hızıyla bana döndü.Gerizekalı Harry."Meşhur derken?"Konu değişsin diye tezgahın arkasındaki kek tabağından limonlu keki alıp servis ederek hemen Liam'ın önüne koydum."Günün nasıldı Liam?"
"Malesef yorucu,ne yazık ki toplantıdan toplantıya koşup durdum"Harry Zayn'i ittirip ellerini iki yana açtı."Ben ne zaman yorulsam Zayn omuzlarıma masaj yapar,bence sana da yapmalı,çok rahatlarsın"Cidden mi?Bu neydi şimdi Harold?Liam güldükten sonra geldiğinden beri arkasında sakladığı şeyi çıkarınca bir buket çiçekle karşılaştık.
"Zayn demişken iyi oldu.Buraya gelirken Zayn'in beğenebileceğini düşünerek bu güzel çiçekleri ona aldım"Zayn şaşkınlıktan ve muhtemelen mutluluktan dolayı olmalı ki hiçbir hamlede bulunmayıp öylece baktı.Harry en sonunda Liam'ın elinden buketi çekip Zayn'in kafasına vurdu."Şey hiçbir tepki göstermemesine bakma,o genelde bir şeyi çok beğendiğinde böyle yapar"
Harry çiçek buketini tezgahın üstüne bıraktıktan sonra onları yalnız bırakmak için kolumdan tutup dış kapının önüne kadar yürüdü."Pekala ben kaçıyorum,akşam o mükemmel evimizde görüşürüz"Kapıyı açıp çıkacağı zaman durup geri döndü.
"Ve bu arada bir ev partisine gidiyorum,merak etme ihtimaline karşı söyleyeyim dedim"
*
Bir anda yatağıma çöken ağırlıkla sıçrayarak uyandım,gözümü yarım araladığında yarı çıplak şekilde duran salak dostumu gördüm."Eğer dün gece bazı seslerden dolayı uyuyamadıysan kusura bakma,benim için unutulmaz bir geceydi ama"
Ah evet o lanet inleme sesleri...
"Partide tanıştığın öylesine birini neden buraya getirdin ki?"Dirseklerinin üstünde doğrulup bana tepeden baktı."Sanırım Judi öylesine biri değil,ilk gördüğüm anda ondan çok etkilenmiş olabilirim,onunla randevu ayarlamayı düşünüyorum"Aniden gözlerimi kocaman açıp onun gibi doğruldum."Dostum sen Harry Styles'sın,tek eşliliğe karşı olan şu çapkın herif hani,bu dediğine kendin de inanıyor musun?"
Şakasına elini kalbinin olduğu yere götürdü."Ah beni yaraladın Lou,şu kız arkadaş olayını denemekten zarar gelmez bence"Kendine gelmesi için onu sarstım."Harry farkındaysan sen başka kadınlardan aldığın parayla geçiniyorsun,Judi dediğin o kız bunu bilse nasıl karşılar sence"Bileğindeki lastik tokayla oynarken dudaklarını büzdü."Bence bunu bilmesine gerek yok,beyaz yalandan kim ölmüş ki,şimdi içeri gidip tost yapacağım ve kız arkadaşımı akşam nereye götürmem konusunda düşüneceğim,sen götünde pireler uçuşarak uyumaya devam edebilirsin"Sinir bozucu şekilde odamdan çıktıktan sonra kafamı hızla yastığa gömdüm.
Neden kız arkadaş olayına girmek istemişti ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend or True Love?(L.S)
أدب الهواةZayn şüpheli bakışlarını üstüme dikip işaret parmağını bana doğrulttu."Dostum,en yakın arkadaşını onun kız arkadaşından mı kıskanıyorsun?"Yutkunup parmaklarımı kıtlattım bu soruya ne cevap vereceğimi bilmediğimden susmayı tercih ettim.