Zayn yaptığı ıslak kekin üstüne toffee sosunu dökerken sesli bir şekilde gergince iç çekip stresten ağrıyan karnıma daha da baskı uyguladığını düşündüğüm önlüğün ipini çözüp hışımla belimden uzaklaştırdım ve küçük hırçın bir çocuk gibi iç içe geçmiş malzemelerin üstünde durduğu tezgaha fırlattım,Zayn beklenmedik gelen bu hareketimden dolayı ıslak keki dilimlere bölerken şaşkınca bana döndü,"Hey,kekimi batıracaktın!"
Sızlanmasına karşılık üzgün olduğumu belirterek sırtım tezgaha değecek şekilde arkama döndüm ve kafamı kaldırıp mutfak tavanına baktım,aklımı meşgul etmem lazımdı yoksa tükenmek bilmeyen aksine sürekli çoğalan tedirgin düşüncelerim arasında sıkışıp kalacaktım,tavanda kurumuş yosun gibi duran pütür pütür olmuş tabakalara baktığımda boyanması gerektiğini düşündüm.
Ah ciddi olamazdım değil mi?...Bulduğum yöntem dalga geçilecek cinstendi,bir işe yaramadığı gibi kendimi hem salak hem de daha tedirgin hissetmeme sebep olmuştu,bugün Anne,Gemma ve annem bize geleceklerdi,önemli bir şey konuşmak istediğimizi söyleyip davet etmiştik,önemli şey Harry ile aramızdaki ilişkiydi,ve sabaha kadar hiç uyumadan konuştuğumuz evlilik meselesiydi.
Benim aksime o hiç tedirgin değildi,sabah evden çıkmadan önce beni her şekilde yatıştırmayı denemişti,dudağımın her santimini büyük bir tutkuyla ve okşayarak öpmüştü,bu kafeden içeri girene kadar beni sakinleştirmişti ama bir süre sonra aklıma yeniden gelen ihtimallerle stres topunu avuçlarım arasından kaçırmış gibi olmuştum.
Havada beliren güneş ile birlikle yerdeki karlar erimişti ve bugün kış mevsimine hiç uygun olmayacak bir şekilde yakıcı bir sıcak vardı,boğazlı kazağı giymekten son anda vazgeçtiğim için sevinmiştim,sanırım gün içinde sevindiğim tek şey bu olacaktı,havanın sanki Ağustos gelmiş gibi bir anda ısınması ile de dışarıya bir kaç masa yerleştirmiştik,Harry mola saatini değerlendirmek için şu an o masalardan birinde oturuyordu,yanına gitmek istiyordum ama muhtemelen dilim dolanıp dururdu,düşününce yanına gidersem cidden daha sakin olabileceğimi fark ettim,bana bütün sakinleştiricilerden daha iyi geliyordu,Harry benim kırmızı reçeteli ilacım gibiydi.
Önüme bir tabak konulduğunda ben daha anlayamadan ağzımın içine yumuşak ıslak kek sıkıştırıldı,çok lezzetliydi,hatta o kadar lezizdi ki bunu bir anlığına Zayn'in yaptığına inanamadım,bugün kafeye kendisi yerine dublörünü göndermiş olmalıydı,kesinlikle karşımdaki Zayn olamazdı,vay canına demek kendisine çok benzeyen birini bulabilmişti.
"Eee nasıl yapmışım?"
Dayanamadım ve bir ısırık daha aldım,kekin yoğun tadı damağıma etki ederken kafamı salladım ve işaret parmağımın ucuyla baş parmağımın ucunu birleştirip diğer üç parmağımı havaya kaldırıp 'enfes' anlamına gelen o işareti yaptım,"Limonlu kek dışında bir şeyler denemen işe yaramış,ilk denemene göre fazla ağızda kalıcı bir lezzet yaratmışsın,beğendim."
Çocuksu bir sevinçle diğer dilimleri çıkardığı tabaklara dizmeye başladığında benim için önüme koyduğu tabağı elime alarak geri geri yürüdüm ve sırtımla kapıyı açtıktan sonra sinek avlayan kafeye baktım,muhtemelen güneşli bir gün olduğu için insanlar daha çok dışarıda vakit geçirmeyi tercih etmişlerdi,eh haklılardı,eğer bende çalışmak zorunda olmasaydım Harry ile kafamı dinleyebileceğim bir yere gitmek isterdim.
Dışarıya açılan kapıyı da açıp çıktığımda Harry karıştırdığı derginin kapağını kapatıp güneşin ısıttığı suratıyla kocaman gülümsedi,ona gerginliğimi fazla yansıtmak istemediğimden ben de gülümseyip karşısına oturdum ve tabağı masaya bıraktım,"Yemelisin,Zayn çok güzel yapmış."
Koyduğum tabakla birlikte ben gelmeden önce de masanın ortasında duran kahve fincanını hafif iteledi ve masanın üzerinden ellerimi tuttu,çok üşenmediği zamanlarda neredeyse her gün duş alan biriydi ve bu sabah acele bir şekilde aldığı duştan dolayı yayılan ferah yeşil çay kokusu havada süzülüyordu,tercih ettiği ürünler genelde bitkisel yönde olduğu için yeşil çay aromalı şampuan her zaman favorisiydi,sanki şu an en önemli şey yeşil çaylı şampuanmış gibi konuşmam sinir bozucu bir gülme isteği uyandırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend or True Love?(L.S)
FanficZayn şüpheli bakışlarını üstüme dikip işaret parmağını bana doğrulttu."Dostum,en yakın arkadaşını onun kız arkadaşından mı kıskanıyorsun?"Yutkunup parmaklarımı kıtlattım bu soruya ne cevap vereceğimi bilmediğimden susmayı tercih ettim.