Ээж: чамайг том болсон гэдгийг чинь мэдэж байгаа болохоор л ээж нь хэлж байна шүүдээ
Би: ээжээ яг одоо би хичээлдээ явахгүй бол болохгүй тийм болохоор орой яръя
Ээж: гэхдээ тэр орой ирнэ шдээ" гэж хойноос орлих нь сонсогдон би бушуухан шиг гэрээсээ гарлаа.Тэгэхээр намайг У Хэжон гдг 18настай. Ахлах сургуулийн жирийн л нэгэн сурагч. Одоогоор ээж эрэгтэй дүү 2ын хамтаар амьдардаг. Жил гарны өмнө аав минь бурхан болсон. Тэр үеэс хойш манай гэр бүлийн амьдрал зүгээр л аймшигтай болж хувирсан. Хэдий амьдрах том байшин, идэх сайхан хоол бсан ч хагас өнчин амьдрал ямар ядуу гэдгийг мэдэх үү?
Ээж маань ямар их шаналж зовдгийг би сайн мэднэ гэхдээ тэр хэзээ ч нүдэн дээр минь уйлж, зовж бгаагаа харуулдаггүй үргэлж зүгээр мэт бж чаддаг тийм л гайхалтай ээж. Дүү маань 6 настай тэрнийг У Хангыл гэдэг.
Ээж бид 2ын ярьсан яриа бол тэр саяхнаас нэг ахтай уулзаж эхэлсэн. Ээж маань урьдыхаасаа үнэхээр дээрдсэн нь шууд л харагдаж бгаа. Тий болохоор тэр ээжд минь таалагддаг гэсэн үг. Би тэр хүнийг нт одоо хүртэл хараагүй юм лдаа тэгээд ээж маань удахгүй манайд ирж бидэнтэй албөн ёсоор танилцана гэж хэлсэн. Ээжийгээ жаргалтай бхыг харах сайхан бгаа ч гэсэн би үүнд бэлэн биш бн. Маш их юм бодож, айж, яг яахаа мэдэхгүй тийм хэцүү мэдрэмж төрж бна. Аахх мэдэхгүээ......
Сургууль
Багш: Хэжона хэдий танай гэр бүлийн асуудал хэцүү бгаа ч гсн чи хичээлдээ ч гсн анхаарах хэрэгтэй. Дүн чнь ерөөсөө ахихгүй бн чи яагаад одоо жаахан хичээлдээ анхаарч болохгүй гэж айн? Наад дүрэмт хувцсаа хүртэл яаж өмсчихсөн юм бэ
Би: багшаа миний дүрэмт хувцас зүв зүгээр байна!! Дүн мнь буурахгүй л бол болоо юм бишүү
Багш: чи юу гэнээ? Хэжона жаахан томоотой л бдаг юм шүү! Арым та 2ыг сүүлийн үед ажиглаад л бгаа шүү
Би: ааххх ойлголоо2 одоо явж хичээлээ хийлээ" гэж үсээ арзайлган хэлчихээд багш нарын өрөөнөөс гарав. Үүдэнд Арым иштэй чихэр зуучихсан цонхны тавцан дээр суун нмг хүлээж бв.
Арым: за яасан юу гэж бн
Би: хичээлээ хий пормоо зөв өмс *дуурайж хэлэх* л гэж бн. Вуаа өнөөдөр хөөрхөн харагдаж бн И Арым *үсийг нь сэгсийлгэх*
Арым: болиоч! Би угаасаа л хөөрхөн. За хөөе хурдан гаръяаа эндээс явмаар байна" гэсээр ангиас цүнхнүүдээ шүүрэн аваад гүйсээр сургуулиас гарав.Арым бол амьдралын мнь цор ганц найз. Бид 2 багаасаа л нийлсэн одоо хүртэл хамт бгаа. Төгсөөд хамт гадаад явж хамт амьдарна гэж мөрөөддөг. Тэр миний эгч, ээж, найз гээд л яг л миний гэр бүл шиг бдаг цорын ганц хүн...