••
••Harry
"Buen provecho."
Tessa bronz tenli müşteriye doğru gülümseyerek fişini ve yanında kafemize ait hediye kartını uzattığında ne dediğini anlamayarak ona döndüm,adam fişle kartı cüzdanına koyup teşekkür ettikten sonra kasanın önünden uzaklaştığında Tessa'yı yavaşça dürttüm.
"Adama ne dedin?"
"Afiyet olsun dedi.",Arkamdan gelen sesle elimde beklettiğim menüyü tezgahın üstüne koyarak Louis'e döndüm,Tanrım nasıl mümkün olabiliyordu aklım almıyordu ama gün geçtikçe daha da güzelleşiyordu,o kadar sıcak bir oğlandı ki ona tutulmamam imkansızdı,"Tahmin edeyim Tessa,adamın İspanyol olduğunu düşündün ve bildiğin tek İspanyolca cümleyi de ona karşı kurdun,wow!"
Tessa gözlerini devirdiğinde kendime daha fazla engel olamadan Louis'in elinden tuttum ve onun kokusuyla bezenmiş olan bedenime doğru çektim onu,sabah evden çıkmadan önce gerçekleştirdiğimiz bir takım duygu yüklü olan arzulu dokunuşlar sayesinde kokusunu kokum haline getirebilmiştim,kafasının üstünde ve saçlarının arasında duran siyah saç bandı sıkmış olmalı ki yüzünü buruşturup çekip çıkardı ve bileğinin üstüne takıp etrafından iki kere doladı.
Arkasından Zayn gözüktüğünde ona kısa bir bakış atıp tekrardan sevgilime döndüm,tam yarı aralık duran dudaklarını tamamen örtmek için eğilmiştim ki geri çekilerek belindeki önlüğün ipini çözdü ve Zayn'in ona uzattığı montunu giyindi,pekala...Daha mola saatimiz başlamamıştı,bu yüzden Kev'in haberi olmadan bir yere gidemezlerdi,hem bana da bir şey dememişti?
Kev hesap çekini koyduğumuz küçük kırmızı kutuyu Tessa'ya verdi ve gayet normal bir şekilde Louis ile Zayn'e baktı,"Ehmm Kev,biz çıkıyoruz,tekrardan izin verdiğin için teşekkürler.",Zayn telefonunun giriş bölümüne kulaklığını yerleştirirken Louis gelip yanağımın kenarından hızlıca öptü,"Liam'ın dün yaş günüymüş ve Zayn bunu bilmediği için büyük pişmanlık duymuş,Liam için hediye bakmak isteyince onu kıramadım."
Ve Kev'de mesai saatleri içerisinde buna izin vermişti öyle mi?
Sabah Kev içeride kahvaltısını ederken nar suyunun içine ilaç katmış olabilirler miydi?
Hala kolay bir şekilde izin alabilmiş olmalarına şaşırdığımdan dolayı dilim dolanarak kekeleyerek cevap verdim,"P-peki g-güzelim...dikkat edin,görüşmek üzere."
Bana son kez hızla sarılıp Zayn ile beraber kafeden çıktıklarında elim havada arkalarından öylece bakakalmıştım,Tessa içeriden getirdiği vişneli turtayı tezgahın üstüne bıraktıktan sonra derin bir şekilde iç çekti,"Şu İspanyol müşteri fazlasıyla çekici değil miydi?Sence tekrar gelir mi?",'Bilmem' anlamında omuz silktiğimde sinir olmuş şekilde kıkırdayıp kolumdan hafif ittirdi,Tessa...Tanıdığım kadarıyla neşeli,sevecen ve oldukça arkadaş canlısı bir kızdı,oturup saatlerce sohbet edebileceğiniz ve dertlerinizi hiç sıkmadan dinleyebilecek aynı zamanda dinledikten sonra da size tavsiyeler verebilecek biriydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend or True Love?(L.S)
أدب الهواةZayn şüpheli bakışlarını üstüme dikip işaret parmağını bana doğrulttu."Dostum,en yakın arkadaşını onun kız arkadaşından mı kıskanıyorsun?"Yutkunup parmaklarımı kıtlattım bu soruya ne cevap vereceğimi bilmediğimden susmayı tercih ettim.